Tervehdys!
Meillä käännyttiin vasta 6.5kk iässä uudestaan (sillon kerranhan Valle kääntyi, sen jälkeen piti taukoa). Meillä nlassa on aivan superloistava täti, joka aina kehuu poikaa ja on iloinen. Hänelle kerran valitin kun ei kääntynyt vielä, ja totesi vain, että normaalitkaan lapset eivät välttämättä käänny kun 6kk paremmalla puolella (ja Valle siis vähän keskonen+noi alkuhankaluudet). Eli ei mitään hätiä.
Istua hän ei vielä osaa, paitsi jos tukee kovasti joka puolelta. Muuten huojuu ympäriinsä, en tiedä johtuuko se osaamattomuudesta, vai siitä kun poika touhottaa niin kovasti. Ja ikää siis maanantaina 7kk.
Luonteenpiirteistä; Valle on hirmu ilonen. Siis oikeen todella, monet on ihmetelleet, että harvoin noin ilosta näkee. Myös päättäväisyyttä löytyy, koska sit kun tulee tylsää/ikävää/ihanmitävaan ni ääntä kyllä lähtee. Kauheen vilkas lapsi, koko ajan pitää olla jotain virikettä. Ei oikein viihdy esimerkiks yksin missään, vaikka ois lelujakin; niihin kyllästyy nopeaan usein.
Viikonloppusuunnitelmia; mies on juhlaviikoilla jotain roudaamassa/pystyttelemässä, joten minä olen kotona. En oo sen tarkemmin suunnitellut.. Tänään ainoa miehen vapaapäivä, ja minä taas olen lähdössä just tässä pikkuhiljaa töihin.
Meilläkään ei muuten aluks viihdytty yhtään vatsallaan, menin sitten itse vatsalleen pitämään Vallelle seuraa ja tosi pieniä hetkiä aluks pidin häntä niin. Nyt tykkää jo, pyörii ympäri ja peruuttaa etcetc.
Jalkoihinsa varaa täälläkin, jo 2kk sitten nlan joku sijainen ihmetteli, että kuinka se nyt näin hyvin...
Ja konttausasentoon on noussut (vahingossa?) sängyllä muutamia kertoja, kovalla alustalla ei tietoakaan.