Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ja töihin palaamisesta tulikin mieleeni, kuinka viime viikolla vauvakerhon vetäjät (joitain perhetyöntekijöitä kaiketi) kritisoivat minua rankasti kun mainitsin meneväni vielä tänä vuonna töihin. WTF? Mitä ihmettä se niille kuuluu?! Siitä suivaantuneena en taatusti mene sinne kerhoon enää huomenna.
|O |O Täytyy kyllä sanoa, että ovatpa tosiaan olleet ammattitaidottomia työntekijöitä! |O Mistä v*tusta näitä "ammattilaisia" oikein sikiää? :headwall: Varsinaista perheen tukemista taas... |O |O No, älä välitä, täällä yksi alan ihminen :wave: , joka aikoo mennä töihin, kun tyttö täyttää vuoden, enkä todellakaan aio kantaa mitään syyllisyyttä siitä. :hug: Pistää oikein vihaksi tuommoinen. :kieh: :kieh: Aijuu, :hug: myös imetysasiasta! Ymmärrän, että surettaa, mutta
voit todella onnitella itseäsi, että olet selvinnyt tänne saakka! :flower:
Mitäköhän muuta tässä piti kommentoida... :/ Juu, sitäpä ainakin, olikohan
hjuuli, joka kirjoitti, että kylällä kommentoidaan asiattomasti... Just tuon takia minusta ei olisi missään pikkukylillä asujaksi. |O En voi sietää sitä, että naapuri tietää mun asiat paremmin kuin minä ite. :kieh: Tappeluita siitä vaan tulis.
Meillevauva:
Reimatecillä ainakin on aika pieniä kokoja
sydvesteissä. :wave: En tosin tiedä, mikä on pienin koko... Nyt on mm. JesperJunioreissa -30% kaikki Reimatecit. Ostin tytölle sateenpitävät rukkaset ja töppöset eilen. Töppöset on ensi syksylle ja rukkaset taitaa olla sopivat vasta ensi keväänä. :/ Oli niin vaikea arvioida kokoa kaupassa, kun vauva ei ollut mukana. :|
Meillä ei ole tytöllä
omaa huonetta, kun kaksiossa asutaan. Ehkä ensi vuonna...
ieva & tytär vähän vajaa 5kk :heart: