***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

jännä miten erilaisia vauvat voi olla..minun esikoinen oli sellanen tarkkailija luonteeltaan, ei naureskellu kenelle tahansa ja tutkaili uusia ihmisiä aikansa ennen ku ilmekkään värähti ja oli muutenki hiljasempi ja rauhallisempi ku mitä kalle on..

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
jännä miten erilaisia vauvat voi olla..minun esikoinen oli sellanen tarkkailija luonteeltaan, ei naureskellu kenelle tahansa ja tutkaili uusia ihmisiä aikansa ennen ku ilmekkään värähti.
Hyvin kuvaa meidän viilipyttyä täällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
:/ :xmas:
:eek:
Ottaa päähän :headwall: :/ |O :xmas: :D
--*taputtaa toiselle olkapäälle*, anna tulla vaan :hug:
Päääh...en mie teitä kiusaa :kieh:

--joskus se vaan helpottaa kun saa purnata ( paraskin puhuja täällä, oon tosi huono puhumaan mulle vaikeista asioista :snotty: :ashamed: )..Mut kuten sanottua, samojen asioitten kanssa tässä painiskellaan joten ymmärrän yskän :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Jaahans nyt se ieva sit läks :eek: , ehkäpä mäkin vetäydyn sänkypuuhiin ;) . Aamulla ois neuvolaa ja ittellä verikoe |O

( joutuko muut käyä verikokeessa kun synnytyksestä puoli vuotta, siis semmoset jolla oli sokerit koholla :wave: )

, hyviä unia!

joutuu. eli mullakin edessä... sokeritesti siis
:eek:
Miks mulla ei oo??? |O |O *soittaahuomennateekoohonjavaatii*

Luonteenpiirteistä meillä tyty on veljensä tapaan perusluonteeltaan hyväntuulinen, iloinen ja tosi herkästi hymyilevä, mutta selkeästi kuitenkin tuota esikoista varautuneempi, ujokin. :heart: Vaikka hymyilee herkästi, katsoo tarkkaan kelle ja mille nauraa ääneen. Lisäksi on todella aktiivinen, ajoittain kärsimätönkin jos hommat ei mene oman mielen mukaan, herkkä ja tarkkaavainen ihmettelijä.

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Huomenna illalla tulee vieraita ja kämppä kuin pommin jäljiltä...tarttisko tehdä asialle jotain... |O
--sama täällä, ketuttaa ihan simona |O |O |O |O
Tarttee vissiin huomen aamulla neuvolan jälkeen alkaa töihin...ekaks hakee sen lumikolan... |O
--meille varmaan tartee puskutraktorin, ei kola riitä ei :LOL: :LOL: :LOL:

niin sen unohdin äaken mainita että meillä maisteltiin ekaa kertaa puuroa (ohra) tänään ja ei todellakaan maistunu, puistatteli ihan älyttömästi ja laitoin vadelma-päärynäsosetta sekaan ku se on nyt parina päivänä maistunu niin ei auttanu asiaa mitenkään, huomenna kaurahiutaleiden ostoon :whistle:

HELMISTÄ
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Lisään vielä: malttaa odottaa, kaveri jolla selvät sävelet (kun syödään niin syödään, kun mennään nukkumaan niin sillon nukutaan...), ei itke turhista, uskomaton poika.....
=) just meidän vesselin vastakohta. Tää ei malttaisi odottaa mitään, kaukalossa kannettaessakin sätkyttelee jalkojaan "juoksee", luulee kai pääsevänsä nopeammin perille :LOL:
Peesaan Pessiä, kerran oli jo melkein haavat jalassa kun pokii niin kamalasti -siis KOKO ajan. Mä jo olen miettinyt jotain ylivilkkaushäiriötä :LOL: niin ja mun kaverille oli neuvolan lääkäri sanonut, että syö kalaa raskausaikana jos haluat että lapsi on viisas ja karkkia jos ADH:n :eek: Ja vedin kaksin käsin karkkia :snotty:

Eli kärsimätön, iloinen, mutta osaa myös kiukutella, semmoinen pieni hölmöläinen :heart: Mutta yhdestä olen joillekin äideille kateellinen: poika ei viihdy yhtään mun sylissä. Ei edes silloin kun imetin. ja jotkut ovat sanoneet lapsen nukahtaneen syliin! Meillä vaan rimpuillaan :(
No saanhan mä sen aina rintarepussa lähelleni :heart:

Meillä nuo viljat on edelleen pannassa, ei sen takia että neukkutäti :D ei suosittele, vaan siks että kaurasta pulautteli enempi ja ohrasta saatto tulla vatta kipeeks, tosin en oo varma..vois huomen aamusta kokeilla ihan elovenaa, taisin alottaa jollain valmiilla tetrapuurolla ja se ei ainakaan sopinu :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
jännä miten erilaisia vauvat voi olla..minun esikoinen oli sellanen tarkkailija luonteeltaan, ei naureskellu kenelle tahansa ja tutkaili uusia ihmisiä aikansa ennen ku ilmekkään värähti.
Hyvin kuvaa meidän viilipyttyä täällä :D
Tämä samoin. Nyt se hyrrä taas pyörii ympyrää tuolla sängyssä
:headwall:

Yhteistyössä