Hei vaan "huomenta" ja juhannuksen jälkeistä elämää täältäkin :wave:
Tervetuloa uusille näin itsekin tässä pinossa uutena toivottelen
:flower:
Juhannus meni rauhallisissa merkeissä, oltiin ihan kotosalla ja pidettiin koneet kiinni.... tekee hyvää välillä irrottautua näistä aparaateista. Telkkari oli kyllä auki, ei liikaa informaatiokatkosta kuitenkaan :saint:
Hankinnoista; meillä on lähes kaikki saatu ystäviltä!! Ostettiin ekaks käytettynä yhdet yhdistelmävaunut, kaukalo ja istuinkin ja sen jälkeen on
saatu vielä kahdet vaunut ja matkikset!!! Nyt meillä on kahdet ylimääräiset vaunut (noh, toiset menee pihavaunuina, paitsi että poitsu ei juuri nuku päikkäreitä niissä, ainakaan vielä ) ne matkikset on Gracon ja tosi hyvät! Luulen, että kohta luovutaan kaikista muista ja pidetään vaan ne. Nyt ne asuu meilläkin autossa.
Vaatteita on kaappi täys hyväkuntoista kamaa. Makuupussejakin on nyt 4 erilaista, ä-pakkaus otettiin, josta tuli ekat uudet vaatteet. Ja lahjaksi on tullut ihan hirveesti vaatetta (niinku tietty lelujakin etc..) ja oon tainnu kolme kertaa poitsun syntymän jälkeen käydä shoppailemassa ja tarttuuhan sitä vaatetta mukaan juu
Syöttötuoli saatiin, tommonen perus-mäntyinen (ruokapöytä tuoleineen on kans mäntyä ) se
hyppykiikku on ystäviltä ja BB-
rintareppu ja nyt vielä
kävelytuolikin ja pieni
fillarikin on jo odottelemassa, niin ja
pyöränistuin
Olen niiiiiin onnellinen noista :heart: sais oikeesti omaisuuden upotettuu vauvan tavaroihin, niinkuin on huomattu.
Okei, sorruin ostamaan
vauvankeinun se on aika hauska
Joitain vaatteita säästän muistoksi (ja eihän sitä tiedä, jos meille vielä toinen tommonen ihanuus suotaisiin
) mut muuten tulee kohta tarve alkaa pistää tavaraa kiertoon, ettei vallan hukuta niihin... pienimmät vaatteet onkin jo menny eteenpäin :heart: