***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Rintatulehdusta puskee, voi *****. :kieh: Olo on kuin puusta pudonnut ja kuume nousussa. Eniten huolestuttaa tämä huimaus, miten mä muka poikaa nostelen täällä huomisen kun hädin tuskin pysyn pystyssä? :'(

Jos on hyviä vinkkejä niin otan kiitollisena vastaan. Miehen lähetin äsken kaalia ostamaan.
--no niin, mulla oli pariinkin otteeseen onkelmia tissien kanssa, eli pakkautu pahasti ja lämmön nosti saman tien. Mulla parhaiten toimi tiheä imetys ja kylmät kaalinlehdet pinta rikottuna. Aina kun vähänkään tuntu kipristelväiseltä tisu, niin pistin kaalinlehen yöks ja aamulla oli kun uus. Kokeilin myös maitorahkahaudetta muttta ei ollu niin tehokas kun toi kaali :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Rintatulehdusta puskee, voi *****. :kieh: Olo on kuin puusta pudonnut ja kuume nousussa. Eniten huolestuttaa tämä huimaus, miten mä muka poikaa nostelen täällä huomisen kun hädin tuskin pysyn pystyssä? :'(

Jos on hyviä vinkkejä niin otan kiitollisena vastaan. Miehen lähetin äsken kaalia ostamaan.
--no niin, mulla oli pariinkin otteeseen onkelmia tissien kanssa, eli pakkautu pahasti ja lämmön nosti saman tien. Mulla parhaiten toimi tiheä imetys ja kylmät kaalinlehdet pinta rikottuna. Aina kun vähänkään tuntu kipristelväiseltä tisu, niin pistin kaalinlehen yöks ja aamulla oli kun uus. Kokeilin myös maitorahkahaudetta muttta ei ollu niin tehokas kun toi kaali :eek:
Kaalia??? :eek: Mikä sen taikavoima??? Miten voi auttaa... :eek:
--ei mitään käsitystä vaan niin vaan loppu tissikipuilut siihen :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja kenzie64:
Millaisia luonteenpiirteitä olette havannoineet helmivauvoissa?
Neiti on ensinnäkin iloinen hymytyttö, jos kaikki tarpeet on tyydytetty.
Utelias, ja tavattoman herkkä. Siis jos esim. tulee pipi, niin sitä itketään ensin kunnolla hetki, ja sitten nyyhkitään perusteellisesti neitimäiseen tapaan, että voi minua poooooloista, kun minua on looooukattu... :'(
Aktiivinen myös, harvassa on hetket kun pysyy aloillaan. Ehkä hivenen kärsimätön..? Asioiden pitää todella tapahtua heti, jos jokin ei ole mallillaan. Sen ruoan on oltava NYT, eikä vasta viiden minuutin päästä. Se kakka on otettava pois NYT, eikä vasta sitten kun...
Sellainen pakkaus! :heart:
Meillä on samanlainen :D :D
 
Ippu:
kenzie64:
Millaisia luonteenpiirteitä olette havannoineet helmivauvoissa?


Neiti on ensinnäkin iloinen hymytyttö, jos kaikki tarpeet on tyydytetty.
Utelias, ja tavattoman herkkä. Siis jos esim. tulee pipi, niin sitä itketään ensin kunnolla hetki, ja sitten nyyhkitään perusteellisesti neitimäiseen tapaan, että voi minua poooooloista, kun minua on looooukattu...
Aktiivinen myös, harvassa on hetket kun pysyy aloillaan. Ehkä hivenen kärsimätön..? Asioiden pitää todella tapahtua heti, jos jokin ei ole mallillaan. Sen ruoan on oltava NYT, eikä vasta viiden minuutin päästä. Se kakka on otettava pois NYT, eikä vasta sitten kun...
Sellainen pakkaus!
Ipun kuvaus helmestään osui ja upposi, kuulostaa ihan samalta kuin meidän neiti! :heart: Hän on ihan superhyväntuulinen, naurava ja ihana suurimman osan ajasta, mutta auta armias, kun jokin on huonosti: se on sitten TODELLA huonosti ja itku on just tota "mua on loukattu, yhyy" -tyylistä, joka ei ihan heti lopukaan. Ei jaksa keskittyä kauhean kauan yhteen asiaan, vaan aina pitää tulla uutta lelua, uutta ilmettä äidiltä tai uuteen paikkaan pötköttämään. Hirveä vauhti päällä koko ajan. Kikattaa ääneen vaikka kuinka kauan ja välillä itkee suuuuria kyyneliä. Oih, on se niin ihana :heart:

Hassua, miten todella erilaisia lapset on jo näiden kuvailujenkin perusteella! Mä olen siis se äiti, joka naama punaisena lähtee huutavan lapsen kanssa pois vauvauinnista kesken kaiken ja kateellisena seuraa tyynesti äidin suihkun ajan kaukalossa odottelevia vauvoja. Toisaalta olen myös se äiti, jonka vauvaa suurin osa ihmisistä ihastelee esim. kaupungilla, kun hän hymyilee niin hurmaavasti ja shoppailee äidin kanssa ilman itkun parahdustakaan. Äitiyden ihmeitä ;).

Menipä syvälliseksi...
 
Millaisia luonteenpiirteitä olette havannoineet helmivauvoissa?
kärsivällinen, vilkas ja energinen (kovasti yrittää liikkeelle ) , siis mulle tulee kallesta tosi paljo mieleen mun mies ja sitten appiukko, jota oon taas aikalailla kaivannu :'( mietin välillä miten onnellinen se olis ollu tuosta(kin) lapsenlapsesta ku se sitä niin kovasti odotti, mutta elämä on arvaamatonta ja häntä tarvittiin tuolla taivaan isän luona kun kalle oli kerennyt n.2 kk olla vatsansuojissa :'(

muoks* ja kalle on tosi nauravainen ja ilonen poika

piipero86 & kalle 5kk ja n.3vkoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Millaisia luonteenpiirteitä olette havannoineet helmivauvoissa?
kärsivällinen, vilkas ja energinen (kovasti yrittää liikkeelle ) , siis mulle tulee kallesta tosi paljo mieleen mun mies ja sitten appiukko, jota oon taas aikalailla kaivannu :'( mietin välillä miten onnellinen se olis ollu tuosta(kin) lapsenlapsesta ku se sitä niin kovasti odotti, mutta elämä on arvaamatonta ja häntä tarvittiin tuolla taivaan isän luona kun kalle oli kerennyt n.2 kk olla vatsansuojissa :'(

muoks* ja kalle on tosi nauravainen ja ilonen poika

piipero86 & kalle 5kk ja n.3vkoa
:'(

 

Yhteistyössä