Iltaa!!
Käytiin keskiviikkona
4kk neuvolassa ja mitat oli seuraavat:
paino 8270g (3440g)
pituus 66cm (51cm)
py 44,3cm (37,5cm)
Tällä viikolla kävi miehen äiti ja sisko kylässä, tosin eri päivinä. Pisti vähän ketuttamaan kun toinen sanoi että ois pitänyt tuoda niitä 4kk sosepurkkeja, ja toinen
toi niitä. Vaikka oon kertonut mielestäni hyvin selkeästi että lapsi on niin pitkään täysimetyksellä kun mahdollista |O
Mikä piru siinä on vikana jos ihminen haluaa imettää lastaan mahd. pitkään ilman soseita jos lapsi maidolla pärjää?? Sanoinkin miehelle että aion syödä ne mössöt
ite :kieh:
Nöpösemme kääntyi tänään ekan kerran ihan ite s
elältä massulle :heart:
Toisin päin pieni ei ole älynnyt edes yrittää kun inhoaa mahallaan olemista. Eikä se se selälläänkään lattialla oleminen ole herran lempiasentoja. Sylivauva mikä sylivauva =)
Nuhaa ja yskää pojulla ollut tän päivän. Kuumetta ei ollut, mutta nukkui piitkästä aikaa yli kolmen tunnin päikkärit!
Kiukkuili ja oli aurinkoinen vuorotellen... Ainiin, ja
nauroi mun sylissä
unissaan kovaan ääneen Ai vitsi alkoi itseäkin naurattaa, mahtoi olla hauska uni =)
Ite oon nähnyt viime aikoina valitettavasti vaan kauheita painajaisia. Johtuen ehkä siitä että
orava perheineen on valloittanut meidän parvekkeen enkä uskalla poikaa enää viedä sinne nukkumaan.
Se orava on muutaman kerran pyrkiny jo meille sisälle! Jouduin yks päivä soittaan miehelle töihin että tulee hätistään sen oravan hittoon kun olin loukussa pojan kanssa parvekkeella ja orava vaani sellasen tavarakasan takana ja välillä yritti kaivaa itseään oven raosta sisälle! |O
Inhoan oravia tällä hetkellä enemmän kun ikinä... kun telkkarista tuli mainos jossa piirretty orava juoksi paperirullan päällä niin meni kylmät väreet selkää pitkin. Ja kauapssa posliinioravat sai aikaan saman reaktion. Tosi kiva kun ei voi poikaa laittaa ulos nukkuun ja siellä nukkuis päikkärit parhaiten |O :headwall: :kieh: