***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla sit nasahti tänään päässä :ashamed: |O
Päivän saldona mm. lattianpesuämpärin likavedet pitkin kylppärin seiniä ja kattoa, miehen puhelin tiskialtaassa tiskien seassa...jepu, oon aika temperamenttinen, kun sille päälle satun :snotty:
Empä jaksa nyt kommentoimaan alkaa... :whistle:

*muok* Viimenen niittä oli tuos 3 pintaan, heitin tiskirätin altaaseen, vedin kengät jalkaan otin autonavaimet ja kävin kouvolassa kääntymässä ja ajoin takas... :headwall: :headwall: :headwall:
Sun olis Jahve pitänyt poiketa meillä vähän rauhoittumassa kun kerran tänne asti ajoit :D olisin mä sulle kahvet keittänyt jos olis helpannut! :whistle: :p ;)
No arvaa kävikö mielessä :LOL: Meinasin sinne kaverille eka ajaa, mut sit aattelin, ettei viiti niiden sunnuntaita pilata :whistle: :ashamed:
Kävin kääntymässä siinä, mis runkotieltä käännytään Kouvolaan :LOL: :LOL:
No kato täällähän me oltais oltu kun mieskin oli töissä, muistat ens kerralla sit kun nupissa kilisee! :LOL: Olis sieltä runkotieltä vielä ollu kyl meille asti jonkun matkaa :D lieneekö vielä edes Kouvolaa...No, ens vuoden alussa on!
No keskustaanhan siit ei aja kun 5min =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla sit nasahti tänään päässä :ashamed: |O
Päivän saldona mm. lattianpesuämpärin likavedet pitkin kylppärin seiniä ja kattoa, miehen puhelin tiskialtaassa tiskien seassa...jepu, oon aika temperamenttinen, kun sille päälle satun :snotty:
Empä jaksa nyt kommentoimaan alkaa... :whistle:

*muok* Viimenen niittä oli tuos 3 pintaan, heitin tiskirätin altaaseen, vedin kengät jalkaan otin autonavaimet ja kävin kouvolassa kääntymässä ja ajoin takas... :headwall: :headwall: :headwall:
Sun olis Jahve pitänyt poiketa meillä vähän rauhoittumassa kun kerran tänne asti ajoit :D olisin mä sulle kahvet keittänyt jos olis helpannut! :whistle: :p ;)
No arvaa kävikö mielessä :LOL: Meinasin sinne kaverille eka ajaa, mut sit aattelin, ettei viiti niiden sunnuntaita pilata :whistle: :ashamed:
Kävin kääntymässä siinä, mis runkotieltä käännytään Kouvolaan :LOL: :LOL:
No kato täällähän me oltais oltu kun mieskin oli töissä, muistat ens kerralla sit kun nupissa kilisee! :LOL: Olis sieltä runkotieltä vielä ollu kyl meille asti jonkun matkaa :D lieneekö vielä edes Kouvolaa...No, ens vuoden alussa on!
No keskustaanhan siit ei aja kun 5min =)
No sit olis varmaan menny himpun yli tai alle 10 minsaa kun olisit meille päässyt, riippuen vähän miten joutuu keskustan valoissa seisomaan!

 
:attn: Hyvvee iltoo mammat! :attn:
Taas olis uus pino oottamas ens viikon juttuloi! :D :D

Tää menis nyt oman ukon viereen patjoille "nukkumaan", vihdoinkin sänky joka ei natise!!! :kieh: :kieh: Otan kaiken ilon irti viimeisestä yöstä tässä kodissa...tai toka vikasta...muutto siis alkoi hyvin jo tänään ja ti pitäis olla ulkona tästä asunnosta. Jahas, sänky on avattu, menen paikalle. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Mä olin lähes koko päivän koirien kanssa agilitaamassa kurssilla. Pitkästä aikaa oli jopa kivaa. Ens sunnuntaina ois sit Ylöjärvelle lähtö koirien kanssa. Tyty on siis isänsä kanssa jälleen. Vaikka mies on mitä mahtavin niin silti mulla on pienesti huono omatunto kun en ole kotona.. :snotty:. Mutta koska tunnen itseni turhankin hyvin, on tälläiset irtiotot tärkeitä mulle satunnaisesti.
:wave: , olikko Järvenpäässä..taisin sut bongata :whistle: , oltiin kaverin kanssa treenaamaassa Ristarilla :) .

Mä en oo kokenu huonoo omaatuntoo noista harrastuspäivistä, oon aatellu että laps on isänsä kanssa ja ihan pärjäävät kyllä ilman muakin, ja mun mies ihan mielellään onkin neidin kanssa :heart: , usein kaupassakin se haluu ottaa tytön ja sit ne lähtee ihan omille poluille, kuulema moni aina kattoo pitkään kun pieni vauva on isin kanssa liikenteessä, pöh sanon mä.
Nautitaan viel kun voidaan, joskus tulee varmaan se hetki kun sit ei niin pääseekkään noin vaan treenaan.
Ookko huomenna muutes Purinalle menossa :whistle: , mä aijoin sinnekkin suhasta :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Menee taas niin :headwall: :headwall: :headwall:
Mulla on huono omatunto jne, ukko syyttää mua kaikesta, no joo...ehkäpä syyllinen oonki |O Mut PRKL...tositosilapsellista oli multa kyllä huutaa autoilee lähtiessä, et ajan itteni vaikka mereen, 8v kuuli :headwall: :headwall: :headwall: Mut mulla kiehu NIIN paljon ettei oo tosi |O |O |O Ja vielki, kun ukko äsken erehty nauraa väärässä kohassa :headwall: :headwall: :headwall:
Bärse sentään...sillo ku lähtee menee väärälle raiteelle, ni tuntuu ettei sieltä voi millään enää päässä takas |O
Joko teillä on rauha maassa, harmi että teijän 8 vee kuuli :( , varmaan säikähti sekin...*muoks* siis lähinnä tarkotan sitä kun nuo lapset ei aina tuota ymmärrä jos vaikka puoli tosissaan heittää jotain tommosta, ottavat välillä niin kirjaimellisesti, meilläkin tarhassa tullu monia tilanteita juurikin tuon tyyppisiin heittoihin liittyen

Komppi tohon raide juttuun, tuttu tunne :eek:

 
Heippis! :wave:

Täällä kaikki jees. :) Eilen olin kattomassa kaverin kanssa Sex and The City -leffan ja sen jälkeen käväistiin punkuilla terdellä. Ei haitannu vaikka satoi, kun oltiin katoksen alla. :D Tänään ollaan ulkoiltu koko päivä ja käytiin syömässä, ihan Chico´sissa kylläkin vaan. :p Me päätettiin jättää nyt nuo kaikki soseetkin pois, jotta tietää varmaksi, että onko tuo ihottuma apteekin maidosta vai nyt jo jostain soseesta. :/ Kakka on muuttunut normaaliksi! Ja ihottumaa on huomattavasti vähemmän kuin aiemmin! =) =) Aikaahan siinä tietty menee, ennen kuin iho normalisoituu täysin, mutta nyt näyttäis siltä, että ihan hyvään suuntaan mennään... =) =) hmm... Mitäköhän muuta mun piti kertoa, ennen kuin meen selaamaan viikonlopun saldoa... Näyttäis taas olevan parikytä sivua tullut sitten perjantain. :eek: Mies on hakemassa siskoaan lentokentältä; yövieras pitkästä aikaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Siis toi 5-kokohan on yli 11kg |O
Jepulista joo.Kuukausi sitten oli paino pojalla 8kg ja ens viikolla neuvola ja veikkaan 9-10kg. Meillä ei ole koskaan toiminut nuo painorajat vaipoissa. On poika siis ollu ruoka-aikaan kotona

:LOL:
Minä olen painanu 1-vuotiaana 8500g :whistle: :saint:
Meijän likka oli viime neuvolassa eli 3kk:na 5400g :whistle:
Anoppikin ihmettelee et mitä mun tissimaidossa on kun poika elää pelkästään sillä ja kasvaa mieletöntä vauhtia,ehdotti jo dieettiä pojalle. Täytysköhän ilmoittaa poika olet mitä syöt ohjelmaan,niin Anetta Palssa saa saarnata pojalle et nyt tissin lutkutus loppuu justiinsa

:LOL: :LOL: no pääasia et on terve
Joo. Mun äitipuoli sano eilen meijän neitiä läskipääks. Totes vielä, ettei tule pääsemään missinmittoihin, kun aloin syöttää tyttöä, kun toinen kitisi. Meijän esikoinen oikein tänään vielä ihmetteli, että miten aikuinen voi käyttää tollasta kieltä, vaikka aikuisten tulis olla lapsille esimerkkinä. Niin ja ei tuo neiti tietenkään jutellu tarpeeks (verbaalisesti vajaa) niin ja päivitteli vielä, kun tuo ei ole vielä kääntyny (motorinen vajauma).

Niin tuo ilkee äitipuoli on kyllä aina ollu vähän sitä sorttia, että hänen lapsi ja lapsenlapset on aina meitin lapsia parempia. Hyvä, etteivät jo kävelleet itse laitokselta pois. :LOL:
:eek: :eek: :eek: Sanoisin kyllä PARI valittua sanaa... :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Kyselenpä uudestaan: Teutonia vaunujen omistajat!!! Onko työntöaisan pehmuste pysynyt ehjänä? Meillä se on halkeamia täynnä ja revennyt aika isosti kolmesta kohtaa. Takuuseen ei kuulemma mene, uusi maksaa 50?+lähetyskulut+työt kun liikkeessä vaihtavat, vähänkö harmittaa :(
Ehjänä ovat pysyneet kaikin puolin, vaikka lähes joka päivä ovat käytössä. Meillä siis Spirit S:3:t.
 

Yhteistyössä