***HELMET 2008*** Kesäkuu

Huomenta :wave: ,
täällä tulle että humina vaan käy :whistle: , eli siis täytyy ruveta urakoimaan pyykien pesua.

Voisko no puremat olla vaikka mäkäräisten puremia...tai sitten vaan ihan perus itikoitten kuiteskin? Täältä siis anyway ääni jollekkii ötökälle, lintukirpun puremiks kyllä aika hailakoita..jos ne onkiin jonkun oravaöttiäisen purema :LOL: , sorry ei sais nauraa mut minkäs teet kun vaan naurattaa :D ..Oravat voi oikeesti juu olla aika hankalia, vaikka onkiin niin söpösiä ;)
 
Ai niin, Jahve takas juu :attn: , musta on kans mukavaa että meitä on monenmoista äippähenkilöö, osa noudattaa just eikä melkein suosituksia osa tekee niinkos on hyväks havainnu aikasemminkin ja osa siltä väliltä, ja kaikille se suotakoon, aivan varmasti meirän helmistä kasvaa oikein ihania pikku ihmisiä vaikka ei ihan suositusten mukaan mentäskään tai sit päin vastoin :heart:

Mulla ainaskin rupee jo tuo suositus sana tulee korvista ulos, kuten jo aikasemmin oli puhetta niin yksilöitähän nää lapset on :attn:

Siinäpä vähän sunnuntai saarnaa, ihan rupes pulssi kiihtyyn :D ,joten tästä on hyvä siirtyy suursiivous urakkaan |O
 
Jossain luki näin:

"Lintukirpun puremajälki tyypillinen: kaksi pistojälkeä aivan vierekkäin", mutta noi jotkut näpyt on enempi sellasia finnimäisiä eikä niissä näy pistojälkiä... Siks epäilinkin eka jotain rokkoa, mutta kun sitä kuumetta vaan ei ole...
 
Noh, täytyy kai vaan seurailla että mitä niille näpyille tapahtuu. Niin kauan kun ne ei ala märkimään niin ei kai ole hätää... Paha sanoo kutiaako ne näpyt kun herra ei vielä osaa puhua. On kyllä välillä kiukkunen, mutta kun toi nuha on päällä niin sekin saattaa harmittaa.
Kiitos kuitenkin avusta jokaiselle =)
 
Hissukka, kävin tuolla kerhopuolella, ja siellä oli se semmonen helmien nimet -ketju, mistä sitten bongasin teidän pikkukaverin nimen. Arvaas tirskahdinko, nimittäin samikset taas! Muistatkos kuulleesi koskaan meidän esikoisen nimeä..? =)

Minä taas leivon täällä, tiikerikakkua ja sämpylöitä, ja silmät vetistelee edelleen.
Ja tämä kurkkukipu, aijai!!! Ihan ibumexeissa koko ajan että pystyy ylipäätään olemaan tuon kanssa.

Ja hei ihan eppeä, kaikki muut nauraa ääneen jo ja meillä ei tuu pihaustakaan sillä saralla!! :( Muuten kilikattaa kyllä. Tosin tais olla esikkokin lähempänä puolta vuotta ennenku ääneen naureksi.
 
Pusuapina mä olen kans ihmetelly tuota "painostusta" (liianvoimakas sana) soseiden aloittamiseen..en täältä palstalta, mut lähipiiri kyselee, et joko on aloitettu ja aina saa selittää..neuvolassakin tuli terkalle tuskahdettua..
jahvetille ISO :hug: minusta on HYVÄ että tuot asoihin erilaisia näkökulmia ja puolltelet välistä maanpinnalle..!!
 
Välikommentti täältä siivouksen lomasta..ensimmäinen masulleen käännähdys bongattu :wave: , pistin neidin nukkumaan ja kun sit menin kattoon niin mahallaanhan sielä oltiin :heart: , ja varuiks sit piti kolme kertaa vielä pyörähtää että iskäkin kerkes näkemään :)
 
Siis näyttää että jotain muutamien näppyjen sisällä on, mutta kun ovat niin hiton pieniä ettei ota selvää että onko nestettä vai talia vai mitä... Punottavat vaan kovasti.
Ja kun niitä on naamassa noin paljon, mutta muualla vartalossa ihan pari vaan. Jalkapohjassakin on yks =)
 
Tuntuu vaan niin hassulta kun poju on noin pieni. Toki se olis hyvä että ois vesirokko niin pääsis siitäkin. Mulla oli vesirokko 12-vuotiaana, tuntu että olin jo ihan liian vanha sairastamaan sellasta lastentautia :)
Pitää varmaan neuvolaan soittaa huomenna, oishan se kiva tietää onko tää nyt sitten vesirokko vai joku muu...
 
:attn: Masulleen menijät (tai muuten masullaan viihtyvät):
Onko teillä puklailu lisääntynyt kääntymistaidon myötä, kun masullaan tulee oltua enemmän?
Meillä on nyt neiti alkanut puklimaan vaikka kuinka, kun pyörähtelee tämän tästä masulleen, eikä viihtyisi selällään enää lähes ollenkaan. Mietin siis, että johtuuko tuo puklailun lisiminen nyt tuosta että on masullaan enemmän kuin aiemmin, vai johtuuko kiinteistä joita on nyt aloiteltu? Tosin vain sitä n. teelusikkallisen vertaista määrää mutta silti. Heti kattokaas on kaikki allergiat mielessä, ni sanokaa nyt joohan että mahallaan olosta se vain johtuu..? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Tuntuu vaan niin hassulta kun poju on noin pieni. Toki se olis hyvä että ois vesirokko niin pääsis siitäkin. Mulla oli vesirokko 12-vuotiaana, tuntu että olin jo ihan liian vanha sairastamaan sellasta lastentautia :)
Pitää varmaan neuvolaan soittaa huomenna, oishan se kiva tietää onko tää nyt sitten vesirokko vai joku muu...

..paitsi että ainakin erään lääkärin mukaan vesirokolle ei saa immuniteettiä jos sen sairastaa alla vuoden ikäisenä..Mut siis tää taas vaan yhden lääkärin sanomaa :eek:
 
Oli pakko tulla hehkuttaa, että meidän pikku-neiti vetäs 10h:n yöunet viime yönä. Jihuu!! =)
Lieneekö osansa korvikkeella, jota annoin illalla antamaan, kun veti taas raivarit tissin nähessään. Hyi minua :ashamed: , en vaan jaksanu taas huudattaa toista.
No, tissit oli kirjaimellisesti räjähtäny yöllä. Heräsin kuuden maissa valtavaan tulvaan :LOL: :LOL:

On muuten tosi kylmä ilma pihalla. Satais ees vähän, meillä nimittäin pensasaita aivan nuupallaan, kun niin kuivat kelit ollu.
 
Pusuapina Miulla tuli kans vesirokko mieleen ekana, niinkun babygirlillä, kun katoin teiän pojan kuvia.
Toivottavasti menee nopeesti ohi, oli mitä tahansa :)

Ippu Arttu ei ole koskaan ollu kova puklaamaan ja mahallaankin vaan röyhtäilee kovasti :D
 
Ippu meillä ainakin on tyty alkanut pulauttelemaan enemmän. Nykyään voi tulla ihan yhtäkkiä,ei aina edes mahallaan ollessaan vaan myös vaikka istuma-asennossa. Mä mietinkin mikä siinä nyt sit olis.. Mulla kans kävi taas mielessä ties mitkä allergiat ja refluksiat :ashamed:

 
Meille niin rakas koiramme kuoli perjantaina, hän oli vain 3-vuotias :'( Hän oli saanut jonkin myrkytyksen, johon ei el.lääkärin lääkityksetkään tepsineet. Meni tosi heikkoon kuntoon, oli nii pieni muutenkin. Rodultaan oli sekalainen, tiibetinterrieri/espanjanvesikoira/villakoira... Hän oli tosi sulonen, kiltti ja leikkisä koira. Virtaa riitti, vaikka muille jakaa. Liian aikaisin joutu meidän luota lähteä, varmasti pojasta ja koirasta ois tullu hyvät kaverit, kun koira nii hyvin on suhtautunu alusta asti poikaan. Mut tällasta elämä on, luopuminen on kauheeta :'(
Koitetaan tässä päivä kerrallaan nyt selvitä.

Pojan 4kk neuvolan mittoja:

5800g (2500g)
63.2cm (n.50cm)
pään ymp. 42.7

Poika kääntyilee selältä mahalleen jo kovasti =)
Ollaan nyt vko maisteltu peruna-porkkanaa ja eilen ja tänään syöty jo enemmänkin, ku tuntui uppoavan. Tänään annettiin lusikallinen peruna-kukkakaaliakin, eli ens vko mennään sillä.

Ootteko antanu edellisen vkon sosemaistelu sosetta sit enempi seuraavalla vkolla samaan aikaan,vaikka annattekin maistella jotain uutta makua?


Marie82 ja Elias 4kk 5pvää
 

Yhteistyössä