Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:siis minä oon ihan katki poikki kuitti.. :| nyt muistan miksi oon aina vältelly tota pakastimen sulattamista, on se vaan niin pers*estä :kieh: |O saa kyllä minun puolesta olla vaikka 10 vuotta sulattamatta, vit*u en tee tuota hommaa enää
Meidän ei sattuneesta syystä tarvinnu hirmusasti tuskailla sen operaation kanssa tänä vuonna. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:siis minä oon ihan katki poikki kuitti.. :| nyt muistan miksi oon aina vältelly tota pakastimen sulattamista, on se vaan niin pers*estä :kieh: |O saa kyllä minun puolesta olla vaikka 10 vuotta sulattamatta, vit*u en tee tuota hommaa enää
--mulla edessä...ja aika paljon myöhässä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän ei sattuneesta syystä tarvinnu hirmusasti tuskailla sen operaation kanssa tänä vuonna. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:siis minä oon ihan katki poikki kuitti.. :| nyt muistan miksi oon aina vältelly tota pakastimen sulattamista, on se vaan niin pers*estä :kieh: |O saa kyllä minun puolesta olla vaikka 10 vuotta sulattamatta, vit*u en tee tuota hommaa enää
Me katkaistiin kerran viisaana virta pääkytkimestä kun lähdettiin reissuun, niin oli jääkaapin ja pakkasen kamat kaikki piloilla ja kivat sulavedet lattioilla. :headwall: :headwall: |O |OAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän ei sattuneesta syystä tarvinnu hirmusasti tuskailla sen operaation kanssa tänä vuonna. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:siis minä oon ihan katki poikki kuitti.. :| nyt muistan miksi oon aina vältelly tota pakastimen sulattamista, on se vaan niin pers*estä :kieh: |O saa kyllä minun puolesta olla vaikka 10 vuotta sulattamatta, vit*u en tee tuota hommaa enää
hih..ei sillä että tommonen hauskaa ois mutta siitä tuli vaan mieleen että oon kahesti joutunu sulattamaan pakastimen yötä vastenkun oli itte jättäny oven auki moneks tuntia, voitte vaan kuvitella kuinka kivaa sillon oli :headwall:
Hitsit ku hyvä idea, just tänään kirosin tuota ees taas pukemista ja varsinkin kun jos on syöny niin siin ei paljoo neitä pyörritellä..*menee tlaan legsit*Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Unille menossa, mutta sellainen juttu juolahti mieleen, babylegsien käyttäjät vinkvink, ne on kätevät myös irtohihoina. Vaunussa ollessa esim. on mukavaa pitää vauvaa lyhkähihaisessa puserossa tai bodyssa, mutta ulos nostettaessa pitää suojata auringolta ja nuo legsit on näppärä sujauttaa käsiin. Ei tartte pukea toista paitaa, jolloin saattais olla liian kuuma tai vaihtaa lyhythihaista pitkähihaiseen. =)
Nyt petiin, tuolla odottelee uus iltalukeminen. Ei tosin mikään kevyt -sellainen, koska tarina kertoo Varsovan getosta. Mutta öitä kaikille! :wave:
Mun haava on kans vähän tunnoton ja pissahätä ei tosiaankaan tunnu samalla lailla kuin ennen. :/ Tosin, muistan liian hyvin sen,miten joutui raskausaikana juoksemaan siis ihan koko ajan vessassa ja rakko oli revetä. |O Tai ainakin siltä tuntui... |O Tänään muuten just mietin meidän raskauspalstailua. Ananasmehun ja mansikkakeiton lipittäminen, vessa-, pukama- ja närästyskeskustelut ovat jääneet mieleen, neljän ässän kokeilut samoin sekä tietty jatkuva jännääminen, että kuka lähtee ekana lauteille.Alkuperäinen kirjoittaja civindal:Leikkausarpi ja vatsat.. Hmm.. Jälkitarkastuksessa sanoivat, että saan tehä heti ku siltä tuntuu. Teinpä sitten kerran.. Joskus öö.. On siitä jo aikaa. Ajattelin tosiaan alkaa tehdä kyllä hiukkasen useammin. Muuten arvenalue on edelleen hieman tunnoton. Tökkiminen tms ei tunnu missään. Toiset asiat taas, kuten jotkut vähän terävät tms. SATTUU. Tai jos valle potkii tms. Sattuu siis ihan ylipaljon siihen nähden että se on vaan vatsa.. Pissahätää en jotenkin enää tunne niin hyvin kuin ennen. Unohdan sen kovin helposti.
Meillä ne on käytössä siis säärystiminä sekä aurinkoa että kylmyyttä vastaan, irtohihoina ja Ergo-repun olkahihnojen imeskelysuojina.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hitsit ku hyvä idea, just tänään kirosin tuota ees taas pukemista ja varsinkin kun jos on syöny niin siin ei paljoo neitä pyörritellä..*menee tlaan legsit*Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Unille menossa, mutta sellainen juttu juolahti mieleen, babylegsien käyttäjät vinkvink, ne on kätevät myös irtohihoina. Vaunussa ollessa esim. on mukavaa pitää vauvaa lyhkähihaisessa puserossa tai bodyssa, mutta ulos nostettaessa pitää suojata auringolta ja nuo legsit on näppärä sujauttaa käsiin. Ei tartte pukea toista paitaa, jolloin saattais olla liian kuuma tai vaihtaa lyhythihaista pitkähihaiseen. =)
Nyt petiin, tuolla odottelee uus iltalukeminen. Ei tosin mikään kevyt -sellainen, koska tarina kertoo Varsovan getosta. Mutta öitä kaikille! :wave:
öitä :wave:
Ai jaa, ihan sairaan epäreilua!! MEILLE EI OO TULLUT MITÄÄN!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Siis mitä lusikoita teille on tullu postissa? Mie olen Artun kanssa liittyny vaikka mihin kerhoihin ja klubeihin, mistä saa jotain oheiskrääsää, mutta ei meille ole tullu mitään oranssia saati BB:n lusikkaa (vaikka Bonalla lupasivat *mököttää*) :kieh: Bonalta tuli Nestlén vaaleensininen lusikka ja Piltiltä saatiin toinen samanlainen, mutta punanen Lapsi- messuilta.
Piltiltä tuli ihana pöytätabletti :heart: