***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Pessi
Myös täällä pitäisi töihin mennä marraskuussa :attn:
Mä olen alkanut panttaamaan sitä tietoa kyselijöiltä kun se tuntuu aina herättävän niin kovin paljon kummastusta.. On olo kun suur-rikollisella...

Samoin kuka kertoi kaupan kassan luulleen vauvaa vahingoksi... siis mitä ihmettä se sille kuuluu? Tai kellekkään jos vauva on maailmaan saatettu on se nykypäivänä myös silloin odotettu!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Pessi
Myös täällä pitäisi töihin mennä marraskuussa :attn:
Mä olen alkanut panttaamaan sitä tietoa kyselijöiltä kun se tuntuu aina herättävän niin kovin paljon kummastusta.. On olo kun suur-rikollisella...
Niinpä. Tätä aihetta täällä jokin aika sitten jo käsiteltiinkin. Muutenkin huono omatunto ja paska äiti-fiilis jo tuosta työasiasta, en todellakaan kaipaa jotain "kasvatus-alan ammattilaista" jauhamaan suu vaahdossa, miten ne lapset ovat vain hetken aikaa pieniä jne :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Kaksplussan mammat ovat sitten päässeet iltikseen ... onko kukaan meistä mukana ketjussa :LOL: :LOL: :LOL: :xmas:
Luin jutun.Ei ollu mun Dolly Partoneja mukana

=) ,kukahan vuoti asian lehdelle,ihmettelinkin kun plussan sivut oli niin hitaita,mut kaikki kuolaleuathan niitä tisuja alkoi bongailemaan :LOL:
 
Muoks, olihan se mun edellinen viesti tuolla :headwall: :headwall: :headwall:

Mun mielestä se on kurjaa, kun jotkut täysin ulkopuoliset (tai miksei tututkin) kommentoi syyttävään sävyyn nopeasti töihin palaajia..Jokainen tekee, niinkuin parhaaksi näkee. Sitä paitsi, kaikille ei ole taloudellisesti mahdollista olla kotona pitkään kotihoidontuella...Ja musta tuntuu, että kun palaan töihin itselleni sopivaan aikaan (oon ajatellut mennä silloin, kun A on n.1,5v), oon varmasti myös parempi äiti lapselleni, kuin se, että olisin hampaat irvessä kotiäitinä. Tulipas sekavasti, toivottavasti pointti selviää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä oli eilen kolmas näyttö tästä asunnosta. Ei yhtään katsojaa :headwall: :headwall: prkl, kai se toi juhannus vielä vaikuttaa, ihmiset lomalla. Että jos joku haluaisi ostaa kivan kaksion Lahdesta... :whistle:
Kevät on parasta aikaa myydä...ja syksy on parasta aikaa ostaa :kieh: Ihmiset on tosiaan nyt lomilla, eikä asuntojuttuja niin mietitä...mut eiköhän se siitä :hug:
 
Hah hah haa :LOL: Olipas tosiaan hilpeetä, kun naiset olivat tissejään esitelleet... En kyllä ymmärrä tuollaista touhua, mutta esitelkööt omiaan ken haluaa...

Jos joku jo aiemmin on viestejäni lueskellut, niin täällä myös yksi auttamaton sokerinarkkari :ashamed: Mun piti olla tää viikko syömättä karkkia ja muuta makeaa, mutta kuinkas ollakkaan, kaivelin pakastimesta leipomuksiani ja jädeä jo tänäaamuna :ashamed: Mulla ei kyllä ole itsekuria tuon makean puputtamisen suhteen :kieh:

Ymmärrän sua Pessi todella hyvin tuon töihinpaluuasian suhteen. Mitäpä se kenellekään muulle kuuluu, milloin palaat töihin. Minä palaan myös työelämään joulukuun alussa, enkä ole mielestäni velvollinen asiasta kenellekään sen kummemmin kertomaan. Kysyjille vastaan rehellisesti ja arvostelijoiden kommentit jätän omaan arvoonsa.

Taas aika kului hirmu nopsaan kun lueskelin päivän saldoa täältä ja kerhon puolelta. Joten palailen kaiketi jälleen aamulla kommentoimaan illan/yön juttuja :whistle: ;) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ja töihin palaamisesta tulikin mieleeni, kuinka viime viikolla vauvakerhon vetäjät (joitain perhetyöntekijöitä kaiketi) kritisoivat minua rankasti kun mainitsin meneväni vielä tänä vuonna töihin. WTF? Mitä ihmettä se niille kuuluu?! Siitä suivaantuneena en taatusti mene sinne kerhoon enää huomenna.
:eek: |O |O Täytyy kyllä sanoa, että ovatpa tosiaan olleet ammattitaidottomia työntekijöitä! |O Mistä v*tusta näitä "ammattilaisia" oikein sikiää? :headwall: Varsinaista perheen tukemista taas... |O |O No, älä välitä, täällä yksi alan ihminen :wave: , joka aikoo mennä töihin, kun tyttö täyttää vuoden, enkä todellakaan aio kantaa mitään syyllisyyttä siitä. :hug: Pistää oikein vihaksi tuommoinen. :kieh: :kieh: Aijuu, :hug: myös imetysasiasta! Ymmärrän, että surettaa, mutta voit todella onnitella itseäsi, että olet selvinnyt tänne saakka! :flower:

Mitäköhän muuta tässä piti kommentoida... :/ Juu, sitäpä ainakin, olikohan hjuuli, joka kirjoitti, että kylällä kommentoidaan asiattomasti... Just tuon takia minusta ei olisi missään pikkukylillä asujaksi. |O En voi sietää sitä, että naapuri tietää mun asiat paremmin kuin minä ite. :kieh: Tappeluita siitä vaan tulis. :whistle:

Meillevauva: Reimatecillä ainakin on aika pieniä kokoja sydvesteissä. :wave: En tosin tiedä, mikä on pienin koko... Nyt on mm. JesperJunioreissa -30% kaikki Reimatecit. Ostin tytölle sateenpitävät rukkaset ja töppöset eilen. Töppöset on ensi syksylle ja rukkaset taitaa olla sopivat vasta ensi keväänä. :/ Oli niin vaikea arvioida kokoa kaupassa, kun vauva ei ollut mukana. :|

Meillä ei ole tytöllä omaa huonetta, kun kaksiossa asutaan. Ehkä ensi vuonna... :D


ieva & tytär vähän vajaa 5kk :heart:
 
Täällä kanssa karkin puputtaja, etenkin viikkoa ennen kun menkkojen pitäisi alkaa :kieh: .

Toi on kyllä aika hurja toi iltiksen juttu. Tissi-ketju on jo ladattu vaikka ja minne ja se on mahdollista ladata kuvakollaasina jostain muualta kuin täältä. Nörtit on nopeita ja nyt se ketju elää omaa elämää ja vielä pitkän. Onneksi en sinne omiani ruvennut laittamaan.

Meillä tyttö nukkuu ja pojat on reissussa, ai että tätä rauhan ihanuutta.
 
äippäHkille on muuten pitänyt jo pidemmän aikaa kommentoida, että kuulostaa tosi ihanalta tuo NewYorkin matka. =) Mun tekis kans niin kovasti mieli sinne! En ole koskaan käynyt siellä. :( Muuten, te jotka olette käyneet NY:ssa, niin millainen sää siellä on tammikuussa? Kantsiiko mennä? :attn: :attn:
 
Huoh, tökkii niin pahasti koko palsta ilmeisesti ton tissiketjun takia :kieh:

Menee ehkä vähän mun ymmärryksen yli tissiketju kokonaisuudessaan..Kyllähän sen nyt tietää, että tommosiin tulee kaikenmaailman pertsapervessit läähättämään :headwall:

Mulla on kanssa niin kova matkakuume, oon yrittänyt tehdä kovasti innostutyötä, jotta saisin miehen innostumaan etelänmatkasta syksymmällä..Nyt olis vielä ns. meidän aikuisten matka, kun A on vielä niin pieni eikä tarvi sen kummempaa äksöniä :p
 
:wave: unettomia öitä taas...

tyttö onneks nukkuu.. nämä on niitä iltoja kun olis kiva painautua jonkun kainaloon nukkumaan.. mut onneksi en oo ihan yksin vaan voin ottaa tuon lämpimän käärön syliini tuhisemaan :heart: viimeistään aamulla kun se herää ;)

Mut hei, kertokaa nyt mulle tosta kerhosta, kuinka sinne pääsee kirjoittamaan?

:attn:
 
Täälläki sais nukkua jo mutta pitää venailla CSI:tä vielä :whistle: Mies alko äsken nukuttaa poikaa, halus välttämäti nukuttaa viereensä mutta mitä kävi... Mies kuorsaa ja poika kattoo telkkaa vieressä :D Meillä poika nukkuu omassa huoneessa, on nukkunu jo pari kk ikäsestä just sen takia että on tosi herkkä uninen ja heräili sitte miehen kuorsaukseen ja pahimmassa tapauksessa alko juttelemaan takasin keskellä yötä :eek: Kuinkas Kiinin ja pojan eka yö meni eri huoneissa? Mä muistan ku poika laitettii ekaa kertaa omaa huoneeseen niin mammalla oli itkuhälyttimet ja kaikki ja kuitenki säpsähti suurin piirtein joka rasahdukseen.. Mähän olin ihan varma että sinä yönä meillä oli hiiriä ja vaikka mitä :D

Sateinen päivä taas takana, ei oo paljo huvittanu tehä yhtään mitään :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Just tuon takia minusta ei olisi missään pikkukylillä asujaksi. |O En voi sietää sitä, että naapuri tietää mun asiat paremmin kuin minä ite. :kieh: :whistle:

Kävin eilen nopsaan näyttään ton yhen paikallisen paikan mun kaverille, joka muutti tänne. Olin siis ehk tunnin siellä.. Tänään mies sano että oli sen duunikaveri nähny mut siellä. :LOL: Ei siinä mitään, kyllä mäki näin hänet, mutta käpylä ny ainaskin on pieni kylä joissain suhteissa. :LOL: Kyl sitä stadistaki löytyy siis...

Karkkia en sillai syö, enää, kauheesti. Mutta tykkään sit taas jostain juustonaksuista välillä. Ennen söin kyl tosi paljon karkkia, mut nyt jotenki ei putoo. :O

 

Yhteistyössä