:wave:
Mitjan mitat 4kk(1 viikko):
pituus: 65,5 cm
paino: 6850 g
pää: 42 cm
Mitja oli valloittavimmillaan neuvolassa, hymyili, nauroi ja jokelteli. Ei vierastanut neuvolan tätiä ollenkaan, mutta on aika äidin ja isin poika ja saattaa säikähtää muiden sylissä....
En ehdi millään lukea monta sivullista juttuja, helmet ovat kovia kirjoittamaan ja joukkokin on kasvanut, tervetuloa uudet!!! Minä kirjoittelen joukon vanhimpana täällä....vanhin poika on vuosimallia -85. Muistelen todella paljon Mitjan kanssa vanhempien lasten vauva-aikaa ja paljon tulee mielen pohjukasta muistoja esiin! Ennen digikameroita ei tullut näin maanisesti otettua kuvia, mutta paljon on suloisia kuvia näistä vanhemmista "vauvoista". Samoin on tullut katsottua omia vauvakuvia ja miehen. Mitja näyttää olevan vaalea versio isästään, paljon samaa vauvakuvissa, mutta myös minuakin.
Minä kuulun niihin ihmisiin, jotka inhoavat shoppailua yli kaiken, ennen ei ollut näin....Eilen kuitenkin vietimme sadepäivää käymällä alennusmyynneissä ja ostimme sandaaleja ja muutamia kenkiä ja Mitjalle tietysti suurimmat ostokset....
Me käytämme Gracon matkarattaita joka päivä! Meillä on todella vanhat ja kiikkerät vaunut, jotka ystäväni suostutteli meidät ostamaan. Vaunut ovat aika huonokuntoiset jo ja olemme katsoneet kaikkia upeita uusia malleja himoiten, mutta kun tuli vaunut ostettua niin tyydymme niihin nyt. Gracot ovat niin paljon upeamman näköiset, että niitä tulee käytettyä jo siitäkin syystä....
Mies tekee lohisalaattia ja laittoi juuri upeaa musiikkia soimaan.... Mitja leikkii ja jokeltelee lelumatolla. Onnellista arkea.....
Mitja nukkuu meidän vanhempien huoneessa pinnasängyssä ja isosiskolla on oma huone, jonne Mitja päässee joskus muutaman vuoden päästä, kun sisko muuttaa omilleen. Lukio on vielä edessä. Olin todella ylpeä tytöstä ja hienosti oli yläasteen päättötodistuksen keskiarvo 9,2. Yritin häntä houkutella hyvään lukioon ja siitä oli vähän vääntöä....ystävien kanssa menee samaan lukioon. Ihanaa, että on näin iso isosisko, sillä meillähän on hienosti lastenvahti, jos joskus haluamme mennä kahdestaan ulos, kun Mitja on vähän isompi....
Matkoista...me lähdemme pian viikoksi Tukholmaan. Tuhkolmassa on tullut tehtyä vain päivän reissuja, joten kaupunki tulee nyt tutummaksi. Haluan myös niin näyttää kanadalaiselle miehelleni Suomea ja lähellä olisi upeita paikkoja, Fiskars, Raasepori, Mustion linnna ym...mutta nämä päiväretket autottomana on vähän vaikeita. Tuusulan järvelle voisi mennä bussilla. Turkuun voisi tehdä päiväretken! Junalla aamulla Turkuun ja illalla takaisin... ÄippäHki muistaakseni on menossa New Yorkiin. Olen ollut siellä monta kertaa ja aina on ollut todella upeaa! Ensimmäisellä kerralla on aivan huikaiseva tunne nähdä kaupunki! Varmasti tulee hieno matka vauvan kanssa!