En tiiä miks, mutta mä oon nimenomaan juossut tänään ties missä. Tykkään kyl sateesta, mut ei se kyllä siitäkään kai johdu..Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Sateinen päivä taas takana, ei oo paljo huvittanu tehä yhtään mitään
En tiiä miks, mutta mä oon nimenomaan juossut tänään ties missä. Tykkään kyl sateesta, mut ei se kyllä siitäkään kai johdu..Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Sateinen päivä taas takana, ei oo paljo huvittanu tehä yhtään mitään
-Joops, onhan tuo neiti nykyään aika paljon mun näkönen, pienenä ( heh, nyt kun on niin iso ) enempi isänsä , nyt isästä muistuttaa karannut tukkarajaAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mulla on tässä samalla toisessa ikkunassa auki kerhon kuvagalleria, ja nipsulilta piti rueta oikein kysymään että onko teille sanottu että neiti olisi äitinsä näköinen? Kun tuossa puolikkaassa neidissä ainakin on minusta hurjasti äiskän näköä! =) Ja meillä muuten kääntyminen kans jää joskus tolleen puolitiehen. Tai jos yrittää oikean käden kautta ni jää aina noin, vasemmalta puolen menee sit kokonaan ympäri =)
Ollaan otettu nuo vauvatuet pois jo kaksi kuukautta sitten... Pakko oli kun kun ei tyty tahtonut enää mahtua niihin, pääkin keikkui jo yläpuolella...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie yks päivä otin pois sen "vauvatuen" ja tuntu, et likka hukkuu toho kaukaloon Eli vauvatuki edelleen käytössä ja vyöt alimmalla tasolla parempi mitä kauemmin vaan siihi mahtuuAlkuperäinen kirjoittaja Pallukka:Meillä muuten käytössä tuo Gracon Autobaby. Siihen kans hyvin tyytyväisiä ollaan oltu. Tänään vasta otin pehmusteita vähemmäksi. Siis tyttö mahtuu vielä hyvän tovin siihen.
Millonhan mahtais olla turvaistuimissa aleja :wave: :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:4kk Neuvolassa käyty. Tyttö oli okein hyvän tuulinen vaikka ei ollut päikkäreitä nukkunut ennen käyntiä.
Paino 7285g
pituus 64cm
py 41,3cm
Arvaa vaan olinko onnessaan :xmas: , onneks kaverilla on poika niin saatiin noi kaikki tyttömäiset vermeet B)Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Eikä, mä oon niin kade sulle Miksei meille tuo kukaan tuttu vintiltä löytämiä retrojaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:tänäänkin pussillinen retrovaatteita joita olivat löytäneet mummolan vintiltä, vaaleenpunasta frotee jutskaa lähinnä, mut kuiteskin
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ollaan otettu nuo vauvatuet pois jo kaksi kuukautta sitten... Pakko oli kun kun ei tyty tahtonut enää mahtua niihin, pääkin keikkui jo yläpuolella...
Joskus jopa paremmin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ei sillä kyllä sitä yksinkin pärjää
Tosi kiva juttu Mä oon vaalinut joitain mun vanhoja retropotkiksia ja peittoja :heart: Se on vaan jotenkin liikkistä pukea samoja vaatteita omalle lapselle, missä on itekin köllinyt Onneksi äitee on pystynyt säilyttämään joitain vaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Arvaa vaan olinko onnessaan :xmas: , onneks kaverilla on poika niin saatiin noi kaikki tyttömäiset vermeet B)Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Eikä, mä oon niin kade sulle Miksei meille tuo kukaan tuttu vintiltä löytämiä retrojaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:tänäänkin pussillinen retrovaatteita joita olivat löytäneet mummolan vintiltä, vaaleenpunasta frotee jutskaa lähinnä, mut kuiteskin
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei ny oikeen oo asiaa...outoo :/
Tää on oikeesti jo aika vakavaa, luulisinAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla ei ny oikeen oo asiaa...outoo :/
Siro pikkuinen hänkinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hippa täällä kanssa pieni neiti :wave: 4kk neuvolaa meillä ei ole ollenkaan, mutta mun omien mittausten mukaan 6kg ja 60cm...3kk neuvolassa oli 5400g ja 57cm =)
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:No aivan... mut bonuksena oli kyllä söötti ensihoitaja, sen verran huomasin vaikka vähän poissa olinkin!