Pöh mitä suotta... tikulla silmään joka pienestä suuttuu, joka leikkiin ryhtyy ja niin edespäin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niimpä...mulla vaan on tapana ilmasta myös oma mielipiteeni Pitää opetella pitään suu kiinni Ja pitää hyvät jutut itellä
Mä haen tämmöisestä paikasta: http://www.cosgan.de/smilie.php?setlang=english ne sivut toimii aika hitaalla, saa nähdä kuinka kauan hermo kestää siellä vierailla... mutta valitset vaan ensin hymiön minkä haluat ja napsautat sitä milloin se menee leikepöydälle, ja sitten asetat sen omaan tekstiisi painamalla ctrl+v.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mistä te löydätte noita kivoja hymiöitä ja miten ne tänne saa laitettua? en nimittäin oo mikään tekniikan ihmelapsi, niin joudutte vääntämään rautalangasta.. :ashamed:
No mie oon ny pari päivää katellu, et on aikasta hiljasta olluAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:mitäs se Jahvetti on oikein kuvitellu,että jättäsit tän palstan??? sinähän oot tämän ketjun yks peruspilareista,niin ethän sinä nyt voi noin vaan ottaa ja lähteä. jokaisella meillä on omat mielipiteemme ja olkaamme ylpeitä niistä
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kylläpä oli ihana huomata että Jahvetti is päk! Jos sä häivyt, katoaa puolet tän palstan hengestä ja se on mun suora mielipide se!
en vähän vaan annoin maistaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Et sit malttanu oottaa 6kkAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:annoin Peen maistaa vähän perunaa,
Juu ei vähästä olla Mieki tänään 2 suklaakeksiä söin, mut ei niitäkään voi laskee, kosa mie söin ne NIIN nopeesti B)Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:en vähän vaan annoin maistaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Et sit malttanu oottaa 6kkAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:annoin Peen maistaa vähän perunaa,
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tyty on pulautellut aina ja paljon, ja ihan sama missä asennossa on, jos hanat aukee niin ne aukee ja sit sitä tavaraa tulee ulos ihan tolkuttomasti... :x On onneksi jo alkanut rauhoittua siitä mitä pahimmillaan oli, eikä ainakaan vielä ole nuo kääntymiset sitä lisännyt.
Asiaa!! B) =)Mikä piru siinä on vikana jos ihminen haluaa imettää lastaan mahd. pitkään ilman soseita jos lapsi maidolla pärjää?? Sanoinkin miehelle että aion syödä ne mössöt ite