***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

terveisiä Oulusta! 3 maissa tultiin ja on tylsää. verikokeet tulee 6 maissa ottamaan ja sitten onkin vapaata. lähetään kärräileen ulos. :)

todella painostava ilma ja niin niin niin kuuma. ja mulla farkut jalassa...kääk.

kävin raapustaan tuonne kerhoon lissä juttua. :)

jahvetti: otahan rennosti :hug: ukolle luin sun viimesemmän kirjotuksen ja se sano et se on ihan kuin mun tekstiä. mäkin käyn autoilemassa välillä :LOL: :kieh: :D

nyt pakko mennä ettii vessaa kun tässä huoneessa ei oo....

zuku: kivoja vinkkejä vastaan otetaan missä kannattaa oulussa käydä? tai muutkin oulussa käyneet/asuvat??!!!

jepsu
 
Jahvetti :hug: kuulostaa tutulta paitsi kun ei ole autoa,olen joutunu bussilla viilettämään pitkin maita ja mantuja. Meidän paras stoori on kun mä viiletän menemään pitkin puistoja vesisateessa ja mies kurvailee perässä autolla pitkin nurmikoita ja heiluttaa auton ikkunasta paperia ja huutaa et tarvii siihen mun allekirjoituksen...moni varmaan luuli et oli eropaperi kyseessä,mut olikin vuokrasopimus ja yhteenmuutosta riita. Onneks ei tullu sakkoja puistoalueen tuhoamisesta meinaa rallia kesti jonkun aikaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Meidän paras stoori on kun mä viiletän menemään pitkin puistoja vesisateessa ja mies kurvailee perässä autolla pitkin nurmikoita ja heiluttaa auton ikkunasta paperia ja huutaa et tarvii siihen mun allekirjoituksen...moni varmaan luuli et oli eropaperi kyseessä,mut olikin vuokrasopimus ja yhteenmuutosta riita. Onneks ei tullu sakkoja puistoalueen tuhoamisesta meinaa rallia kesti jonkun aikaa :LOL:
voin vaan kuvitella :LOL: :LOL:
 
Taas on viikonloppu takana |O Appivanhemmat siis olivat kylässä ja mies vietti eilisen polttareissa, me muut käytiin loma-asuntomessuilla. Poika on nyt eilen ja tänään kitissyt mitä ilmeisemmin hampaitaan... Hinkkaa hampaitaan millä ikinä saakaan ja oonkin ahkerasti tarjonnut purulelua. Sillä kun ikeniä hinkkailee niin poju on tyytyväinen. Nukkumisesta ei oo päivällä sitten tullut juurikaan mitään, joten nyt vetelee jo yöuniaan. Taidan minäkin peiton alle karata, kunhan pyykkikone on pessyt |O Lueskelen vielä teidän juttuja ja palaan kommentoimaan, mikäli jaksan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
lumianna tuli mieleen viel, et missäs joukkueessa pelaaat? :whistle:
En siis enää pelaa missään :LOL: , sehän se olisikin näky. Kontu :ssa olen pelannut, joskus alle parikymppisenä lopetin.

öitä kaikille!!
Kirjotusvirhe...eli pelaaVAT? :ashamed: Siis teen poikia tarkotin..soori :saint: :LOL:
Katsos kun en itsekään sitä hokannut...olisi pitänyt :ashamed: . Pojat pelaa siis fc Kontu :ssa.

Lähdetään huomenna Tykkimäkeen. Olisko mitään hyviä vinkkejä ruokailun suhteen? Pitäisikö jotain muuta osata etukäteen huomioida? Ei olla siis ennen käyty. :wave: Pojat odottaa innolla.
 
Lumianna, entä kiekkoo?
Käykää Tykkärissä siel ravintolassa syömässä seisovassa pöydässä...edullista on aina ollu :wave: =)
Juomista kannattaa varata mukaan etenki jos on aurinkoinen päivä, siellä on KUUMA!! =)
 
Menee taas niin :headwall: :headwall: :headwall:
Mulla on huono omatunto jne, ukko syyttää mua kaikesta, no joo...ehkäpä syyllinen oonki |O Mut PRKL...tositosilapsellista oli multa kyllä huutaa autoilee lähtiessä, et ajan itteni vaikka mereen, 8v kuuli :headwall: :headwall: :headwall: Mut mulla kiehu NIIN paljon ettei oo tosi |O |O |O Ja vielki, kun ukko äsken erehty nauraa väärässä kohassa :headwall: :headwall: :headwall:
Bärse sentään...sillo ku lähtee menee väärälle raiteelle, ni tuntuu ettei sieltä voi millään enää päässä takas |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Menee taas niin :headwall: :headwall: :headwall:
Mulla on huono omatunto jne, ukko syyttää mua kaikesta, no joo...ehkäpä syyllinen oonki |O Mut PRKL...tositosilapsellista oli multa kyllä huutaa autoilee lähtiessä, et ajan itteni vaikka mereen, 8v kuuli :headwall: :headwall: :headwall: Mut mulla kiehu NIIN paljon ettei oo tosi |O |O |O Ja vielki, kun ukko äsken erehty nauraa väärässä kohassa :headwall: :headwall: :headwall:
Bärse sentään...sillo ku lähtee menee väärälle raiteelle, ni tuntuu ettei sieltä voi millään enää päässä takas |O
Mulla on toi olo viikkoa ennen menkkoja :kieh: , lisäksi vedän karkkia kaksin käsin :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Menee taas niin :headwall: :headwall: :headwall:
Mulla on huono omatunto jne, ukko syyttää mua kaikesta, no joo...ehkäpä syyllinen oonki |O Mut PRKL...tositosilapsellista oli multa kyllä huutaa autoilee lähtiessä, et ajan itteni vaikka mereen, 8v kuuli :headwall: :headwall: :headwall: Mut mulla kiehu NIIN paljon ettei oo tosi |O |O |O Ja vielki, kun ukko äsken erehty nauraa väärässä kohassa :headwall: :headwall: :headwall:
Bärse sentään...sillo ku lähtee menee väärälle raiteelle, ni tuntuu ettei sieltä voi millään enää päässä takas |O
Jospa se hyvä yöuni auttais...huomenna uusi päivä. :saint: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Menee taas niin :headwall: :headwall: :headwall:
Mulla on huono omatunto jne, ukko syyttää mua kaikesta, no joo...ehkäpä syyllinen oonki |O Mut PRKL...tositosilapsellista oli multa kyllä huutaa autoilee lähtiessä, et ajan itteni vaikka mereen, 8v kuuli :headwall: :headwall: :headwall: Mut mulla kiehu NIIN paljon ettei oo tosi |O |O |O Ja vielki, kun ukko äsken erehty nauraa väärässä kohassa :headwall: :headwall: :headwall:
Bärse sentään...sillo ku lähtee menee väärälle raiteelle, ni tuntuu ettei sieltä voi millään enää päässä takas |O
Jospa se hyvä yöuni auttais...huomenna uusi päivä. :saint: :hug:
En kyl muista millon oisin viimeks tälleen posahtanu |O Et onneks ei oo ees ihan joka kuukausittaista :p
Ehkäpä uni auttas, saunassa jo kävin :/
 
Meillä mies sano, että mee tänään ajoissa nukkumaan, ettet oo niin kiukkunen.... :p

Jahvetille :hug: :hug: Mullakin välillä keittää niin yli, että on pakko päästä tuulettuu. Esikoista kun odotin, niin kerran alko keittää niin, että meinsin marssia lähipubiin ryyppäämään (en siis koskaan oon näin tehny). No sitten rupes tosiaan ottamaan vielä enemmän päähän, kun en voinu ryypätäkään. En siis koskaan ennen tai jälkeen tota oo halunnu vetää viinaa kiukkuuni :p :p

Niin mäkin oon täällä tänään vetäny pientä raivaria, kun kämppä oli aamulla kun pommin jäljiltä. Nyt on sitten siivottu koko perheen voimin (no neiti sai vielä vapautuksen). :p

Mutta pahemmin kilahdan noin kerran vuodessa. Yritän kans olla lasten kuullen pahemmin päästeklemättä hölmöjä. Esikoinen muistaa vieläkin, kun äiti reilu vuos sitten pillitti, ettei jaksa enää. Eihän tollasesta kovin hyvä mieli jää. :/ :/
 
Oli sitten mun kummitytön synttärit. Sinne oli sitten kutsuttu aika paljon vieraita, tätejä ja muita. Aluksi kaikki meni ihan hyvin. Ensin vietiin tyttö kaukaloinen eri huoneeseen. Riisuttiin ja höpöteltiin. Mutta sitten kun mentiin olkkariin missä kaikki muutkin oli, niin siinä tyttö isänsä sylissä katseli ympärille. Hetken päästä sitten suupielet meni mutrulle ja alkoi kauhea itku. Sitä se sitten oli koko ajan jollei ollut mun sylissä toisessa huoneessa. Kaikkia vierasti, jopa isäänsä. Aina kun joku tuli samaan huoneeseen alkoi itku tai kun meni isänsä syliin niin sama juttu. Tosi kiva juttu! :( Meidän piti siteen lähteä kotiin. Kotona sitten ei yhtään vierastanut isäänsä.

Mutta on se kumma juttu että kaikkien kovaäänisten tätien pitää tunkea itseään väen väkisin tytön lähelle. JA kun toinen itkee suunnattomasti niin sitten nuo tädit roikkuu toisen kädessä kiinni ja voivottelee. :kieh:

Että sellainen päivä. Omaa napaa :ashamed:

Ciba ja pikku E
 
Heipä hei ja terkut kaakon suunnalta. Ihana olla kotona taas :) Enpä oo taas aikoihin nähny noin paljon ryssänrekkoja :eek:

Meillä oli kans hulina viikonloppu, synttäreitä sun muita. Meillä poika katteli alta kulmien alkuun vähän mutta ei onneks sitten ollut moksiskaan lähelle tunkevista tädeistä. Ciballe :hug: Meillä ei oo vierastamista tapahtunu vielä paljoa, ainostaan neuvolan tätiä kohtaan :D

Just kun pääsin sanoman kuinka hyvin meillä aina menee toi ajomatka niin eiköhän automatkat oo ollu ihan kamalaa huutoa :/ Äiti istuu sitte pojan vieressä ja leikkii ja laulaa ja pidetään taukoja jos siltä tuntuu. Onneks selvittiin sillä :)

Nyt lähen lueskelemaan mitä täällä on viikonloppuna tapahtunu :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Mutta on se kumma juttu että kaikkien kovaäänisten tätien pitää tunkea itseään väen väkisin tytön lähelle. JA kun toinen itkee suunnattomasti niin sitten nuo tädit roikkuu toisen kädessä kiinni ja voivottelee. :kieh:
Joo :headwall: :headwall: |O Toi on ärsyttävää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Heipä hei ja terkut kaakon suunnalta. Ihana olla kotona taas :) Enpä oo taas aikoihin nähny noin paljon ryssänrekkoja :eek:
Joo eilen kateltiin kun oli vähän Cittarin jälkeen (Hesaan päin siis) letkan pää...jono siis yli 60km!!! |O Tänään viimenen auto näkötti tuossa Otsolan kohilla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Heipä hei ja terkut kaakon suunnalta. Ihana olla kotona taas :) Enpä oo taas aikoihin nähny noin paljon ryssänrekkoja :eek:
Joo eilen kateltiin kun oli vähän Cittarin jälkeen (Hesaan päin siis) letkan pää...jono siis yli 60km!!! |O Tänään viimenen auto näkötti tuossa Otsolan kohilla :whistle:
No me mietittiin Karhulan rampin kohalla eilen että kuinkakohan pitkälle se jono vielä jatkuu joten kiitos tiedosta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Heipä hei ja terkut kaakon suunnalta. Ihana olla kotona taas :) Enpä oo taas aikoihin nähny noin paljon ryssänrekkoja :eek:
Joo eilen kateltiin kun oli vähän Cittarin jälkeen (Hesaan päin siis) letkan pää...jono siis yli 60km!!! |O Tänään viimenen auto näkötti tuossa Otsolan kohilla :whistle:
No me mietittiin Karhulan rampin kohalla eilen että kuinkakohan pitkälle se jono vielä jatkuu joten kiitos tiedosta :D

:LOL:
No ei siis kovin pitkälle enää siitä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla sit nasahti tänään päässä :ashamed: |O
Päivän saldona mm. lattianpesuämpärin likavedet pitkin kylppärin seiniä ja kattoa, miehen puhelin tiskialtaassa tiskien seassa...jepu, oon aika temperamenttinen, kun sille päälle satun :snotty:
Empä jaksa nyt kommentoimaan alkaa... :whistle:

*muok* Viimenen niittä oli tuos 3 pintaan, heitin tiskirätin altaaseen, vedin kengät jalkaan otin autonavaimet ja kävin kouvolassa kääntymässä ja ajoin takas... :headwall: :headwall: :headwall:
Sun olis Jahve pitänyt poiketa meillä vähän rauhoittumassa kun kerran tänne asti ajoit :D olisin mä sulle kahvet keittänyt jos olis helpannut! :whistle: :p ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla sit nasahti tänään päässä :ashamed: |O
Päivän saldona mm. lattianpesuämpärin likavedet pitkin kylppärin seiniä ja kattoa, miehen puhelin tiskialtaassa tiskien seassa...jepu, oon aika temperamenttinen, kun sille päälle satun :snotty:
Empä jaksa nyt kommentoimaan alkaa... :whistle:

*muok* Viimenen niittä oli tuos 3 pintaan, heitin tiskirätin altaaseen, vedin kengät jalkaan otin autonavaimet ja kävin kouvolassa kääntymässä ja ajoin takas... :headwall: :headwall: :headwall:
Sun olis Jahve pitänyt poiketa meillä vähän rauhoittumassa kun kerran tänne asti ajoit :D olisin mä sulle kahvet keittänyt jos olis helpannut! :whistle: :p ;)
No arvaa kävikö mielessä :LOL: Meinasin sinne kaverille eka ajaa, mut sit aattelin, ettei viiti niiden sunnuntaita pilata :whistle: :ashamed:
Kävin kääntymässä siinä, mis runkotieltä käännytään Kouvolaan :LOL: :LOL:
 
On näköjään tämä sunnuntai ollut koettelemusta helmimammoille :hug: Meillä pikkuherra on huutanu pää punaisena koko iltapäivän ja illan,mikään ei ole kelvannut,ei syli,lattia,sitteri vain kun jaksaa kantaa ympäri kämppää.Maidotkin puklaa ylös.Tietenkin juuri tänään mies sitten oli koko päivän kaverinsa luona pelaamassa tietsikkapeliä ja nyt kun tuli kotiin kattelee mua naama runtussa kun ei saa huomiota ja hellyyttä. Per...le olis itte ravannut koko päivä melkee kymmenen kiloinen mötikkä kainalossa. jaahas,meni sitten mököttämään,jippii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ja noita ryssänrekkoja on nykyään täälläkin suunnalla enempi ku laki sallii :kieh: nyt kun laittoivat nuo autonkuljetusrekat kulkemaan Lappeenrannan kautta...
Joo pikkasen raivostuttavaa oli ajelle Kouvolaan niiden perässä sitte ku pääs niiden rekkajonojen ohi |O
 
Jahvetille :hug:. Kaipa se on kuitenkin ihan sallittua joskus kilahtaa. Ja parempi vaan jos kilahtaa, ei jää sit kauheesti kasvamaan se veetutus..
Jepsulle kans :hug: ja paljon paljon jaksamista. Eiköhän kaikki mee hyvin :)

Mä olin lähes koko päivän koirien kanssa agilitaamassa kurssilla. Pitkästä aikaa oli jopa kivaa. Ens sunnuntaina ois sit Ylöjärvelle lähtö koirien kanssa. Tyty on siis isänsä kanssa jälleen. Vaikka mies on mitä mahtavin niin silti mulla on pienesti huono omatunto kun en ole kotona.. :snotty:. Mutta koska tunnen itseni turhankin hyvin, on tälläiset irtiotot tärkeitä mulle satunnaisesti.
Siitä tulikin mieleen, että huomaa miten omassa pikkumaailmassaan sitä nyt elää. Varsinkin kun tyttö on esikoinen eikä siten kokemusta vauvoista. Kun on välillä tuntunut NIIN raskaalta yms yms. niin sitten huomaa ettei olekaan yksin. Että ei se meidän elämä loppujen lopuksi niin kauheeta ole. Kyllä muillakin on raskasta, kyllä muidenkin vauvat huutavat tuntikausia ja joidenkin vauvat eivät nuku öitään. Että pitää sitä näköjään aina lähteä muita äitejä tapaamaan niin saa taas perspektiiviä..

Mutta joo, huomenna on päivä uus. Mä meen nukkumaan. Mukavia yökeskusteluja yökyöpeleille =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla sit nasahti tänään päässä :ashamed: |O
Päivän saldona mm. lattianpesuämpärin likavedet pitkin kylppärin seiniä ja kattoa, miehen puhelin tiskialtaassa tiskien seassa...jepu, oon aika temperamenttinen, kun sille päälle satun :snotty:
Empä jaksa nyt kommentoimaan alkaa... :whistle:

*muok* Viimenen niittä oli tuos 3 pintaan, heitin tiskirätin altaaseen, vedin kengät jalkaan otin autonavaimet ja kävin kouvolassa kääntymässä ja ajoin takas... :headwall: :headwall: :headwall:
Sun olis Jahve pitänyt poiketa meillä vähän rauhoittumassa kun kerran tänne asti ajoit :D olisin mä sulle kahvet keittänyt jos olis helpannut! :whistle: :p ;)
No arvaa kävikö mielessä :LOL: Meinasin sinne kaverille eka ajaa, mut sit aattelin, ettei viiti niiden sunnuntaita pilata :whistle: :ashamed:
Kävin kääntymässä siinä, mis runkotieltä käännytään Kouvolaan :LOL: :LOL:
No kato täällähän me oltais oltu kun mieskin oli töissä, muistat ens kerralla sit kun nupissa kilisee! :LOL: Olis sieltä runkotieltä vielä ollu kyl meille asti jonkun matkaa :D lieneekö vielä edes Kouvolaa...No, ens vuoden alussa on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ja noita ryssänrekkoja on nykyään täälläkin suunnalla enempi ku laki sallii :kieh: nyt kun laittoivat nuo autonkuljetusrekat kulkemaan Lappeenrannan kautta...
Joo pikkasen raivostuttavaa oli ajelle Kouvolaan niiden perässä sitte ku pääs niiden rekkajonojen ohi |O

Meidän partsilta näkyy puiden takaa tuo ohitustie mikä menee Lappeenrantaan ja voi sitä uusien autojen virtaa mikä siinä kulkee...
:whistle:
 

Yhteistyössä