Jepsu piti jo aiemmin sanoa että meilläkin on
kakka vihreää. Joku aiemmin sanoi että voi johtua siitä että vauva syö suhteessa paljon etumaitoa, mä luulen että meillä on siitä kyse. Poika on laiska
syö hyvin niin kauan kuin maitoa tulee suihkuamalla, sitten tulee närkästynyt ilme ja pitää päästä toiselle tissille. Mutta eipä se ole haitannut, kun syöntivälit on pysyneet kohtuullisena.
Kiin kiitos kommentista :flower: Tosiaan sähän aiemmin kirjoittelitkin Artun unihuudoista, ihan sama juttu täällä. Ehkä se on sitten vaan joku kehitykseen liittyvä juttu, ehkä nuo pienet ei malttaisi mennä väsymyksestä huolimatta nukkumaan kun olisi niin paljon kaikkea opittavaa ja katseltavaa. =)
Mua alkoi itseäkin naurattaa että epäilen lapsella olevan ripuli kun kakkaa kolmesti kahteen päivään!
Mutta kakkatahti on kyllä meillä muuttunut nyt jostain syystä, nyt on kolmeen päivään tullut jo neljä kakkavaippaa. B) Tähän asti siis keskimäärin kerran viikossa.
Huutamisesta mun tulee tuolle 2,5 v uhmikselle huudettua ihan liikaa... :ashamed: hihat palaa välillä totaalisesti. Se tietää kyllä mistä narusta vetää että saa äitinsä hermoromahduksen partaalle. :kieh: Jälkikäteen aina harmittaa, en haluaisi antaa sellaista mallia tytölle että suuttuessa karjutaan pää punaisena, mutta ei tuo tyttö mun huutoja pelkää vaan yleensä nauraa takaisin päin naamaa. :headwall: Pointti oli siis tässä se että mä uskon että lapsi kyllä oppii tietämään että vaikka äiti suuttuu ja huutaa, niin silti ei tarvi pelätä vaan se on vaan merkki siitä että äitiltä palaa hermo. Siis jos taustalla ei ole väkivaltaa tms. kuvioita. Ne on sitten tapauksia erikseen... mutta jos lapsen perusturvallisuus on kunnossa niin ei se pienestä huudosta hajoa, en mä usko siihenkään että vihantunteita pitäisi lapsen edessä peitellä, sillä miten ne muuten oppii itse niitä käsittelemään? (no tietysti, voisihan sitä opettaa käsittelemään ne jollain muulla tavalla kuin karjumalla...
)
Se on muuten kumma kuinka tuo tyttö saa mun hermot palamaan välillä, mä olen muuten hyvin rauhallinen ja tasainen luonne enkä tosiaan mitenkään temperamenttinen. Mutta kun jokaista kieltoa ja käskyä vastaan pitää sotia ja kokeilla, että onkohan äiti nyt varmasti tosissaan. :kieh:
Anna86 onneksi miehesi sattui paikalle ja puuttui asiaan.
Kaikkia sitä päästetään vapaina liikkumaankin |O
Nyt en muista oliko muuta kommentoitavaa...
Hissukka & poju 3,5 kk