Heippa! :wave:
Kiitti tuhannesti rakkaat kanssasiskot tissittelytsempistä!! Olette ihania! :heart: Ja juttu on tosiaan niin, että minäkin nautin imetyksestä ja pienen läheisyydestä todella, mutta nyt syöttövälit oleet 3 viikkoa noin1,5 tuntia ja kun en pumpulla saa mitään irti, niin pikkuneidin ja minun välimatka voi maksimissaan olla sen 2 tuntia ja silloin kauhea hätä minulla hänen luokse. Ja yöt tosiaan..vähintään se 2 syöttöö, yleensä 3. Mutta, päivä kerrallaan ja juttelen huomenna aiheesta neuvolassa.
Veden juominen eipä ole tullut edes mieleen. Pitää sitäkin kysyä huomenna. Varmaan se voisi olla hyvä homma kuumilla keleillä.
Tuota
liina/kantoreppuasiaa meillä siis kokemusta molemmista hiukan ja viime sunnuntaina laitoin pikkuisen kantoreppuun kasvot eteenpäin (eka kertaa) kotona kun tein salaattia ( ei siis suostunut olemaan yksin) Ja siinä hän silmät suurena katseli värikkäitä kasviksia, mut sit tosi nopeesti alkoi "kiemurrella" ja vetää selkää silleen kaarelle, mitä ei ole koskaan kasvot minuun päin ollessa tehnyt. Ei hän ollut kiukkuinen, mutta selkeesti haki toista asentoa. No, mä sit päätin ottaa hänet kokonaan pois, kun ajattelin, et jos se sit kuitenkin käy vielä selän tai lonkkien päälle...En tiedä. :/
Civindal unohdin aiemmin kommentoida, että ihanaa, että teidän pikkuinen toipuu ja kasvaa ja saatte olla kotona! :heart:
Vaunuissa meillä pehmeä koppa ja tosi pienillä väleillä säätömahdollisuus selkänojassa ja olen esim. kauppareissuilla nostanut neitiä
hiukan pystympään ja todellakin, viihtyy huomattavasti paremmin siten.
Vaippakoosta meillä Pampersin New Baby 3 edelleen ja hyvin pitää vielä. Tosin sit kun tulee kunnon kakka, niin toki se voi olla ympäri selkää.
Varsinkin kun se siinä shitterissä istuen saapuu.
Hiukan on väsy olo..aamupäivällä oli kumityttö, 4v hoidossa ja iltapäivän työkaveri kyläilemässä. Ja kun yö oli taas hiukan rikkonainen ja päikyt jäi väliin, niin |O NO, nyt kävi ovi ja mies tuli kotiin. Pitääpäs hetken keskittyä parisuhteeseen...
Palataan...
*muoks* niin
Kiin älä tosiaan murehdi suutahdustasi. Eiköhän se oli aika inhimillistä ja tunteiden näyttäminen on tervettä, myös niiden ei niin kivojen -tunteiden. :hug: