***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Ihan mieletön kakku Ippu :D , se on helppoa kun sen osaa... :whistle: ;)

Istumisesta tyty istuu tosi napakasti selkä suorana lantiosta tuettuna ja itekseenkin lattialla hetken niin että kädet jalkojen välissä ja nojaa niihin. Suojeluheijasteetkin löytyy, mut terkka sanoi silti viimeksi ettei vielä suosittele syöttötuoliin, vaan vasta sitten kun suoristaa itse istuessaan myös selkänsä...toistaiseksi ollaan sitten syötetty sylissä, terkka kyllä sanoi että tuskin menee kauaa niin selkä suoristuu, katellaan...

Jalkoihinsa varaa myös hienosti, tykkää könöttää pystyssä ja erityisesti hyppyyttäminen rulaa! :D Konttaaminen edistyy koko ajan, liikuttaa ja nostelee niin käsiä kuin jalkojakin eteenpäin, sitä odotellessa, että saa paketin kasaan... :whistle: *hirvittää jo valmiiksi*

Eilen katseltiin videolta tuota esikoista sellasena 8kk-vuoden ikäisenä, voi että miten oli liikkis ja ihana omenaposki :heart: siinä tuo videolla ekoja askeleitaan käveli ja kohta tulee sisko perässä... :whistle: Sitä unohtaa niin nopeasti miten pieni tuo poikakin on ollut, vaikkei siitä ole kuin pari vuotta aikaa-ehkä sitä taas pari päivää muistaa arjen keskellä paremmin iloita ihan niistä pienistä jutuista näiden kanssa kun aika kuitenkin menee niin nopsaan ettei tosikaan! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillevauva: lattarit kuulostaa mukavalta! =) Mä ihailen kaikkea tanssia ja mulla ittellä ei oo koskaan ollu minkäännäköistä tanssitaitoa, rytmitajua tms. Oon ihan kanki-kaikkonen. :xmas: Mies taas on tosi hyvä taivuttelemaan. Vähänkö noloa aina tanssia sen kanssa. :whistle:
*muoks* Meillä mies oli justiinsa viikon Lapissa. Oltiin mun porukoitten luona ko. viikko, mutta itsehän mä kaikki vauvanhoitoon liittyvät jutut tein. Äiti piti vaan aina toisinaan seuraa tytölle ja sylitteli tms. Ei se kaikesta yksin vastaaminen kyllä herkkua ollut, vaikka meillä onkin perustyytyväinen tapaus. :/
Peesi

:D mun ukko on nuoruudessaan hytkytellyt menemään teknojumputusbileissä olan takaa ( ei osaa perinteisiä,höh)ollut töllössäkin joraamassa,mä taas nuoruudessa vaan juoksin pitkätukka hevihippiäisten perässä ja ne ei taatusti jorailleet.Kokeilin 4 vuotta sitten bailatinoa kovalla innolla,mutta peiliin katsoessani näky sulavaliikkkeisestä neidistä karisi ja tilalla oli kanki persuksissa tallova ankka :LOL: Tahtoo kans minilattareihin,poika ainakin tykkää kun kotona hetkutetaan :heart: painaa vaan niin pirusti =) huomasin muuten päivänä eräänä että tälle rouvalle on alkanut tulla pikku habaa,jee,tai niin haluan ainakin luulla :D

Etin kans yks päivä niitä pakastusjutskia koko kaupungin läpi ja eilen sit löysin Etolasta 1.95 ja cittarista 5 egee |O
 
kassu kyseli lomien pitämisestä. Mulla loppuu vanhempainvapaa 8.11., jolloin jään hoitovapaalle. Ajattelin pitää siihen kärkeen kuukauden lomaa, sit pidän viikon lomaa siinä ennen töihin paluuta helmikuussa ja nyt nämä äippälomalla kertyneet + joitain päiviä pidän ensi kesänä. Mulla on jemmassa pari viikkoa vielä viime vuotisia lomia, joten siitä syystä noita lomia on paljon. =)
 
meinas ihan paniikki iskeä :eek: en päässyt palstalle viiteen minsaan jostain kumman syystä |O

Poika meni puoli tuntia sitten nukkumaan ja taas sama juttu heräs itkien,edessä siis yöllisiä heräämisiä samaan tapaan kasapäin.En nyt oikein ymmärrä mikä sillä on ,tätä jatkunut jo jonkin aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
meilläkään ei vielä käännytä selälleen, eikä ryömitä mut akselin ympäri pyörii. P on vähä semmonen filosofi, sillä ei oo kiire mihinkään (onneks!) lattialla viihtyy mahallaan jonkun aikaa
Meillä kans näin, mutta viihtyy masullaan pitkänkin ajan ja nostaa pepun konttausasentoon. Pääsee "ryömimällä" ehkä sentin tai pari aina eteenpäin, yritys on hirmuinen. Jalkoihin ei varaa, ihan spagettia ovat. Paitsi silloin kun pomppuuttaa sylissä, eli ponnaa kyllä kivasti jaloillaan, mutta paikallaan ei seiso edes tuettuna. Istuu aika hyvin tuettuna, nousee istumaan ihan pikkuisen avittamalla ja selältä masulle kiepsahtaa tosi näppärästi. Uusin juttu on nykäistä pöytäliinasta täpäkästi. Kaikkea tavoittelee näppeihinsä, tosi valpas saa olla. =)

 
Jaahas ja palsta päätti sit kloonata mut sen kunniaksi kun jumitti mun palstailua,kiva kiva :LOL:

*muoks* ei pärkkele,mitä vielä :headwall: :headwall:

*muoks Muoks* mihin ne toistot nyt katosi,tää palsta on ihan sekaisin tai sit meillä taas kummittelee :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
meinas ihan paniikki iskeä :eek: en päässyt palstalle viiteen minsaan jostain kumman syystä |O

Poika meni puoli tuntia sitten nukkumaan ja taas sama juttu heräs itkien,edessä siis yöllisiä heräämisiä samaan tapaan kasapäin.En nyt oikein ymmärrä mikä sillä on ,tätä jatkunut jo jonkin aikaa.
---meillä ainaskin hammaspäivinä on just tuota levottomuutta unissa ja usein herää itkien..neiti oli n. 5kk kun rupes alaikenet pullottaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ainiin, meillä puhkes tytölle toinen hammas tänään! :heart:
--tuliko helpommin kun eka, tai siis tuliko eka työllä ja tuskalla vaiko ihan puskista :D
Molemmat on tullu ihan itsestään, täysin puskista! =) Tai siis, että onhan tuota kuolaamista ollut hirmuisasti ja suun kaivelemista, muttei mun mielestä mitään erityisiä kitistelyjä. :/ Hammasharjaa meillä on käytetty jo vissiin kuukauden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti ja sit silloin kun eka hammas puhkes niin aloitettiin aamuin illoin harjaukset. Ostin tytölle semmoisen ihanan pinkin harjan (pakkauksessa kaks harjaa, vauvalle oma ja vanhemmille oma), äp:n vihreä menee jo kohta vaihtoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä en ees tiiä paljon mulla lomia..on kans uusia ja vanhoja :whistle:
Mulla taas ei ole mitään lomia pidettäväksi... :whistle: Sain vakipaikan kun olin edellisellä hoitovapaalla, lomien kerryttäminen alkaa kivasti tyhjästä. :kieh: Pitää tarkkaan katsoa koska palaa kokopäivähommiin, väärässä kohtaa kun menee, niin saa tehdä vuoden töitä ilman lomia! :x :whistle:
 
Mulla ei tullu kyllä toi lomajuttu ees mieleen kysyy pomolta...mut mie pidän ne kyl sit seuraavana kesänä, otan rahana kun meen töihin tai sit pidän pätkissä....

Juu, merkkaus vaan :attn: Ei musta tänään oo tähän istumaan :snotty:
 
pessi, töissähän minä vielä, köyhän on pakko yrittää B)

wode pattiveikkaus ois mulla et iso finni. ootas kun se puhkee, töhkää voi tulla :x :D

ieva meillä kanssa P nostelee peppua ja hurja hinku on eteenpäin, siks varmaan hermostuukin lattialla suht nopeesti kun ei mihinkään pääse. sit jos veikka on vieressä viihdyttämässä ni sit viihtyy kauemmin.

tökkii taas tää palsta, porukkaa taas tietty sikana :xmas: pitääpä tallentaa teksti ennen ku lähetän ettei katoa bittiavaruuteen :kieh:

missäs jahvetti on?? :attn: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Onks teilläkin nipsuli hampuja? :wave: Mulla vissiin menny ihan ohi... :ashamed: Ja kiitos onnitteluista, on ne niin söpöt nysät tuolla suukissa. :heart:
--meil tehään tota ekaa/ekoja ihan tosissaan, tänään kitisi hamppeja koko illan, välillä rauhottu kun tutilla kaiveli suuta ja noilla puruleluilla. Nukkumaan mennessä pistin supon että sain ees alkupätkän rauhassa nukkua
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä en ees tiiä paljon mulla lomia..on kans uusia ja vanhoja :whistle:
Mulla taas ei ole mitään lomia pidettäväksi... :whistle: Sain vakipaikan kun olin edellisellä hoitovapaalla, lomien kerryttäminen alkaa kivasti tyhjästä. :kieh: Pitää tarkkaan katsoa koska palaa kokopäivähommiin, väärässä kohtaa kun menee, niin saa tehdä vuoden töitä ilman lomia! :x :whistle:
Tuo on aina uudessa duunissa persiistä! Mä säästelin viime vuonna lomia, pidin vaan puolet täysistä lomista, kun oli tämä vauvajuttu tiedossa. Ajattelin, että nyt tarviis enemmän lomaa. =)


 

Yhteistyössä