***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

tervehdys.

neiti sylissä kirjoittelen joten toiv. saatte selvää. :LOL:

meillä neiti kiukutellut viime to asti hampaita kun pukkaa... yks on jo tullut läpi. kokoajan ihan hikinen et hiukan lämpöä aina välillä ei jokapäivä. johtuu siis hampaista.

meillä syödään kans aika paljon. 8-9 aikoihin 160-200ml klo 11-12 porkkana/perunasosetta 1 purkillinen ja sen päälle 60-100ml maitoa sitten parin tunnin päikkärit ja 200ml maitoa. 17-18 hedelmäsosetta purkillinen ja sitten siitä heti tunnin päästä 180 ml tänäänkin uppos. ja kello on nyt puol 8 joten tunnin päästä vetää 200ml velliä ja nukkuu aamuun asti.

et ja viel jos vellii ei anna illalla herää jo 6 jälkeen. ja nyt illalla joutuu antaa 120 + 120 ml maitoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
"Jahvetti" Emma Easy-tuoli siis =) Cherrynä, vaaleenpunasella pehmukkeella :saint:
Tahtoo kans :wave: ja mummo betalar :D :whistle:

Meillä ei ole isovanhemmat ostaneet mitään. Jotain pientä vaan, leluja tms.
Meillä molemmat mummot aivan yli-innokkaina ostelis vaikka ja mitä. Täytyy ihan toppuutella ettei tulis ihan liikaa tavaraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-neiti:
mut kyllä on jo kokoakin noin 65cm ja 7060g :LOL: äitin pieni pallero.
Pienihän tuo teijän neiti on :whistle: Ainaki jos tähän meijän "pikkupoikaan" vertaa (mitä siis en tosiaan tee, jokainen kasvaa omaa tahtia!)... Meijän poika oli viikko sitten 8455g, ja kun painoa tulee kuukaudessa 1,4kg niin johan sitä tosta on kasvettu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ja hei mistä tosiaan tietää, onko itku kipu-itkua (esim. hampaiden takia), vai kiljuuko muuten vaan? Kun ei ehkä joka päivä "viitsisi" Panadoliakaan lykätä? :attn:
Meillä hampaat on yleensä aiheuttanu sellasta yleistä ärtyneisyyttä, ei niinkään itkua..
Miusta kipuitku on sellasta "kurkkusuoraa-huutoa", et ihan vois kuvitella, et sen jälkeen on kurkku pirun kipee :kieh: Jos nyt kukaan mitään tajus :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hexodus:
lumiannakos asuu Itiksen vieressä?
Sinne mekin mennään, jos jotain muuta kun lähikaupasta tarvitaan.. Ei olla kauheen kaukana :whistle:
Ja on paikka muuttunut kyllä, mäkin muistan ajan, kun ei ollu kun cittari keskellä peltoo. On tullu kasvettua Itiksen kasvun mukana. :D Muuten musta "helppo" paikka, mutta voin vaan kuvitella, jos siellä ei ole ennen käynyt ja autolla vielä menossa sinne, niin on se aika sokkeloinen...
Kohta saadaan se Prismakin sinne, jee! Toivottavasti ajojärjestelyt kehittyy samaan tahtiin :kieh:

:wave: Hei vaan naapuri! Joo kovastihan ne tuota Prismaa värkkää, odotan innolla...sitten ei tartte enää mennä Itikseenkään asti kaupoille kun on Prisma 200m päässä (Itäkeskus on 400m päässä :D )


 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Antaako jo moni puuroa? Millaisesta puurosta alotellaan? [/b]Meillä tuo 5 kk tulee ens viikolla niin ajattelin että jos jättäis kokonaan tuon vellitutin kanssa leikkimisen.
Meillä on pari viikkoa puuroa syöty, niitä Muksun tetroja...puolukkainen puuro ja sit oli joku kaurapuurojuttu, en ny muista tarkemmin.
Ja maissivelli ja pepo-velli tulee tavallisesta tutista paremmin ku vellitutsta, ne on niin liruja =) Jos ei viiti vellituttia hommaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
"Jahvetti" Emma Easy-tuoli siis =) Cherrynä, vaaleenpunasella pehmukkeella :saint:
Tahtoo kans :wave: ja mummo betalar :D :whistle:

Meillä ei ole isovanhemmat ostaneet mitään. Jotain pientä vaan, leluja tms.
Kiva et ees niitä =) Meillä ei oo leluja ostanu, eikä itekään paljoa tuu ostettuu.
Meil mun vanhemmat on jokaiselle aina jotain uutta ostanu.
 
Uskotteko jos sanon, että meillä on ollu tänään TOSI tylsä päivä |O |O
Likka siis vaan kotona...ei osaa vaan olla!!!
Käytiin sit 3h ajelemassa maaseudulla ja jossain huoltsikalla kahvilla :LOL: :LOL: Likka meni poikkeuksellisesti jo 20 aikaa yöunille, puol tuntii siis etuajassa kun vika päikkärit jäi pois,mies on lenkillä ja sit mennään saunaan...KAKSIN :p
Pojat tulee EHKÄ huomenna kotiin...luojan kiitos...mie en enää kestäis tätä joutenoloa!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Saa nähä päästäskö huomenissa Tykkäriin :D
 
Kuules jahvetti kun kiusaat mua :kieh: käyn aina kattoo et tossa alkusivulla onko kukaan mitään tänne kirjottanu ja aina siellä lukee vika viesti jahvetti. Pakko sitten tarkistaa vielä kellon aikakin että ootko just kirjottanu. Lisätyötä mulle teetät :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja maissivelli ja pepo-velli tulee tavallisesta tutista paremmin ku vellitutsta, ne on niin liruja =) Jos ei viiti vellituttia hommaa =)
Niin näköjään tuleekin :whistle: Kokeiltiin tänää ja hyvin toimi :p sitä jotenki aatteli vaan että kun kerran velliä syödään niin sillo on pakko käyttää vellituttia :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Kuules jahvetti kun kiusaat mua :kieh: käyn aina kattoo et tossa alkusivulla onko kukaan mitään tänne kirjottanu ja aina siellä lukee vika viesti jahvetti. Pakko sitten tarkistaa vielä kellon aikakin että ootko just kirjottanu. Lisätyötä mulle teetät :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja maissivelli ja pepo-velli tulee tavallisesta tutista paremmin ku vellitutsta, ne on niin liruja =) Jos ei viiti vellituttia hommaa =)
Niin näköjään tuleekin :whistle: Kokeiltiin tänää ja hyvin toimi :p sitä jotenki aatteli vaan että kun kerran velliä syödään niin sillo on pakko käyttää vellituttia :ashamed:
Meillä ei likka noita suostu ees vellitutilla syömään, ku tulee niin vauhdilla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ja hei mistä tosiaan tietää, onko itku kipu-itkua (esim. hampaiden takia), vai kiljuuko muuten vaan? Kun ei ehkä joka päivä "viitsisi" Panadoliakaan lykätä? :attn:
Meillä hampaat on yleensä aiheuttanu sellasta yleistä ärtyneisyyttä, ei niinkään itkua..
Miusta kipuitku on sellasta "kurkkusuoraa-huutoa", et ihan vois kuvitella, et sen jälkeen on kurkku pirun kipee :kieh: Jos nyt kukaan mitään tajus :whistle:
Kiitos Jahvetti. Tosta oli jo apua, ainakin jonnin verran.. Meillä toi tyttö on varmaan itkuisampi versio mutta sellaista yleistä tyytymättömyyttä on ollut tänään ilmassa. Tosin nyt kun tulin jumpasta kotiin, oli vastassa suht iloinen tyttö. Tietenkin :whistle:
Tyty on kaiken lisäksi sellainen että hikoilee huutaessaan ja muuteskin sillä on nihkeet jalat ja kädet. Joillain vauvoilla on kuulemma näin :|

Mä oon kans kasvanut Itiksen mukana. Tai mä muistan kun Cittarin lisäsiipi rakennettiin ( ja sit sen katto paloi) jne. Asuin oikeestaan vuoteen -95 ihan siinä lähellä ja sit uudelleen 02-05 hiukan kauempana :). Nyt mua ei sais Helsinkiin millään, sitä se mies teettää :kieh:


 
heippa siis :wave:

Meilläon tänään(kin) ollut aikasta touhukas päivä; käytiin Myllykoskella Nurmijärvellä kävelemässä ja Palojoella Aleksis Kiven syntymäkodillakin poikettiin. Mukavan näköinen punainen tupahan se oli. :) Matkalla poikettiin lounaalla ja kappas, Bobon alennusmyynneissä, kun sattui siinä sopivasti pysähdyspaikalla olemaan. :xmas: Nyt illemmalla olinkin sitten niin reipas, että kävin salilla :D ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen! :D Vähän kyllä pelotti tehdä vatsoja, kun arpi on vieläkin arka.

Aloittelin jo lueskelemaan päivän kuulumisia, mutta taidan mennä nyt lukemaan ne loppuun. :p Joskohan Kiinistä olisi kuulunut jotain...
 
Ainii jahvetti sitähän mun on pitänyt sanoa kun teillä niitä näppyjä on ollut. Mä voin sieluni silmin nähdä minkä näköstä se on, meillä tolla neidillä oli joskus. Mutta arvaa vaan muistanko enää mistä ne tuli :snotty: jos siis on ees sitä sillon keksitty... Muistelisin että keksittiin mut siihen ei voi luottaa... Nyt voisin veikata hikinäppyä, mut...
 
siis minä oon ihan katki poikki kuitti.. :| nyt muistan miksi oon aina vältelly tota pakastimen sulattamista, on se vaan niin pers*estä :kieh: |O saa kyllä minun puolesta olla vaikka 10 vuotta sulattamatta, vit*u en tee tuota hommaa enää

mut lähen nyt kallea nykimään ylös iltavellille, oon niin väsyny että pitää herätellä se nyt kesken unien että asettuis ihmisten aikoihin nukkumaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
"Jahvetti" Emma Easy-tuoli siis =) Cherrynä, vaaleenpunasella pehmukkeella :saint:
Tahtoo kans :wave: ja mummo betalar :D :whistle:

Meillä ei ole isovanhemmat ostaneet mitään. Jotain pientä vaan, leluja tms.
Kiva et ees niitä =) Meillä ei oo leluja ostanu, eikä itekään paljoa tuu ostettuu.
Meil mun vanhemmat on jokaiselle aina jotain uutta ostanu.
Mun veljen vauvalle (joka on J:tä kuukautta vanhempi) on kyllä ostettu vaikka mitä :kieh: No, ymmärrän sen sikäli, että veljeni opiskelee vielä ja me ollaan molemmat töissä käyviä jne. Mutta silti välillä tuntuu vähän epäreilulta.. :ashamed:

Kiitos muuten sille joka vinkkasi siitä ruusunmarja-riisivellistä =) Siitä on tullut poitsun uusi herkku, menee 150ml kevyesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
kalleki jaksaa nousta jo istualleen ite ku on mun sylissä sellasessa puoli makaavassa asennossa ja sit jos "erehdytään" olemaan jonku pöydän vieressä niin se ovela kettu ottaa kiinni pöydän reunasta ja vetää itsensä istualleen
Täällä pungetaan kans joka paikassa istualleen. Selältäänkin nousee lähes omin avuin ylös. Istua nakottais siinä onnessaan vaikka kuinka kauan, muttei tietenkään viitsi istuttaa kuin sekunnin tyyliin kerrallaan. =)

 

Yhteistyössä