***HELMET 2008*** Kesäkuu

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
mutta joko on hampaita näkyny?Meillä ainaskin kuolaa ja sylkeä riittää ja tyttö on alkanu hirveesti vielä "pärryyttämään" niin on paidan rintamus aina ihan märkä.
-kuolaa myös meillä bodyn rintamukset täynnä, oon varovasti kokeillu ikeniä mutta ei siellä vielä mitään tunnu :eek: .

Kiin :wave: , mikäs muuten on Artun hammas tilanne, tuli vaan mieleen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tyty on pulautellut aina ja paljon, ja ihan sama missä asennossa on, jos hanat aukee niin ne aukee ja sit sitä tavaraa tulee ulos ihan tolkuttomasti... :x On onneksi jo alkanut rauhoittua siitä mitä pahimmillaan oli, eikä ainakaan vielä ole nuo kääntymiset sitä lisännyt.

--Näin myös meillä, tulee jos on tullakseen ja kausittaista, nyt tänään taas puklaillu enempi kun muutes on ollu taas "kuivempi" kausi

Juu, tutun kuuloista, nyt on ollut pari päivää hiljaisempaa sillä rintamalla, mut sitä ennen tulikin sitten jokunen päivä eväät pihalle enempi ja vähempi kaaressa....
 
No nyt sain taas kaiken luettua.On se kumma, kun on yhen vuorokauden mökillä, niin ootte saanu taas hirveesti tekstiä aikaan :p :p

Mutta ihanaa Jahvetti, että oot tullu takaisin. Mun piti muuten kommentooda sun taannoista kommenttia siitä, kun ukko kieltää ostamasta neidille vaatteita, että munkin ostoskassit suunnilleen ratsattiin odotusaikana. 4d-ultran perusteella kun tiedettiin melko varmasti, että tyttö tulee. Niin mähän palsin aina kassit täynnä vaaleanpunasta vauvanvaatetta, vaikka lähinkin vaan esikoiselle ostamaan verkkareita :LOL: :saint:

Meidän neiti on tänään ollu ihmeen hyväntuulinen. En tiedä vaikuttiko siihen, kun eilen lopetin 10 päivää kestäneen antibioottikuurin. Josko se lääke ois maidossa vaikuttanu ja nyt olis vaivat helpottanu. Oli siis antibiootti, jota saa syödä imettäväisetkin, mutta saattaa aiheuttaa vaaville masuvaivoja.

Ei mutta nyt täytyy mennä suihkuun ja kömpiä ukon kanssa nukkumaan :wave: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun pisin imetysrupeama on 2kk...nyt tätä likkaa...se vaan ei oo mun juttu, todellakaan :x :x :x
--Juu, en mäkään koe että oisin imettäjä ihmisiä, joteskin kaikki oli niiin hankalaa, asennot jne.. Mut oisin kyllä silti mielelläni, tai noh, en nyt ehkä mielelläni, mutta imettäny kauemmin jos se vaan ois ottanu onnistuakseen.. :/

Siltikin tänään kirpas vastata kysymykseen että imetätkö..jotenkin tulee tunne että pitää ruveta selittelemään miks en imetä :ashamed:

joops, nyt nukkumaan, aamulla neuvola keikkaa pukkaa
 
Ai niin, viime yönä näin unta vanamon timangisormuksesta
, jostain syystä se oli mun sormessa hetkellisesti..ja iso oli timangi
.

Varmaan jäi siittä pinsettiote jutskasta päähän kun ittellä on tommonen upotettu timangin murunen niin sanoin sit miehelle että varmaan pitäs sormuskaupoille että tyttö oppis pinsetti otteeen, arvaatte varmaan mitä mies tuumi
 
Marie82 :hug: Se on todella surullista kun menettää perheenjäsenen... Ja varsinkin noin odottamatta.
Olin kuudennella kun meidän eka koira kuoli. Muistan vieläkin että sinä aamuna mulla oli koulussa enkun sanakoe enkä pystynyt ajattelemaan muuta kun sitä koiraa...
Se oli jo 16 v, ihanan ihana samojedi.
Nyt alkaa oikein pelottaa kun tää meidän toinen hauveli, joka asuu meidän porukoilla, täytti just 12 v että koska sen aika on. Ihan virkeä haukku kuitenkin on, vaikka äiti onkin syöttänyt sen vähän tuhdiks pojaks... :whistle:

Näppylät on lisääntyneet pojalla käsissä ja jaloissa, eli siis nyt on yhden sijasta ehkä kolme näppylää per raaja. Ne näyttää aivan vesirokkonäpyiltä, mutta on ihan erilaisia kun naamassa.
Iltapäivä ja ilta oli yhtä hittoa kun poika oli niin pahalla päällä. Jos nuo nyt on rokkonäppyjä niin kai ne kutisi sitten niin paljon. Nokka tukossa ja yskää edelleen...
 
pusuapina sinuna soittaisin neuvolaan jos voisit käydä näyttämässä näppyjä :/

marie :hug: se on kova paikka kun rakkaan koiransa menettää :hug:

Hyvin meni hippokisat, tällä kertaa ei neiti päässyt mitalisijoille mutta eipä tuo näyttänyt haittaavan =) ja onneksi pikkumies teki 3:n päivän lastit housuun kun tultiin kotia, sitä meinaa oli PALJON!

Joku sanoi että heillä ei vielä naureta ääneen, meilläkään ei vielä, pari kertaa vahingossa hörähtänyt. Joten ette ole ainoita =)

Jaahas, vaippa vuoti |O
 
Huomenta kaikille!

Ollan päästy sängystä ylös kaikki kolme: minä, neiti ja esikoinen. Mutta nyt pitäis lähtee syöttämään neitiä (ei viihdy enää tossa sitterissä) ja laittamaan esikoiselle aamupalaa. Sitten suunnataan taas urheiliukentän laidalle :) B)

Sitten esikoisen toivehymiöt maanantaiaamuun: :hug: :hug:
 
:wave: , pikaisesti; kiitos tuosta rypälemehu vinkistä, toimii tääläkin, iltalypsyllä tuli lähes 20ml enempi kun piiiitkään aikaan :)

Ja eikun nokka kohti neuvolaa..mukavaa viikkoa kaikille, :hug: t tiältäkin suunnalta
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ai niin, viime yönä näin unta vanamon timangisormuksesta
, jostain syystä se oli mun sormessa hetkellisesti..ja iso oli timangi
.

Varmaan jäi siittä pinsettiote jutskasta päähän kun ittellä on tommonen upotettu timangin murunen niin sanoin sit miehelle että varmaan pitäs sormuskaupoille että tyttö oppis pinsetti otteeen, arvaatte varmaan mitä mies tuumi


:D Mies oli varmaan mukana hyvän tarkoituksen nimissä.
 
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=24_60&products_id=1852
onneksi ei tullu aikaisemmin vastaan.. on se sen verran KALLIS vekotin.. mut ihanan näköinen turhake :LOL:
siel oli muuten hyvän näköisiä mamma vaatteita, et ihan vinkkinä vain :p
 

Yhteistyössä