***HELMET 2008*** Kesäkuu

Täällähän on monet jo masulleen kääntyneet :heart: .Meillä ei vielä.Taidanpa pitää liian vähän tuossa leikkimatolla.Kyljelleen ährää itsensä kyllä,mutta siihen jää heilumaan =) ...

Marie82:lle voi itku!Semmosta se on kun eläimiä ottaa.Meiltä löytyy myös 8.v.terhakka, iloinen koira.Hyvin otti vauvankin vastaan.Niin ja löytyy myös 11.kollikissa.Nää on parhaat kaverit ja rakkaat viholliset toisillensa :heart: .
 
Marie :hug: ! Lemmikistä luopuminen ON älyttömän vaikeaa, mutta aika siihen auttaa. Tylsä toteamus tähän kohtaan, mutta se on ihan totta. Itke niin paljon kuin itkettää, se on tässä vaiheessa ainoa mitä voit tehdä surun käsittelemiseksi. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Tuntuu vaan niin hassulta kun poju on noin pieni. Toki se olis hyvä että ois vesirokko niin pääsis siitäkin. Mulla oli vesirokko 12-vuotiaana, tuntu että olin jo ihan liian vanha sairastamaan sellasta lastentautia :)
Pitää varmaan neuvolaan soittaa huomenna, oishan se kiva tietää onko tää nyt sitten vesirokko vai joku muu...

..paitsi että ainakin erään lääkärin mukaan vesirokolle ei saa immuniteettiä jos sen sairastaa alla vuoden ikäisenä..Mut siis tää taas vaan yhden lääkärin sanomaa :eek:
Tytön koulus kertoi just yks mamma että hänen nuorin sai immuniteetin 2,5kk sairastetusta vesirokosta..mut tapauskohtaista tämäkin on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Tuntuu vaan niin hassulta kun poju on noin pieni. Toki se olis hyvä että ois vesirokko niin pääsis siitäkin. Mulla oli vesirokko 12-vuotiaana, tuntu että olin jo ihan liian vanha sairastamaan sellasta lastentautia :)
Pitää varmaan neuvolaan soittaa huomenna, oishan se kiva tietää onko tää nyt sitten vesirokko vai joku muu...

..paitsi että ainakin erään lääkärin mukaan vesirokolle ei saa immuniteettiä jos sen sairastaa alla vuoden ikäisenä..Mut siis tää taas vaan yhden lääkärin sanomaa :eek:
Tytön koulus kertoi just yks mamma että hänen nuorin sai immuniteetin 2,5kk sairastetusta vesirokosta..mut tapauskohtaista tämäkin on.

-Juu en minäkään tuon puolesta liputa, ja tottakai toivoen se menis kerralla läpi oli sit nuori tahi vanha :)

Marie82 :hug: , osaan vaan kuvitella tota surun määrää :'(
 
Marie82 :hug: voi että kun ikävää! :hug:

Täällä laihduttaja syö sipsiä ja valkosipulidippiä sekä juo lonkeron saunan päätteeksi. :ashamed: noh, tää ilta vaan...

NAN maidosta piti mun kirjottaa kun tuolta nuita vanhoja juttuja selasin että eikös se NAN2 aloteta vasta 6kk iässä vai oonko ihan metässä? ainaki tuttelissa on siirto kakkoseen sillo vasta.

meillä pikkumies on ihan tykästyny ruusunmarjaan...kieli oikein lipattaa ja kamala maiskutus käy. menis vaikka koko purkki. lusikkaa seuras kun se oli punanen ja hermostu kun suu oli tyhjä :p

vielä olis pikkasen purkamatta kamoja. varaston sain raivattua kun sinne vaan heitettiin kamat sekasin...on tää hommaa... |O

Jahvetti sua oon miettiny koko päivän, toivonu ettet nyt lähe minnekkään. Sun kommenttis on niin piristäviä ja osuvia et huh huh....ihan kuin mun ajatuksia.

Käytiin tytön kanssa tuolla suntinsuun leirintäalueella leikkipuistossa ja voi veljet meillä oli kivaa. neiti nautti todella paljon. laskettiin yhdessä mäkeä ja kiikuttiin. ilma on suosinu todella meitä. on saatu leikkiä ja muuttaa mahtavissa keleissä. voi kun nää jatkuis.


minni80 mistäpäin pohjanmaata olitkaan?
läheltä Y:kaa?

nyt meen tuonne ukon hartiahierontaan ja hmm...mitähän muuta sitä keksis kun lapset nukkuu :LOL: :LOL: (menee ittekin koisiin... :LOL: :LOL: :LOL: )

Jepsu
 
marie: :hug: tiedän mitä käyt läpi. ite menetin rakkaan koiran kunnioitettavassa 13 vuoden iässä, olis ihan just täyttäny 14 mut ei jaksanu enää :'( se oli ihan kamalaa. sain koiran synttärilahjaks kun täytin 13 vee ja olin aikuinen kun jouduin luopumaan. sen koiran kanssa tuli paljon koettua. luopumisen tuska oli järjetön :'( meillä auttoi uusi koira. mun äidillehän se pysyvästi meni mut minä toinen omistajista ja paljon koiruuden kanssa tekemisissä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:
*muoks* Meillä Tilli sairasti vesirokon 2.5kk iässä kuumeettomana.
Meillä number 3 3 viikkoisena =) Ei nuo kyl minusta vesirokolle näytä :/

BTW, mulla on ilmaantunu 2 isoa, peukalonpään kokosta länttiä jalkoihin ja kutiaa niin s%/tanasti, mut en tiiä mitä ne on..haluutteko nähä :p Onneks kamerasta on akku loppu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
jahvetti: welcome back ;) ruvettaisko niitä tällejä suunnittelemaan? meillä kyllä kohta alkaa muuttohässäkkä mut ei se kaikkee aikaa saa viedä :|
Jep =) Tosin meillä alkaa loma....ja kiire :LOL: Mut jos johonki väliin saatas sattumaan :whistle:
yritellään :whistle: kiire meilläki tosiaan ku työt ja sit pitäs saada vaatehuone raivattua ja turhat kamat hiiteen, helpommin sanottu kun tehty :kieh: ja tavarat pakattuaki jossain vaiheessa, muuttostressiä pukkaa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:
*muoks* Meillä Tilli sairasti vesirokon 2.5kk iässä kuumeettomana.
Meillä number 3 3 viikkoisena =) Ei nuo kyl minusta vesirokolle näytä :/

BTW, mulla on ilmaantunu 2 isoa, peukalonpään kokosta länttiä jalkoihin ja kutiaa niin s%/tanasti, mut en tiiä mitä ne on..haluutteko nähä :p Onneks kamerasta on akku loppu...
:x laita bepantteenia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
sanokaa nyt joohan että mahallaan olosta se vain johtuu..? :ashamed:
Meillä ainakin lisääntyny :wave: :wave:
Ennen ku kölli vaan paikoillaan, ni ruatki pysy sisällä, mut nytkun "riehuu" ympäriinsä, ni mahakin hölskyy enempi ja tulee helpommin ylös...
 
Mie sain koiran kun täytin 10v...piti luopua kun olin 23v, eli myöskin 13v oli seuranamme maailman ihanin ja kamalin ja ärsyttävän rakastettava koira :heart: :D Hellekesä oli liikaa ja vanhus sitten lopulta halvaantui :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:
*muoks* Meillä Tilli sairasti vesirokon 2.5kk iässä kuumeettomana.
Meillä number 3 3 viikkoisena =) Ei nuo kyl minusta vesirokolle näytä :/

BTW, mulla on ilmaantunu 2 isoa, peukalonpään kokosta länttiä jalkoihin ja kutiaa niin s%/tanasti, mut en tiiä mitä ne on..haluutteko nähä :p Onneks kamerasta on akku loppu...
:x laita bepantteenia :D
Eiku mie raavin :LOL: :LOL:
 
Eilinen ja tää päivä tuli seistyä jalkapallokentän laidalla, tuloksena palanut naama, palanut päänahka ja palanut niska sekä välimallipojan 3 maalia (joukkueensa ainoat) ja esikoisen 2 hienoa maalia.
Tänään likalla meinas pienet protestit iskeä, kun kentälle saavuttiin, huuto oli just sellasta, et likka huusi "per%&le eikö me täällä JUST eilen oltu...ei YHTÄÄN enää jalkapalloo" :x :x No, nukahtihan se sit vihdoin ja viimein, kotosaan meteliin kun pelit alko :D
Tuon likan kanssa on huomattavasti helpompi tehdä noit pelireissuja, kuin tuon 5veen, joka ei tänään ollukaan matkassa mukana.
Jep, yllätysvieraiden takia siivouspäivä siirtyi huomiselle ja huomenna äitee tulee penskojen kanssa, kun me mennää ukonkaa toimintaterapeutille kuulemaan välimallipojan tuomio :whistle:
 
Elossa! :wave:

Vieraita ja juhlia ja huh huh kiirettä riittää. Mutta kaikki hyvin! =) Paitsi että annettiin hiukan nannia toissailtana ja kauhea ummetus edelleen pienellä. Että näin..mut nukkui sinä yönä 6h putkeen!!!

Huomenna Sinkkuelämää!!!
:p

Onko Jahvetti meinannut häipyä?? Et kai sentään... :/

Vieraat meillä koko alkuviikon, että olen varmaan hiljaisempi. Mutta yritän lukee edes osan..nyt en kerennyt mitään ja taas pitää mennä.

See You Friends!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hissukka, kävin tuolla kerhopuolella, ja siellä oli se semmonen helmien nimet -ketju, mistä sitten bongasin teidän pikkukaverin nimen. Arvaas tirskahdinko, nimittäin samikset taas! Muistatkos kuulleesi koskaan meidän esikoisen nimeä..? =)
Nyt kun sanoit niin muistan! Yhden kirjaimen ero siis, vaikka löytyykin kahdesti!
Toivottavasti tauti jo hellittää!


Puklailu jostain syystä lisääntyi meillä yhtäkkiä noin 3 kk:n iässä. En tiedä miksi, ei tunnu poikaa mitenkään vaivaavan.

Pusuapina musta nuo näyttää ihan finneiltä nuo näpyt, olisikohan jotain hormoninäppyjä sitten...?

Marie otan osaa!


Huh kun väsyttää... kai se tarvisi nukkumaan suunnata.


Hissukka & poju 3kk3vk
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Vai Jahvetti palasi. Teit CMX:t. :LOL:
No enhän mie voi olla pois :ashamed:
Täytyy vaan kattoo mihin kaskusteluihin ottaa osaa jne =)
Nii, ei toki joka väliin tarvi sanoa mitään jos ei ole asiaa. :p :D
:whistle:
Niimpä...mulla vaan on tapana ilmasta myös oma mielipiteeni :p Pitää opetella pitään suu kiinni :D Ja pitää hyvät jutut itellä :LOL:
 

Yhteistyössä