:wave:
Pääsin vasta sivulle 17, mutta kommentoin jotain tähän väliin...
Pahoja päiviä näköjään ollut monilla...täällä myös joskus päiviä, kun tuntuu et mikään ei suju ja kaikki menee päin honkia, mutta onneks sitten näitä parempiakin, kuten esim. tänään
. :hug: kaikille jotka vielä tarvii!!
Tämä mamma oli lauantaina "tuulettumassa"...tosin olin jo klo 1.00 oman peiton alla ja kylläpä olikin kiva tulla kotiin :heart: . Nyt lauantaina ollaan miehen kanssa menossa häihin ja neiti jää hoitoon, nyyh. Ressaan ihan älyttömästi, vaikka tiedän että on tosi hyvässä hoidossa ja tutut hoitajat tulee vielä meille kotiin ja itekin tullaan sit yöks kuitenkin kotiin. Mutta silti, ei raaskis, vaikka kivahan se on kaksinkin johonkin päästä...
Pätkäunia täälläkin on harrastettu jo pitkään (tai oikeastaan aina), nyt olen silloin tällöin onnistunut saamaan neidin jatkamaan uniaan tarjoamalla tuttia, kun herää aina tasan 40 min. nukahtamisesta.
Syömisestä...täälläkin syödään
sitterissä ja kasvissoseita menee päivässä vajaan desin (menis enemmänkin!) ja hedelmää/marjaa iltapäivällä n. 1/4 purkillinen. Maitoa lisäksi 700 ml tai vähän reilu/vrk:ssa. Huomenna neuvola, kun typy tasan 5kk, sitten alotellaan varmaan lihat tai puurot...
Neiti ei todellakaan oo mikään ronkeli ruuan suhteen, kaikki uppoaa, mitä tarjotaan (ja paljon ollaankin jo makuja kokeiltu). Maissisosekin menee hienosti, vaikka soseutin vaan sauvasekoittimella ne maissit ja jäi aika kökkäreiseksi, mutta eipä tunnu tahtia haittaavan... =)
Hampaista olin jo ihan varma että on tuloillaan kun on ollut niiin kiukkuinen viimeaikoina, mutta nyt tämän viikon on ollut jo paremmalla päällä, eikä vielä mitään näy, että ehkä oli sitten jotain muuta kitinää. Ja leluille
muristaan täälläkin, jos eivät tottele =)
Meillä muuten
liikutaan lyhyitä matkoja. Ei tuo oikein ole mielestäni ryömimistä kun nostaa kuitenkin keskivartalon ja yläkropan ilmaan ja jaloilla työntää sitten eteenpäin, välillä jalat sammakkoasennossa ja välillä ihan kunnon konttausasennossa. Kädet vaan tahtoo välillä vielä jäädä paikoilleen, mutta jos lelun haluaa vaikka metrin-parin päästä, niin hups vaan kipaisee sen hakemaan
. Meirän piäni :heart:
Ainiin ja
pusuapinalle ja siskon perheelle :hug: ja jaksamista (vähän myöhässä)! Ihan kamalaa :'(
Jatkan nyt lueskelemista...
Mirtsu ja neiti huomenna tasan 5kk