Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Zuku! :attn: Se hyttyssuoja minkä ostit halpa-hallista (muistaakseni) niin mikä sen tuotteen nimi ja merkki on, muistatko vielä? Olen yrittänyt googlettaa että mistä niitä löytyisi (Hämeenlinnassa ei ole halpa-hallia) mutta mistään ei löydy. Eikä löytänyt mieskään kauppamatkallaan.
Kiitos! :flower: Tutkimukset jatkuu...Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Zuku! :attn: Se hyttyssuoja minkä ostit halpa-hallista (muistaakseni) niin mikä sen tuotteen nimi ja merkki on, muistatko vielä? Olen yrittänyt googlettaa että mistä niitä löytyisi (Hämeenlinnassa ei ole halpa-hallia) mutta mistään ei löydy. Eikä löytänyt mieskään kauppamatkallaan.
mäkään en löytäny googlettamalla, mut paketissa lukee baby safetry room (lasten hyttyssuoja/babys masquite net)ja (holee, bambino=ilmeisesti oisko malli/tai merkki). meidän kamerassa joku vika ku en saa siirrettyä hyttyssuojasta kuvaa koneelle), mut yritän paremmalla ajalla uudestaan
laiton sulle yv:täAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Kiitos! :flower: Tutkimukset jatkuu...Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Zuku! :attn: Se hyttyssuoja minkä ostit halpa-hallista (muistaakseni) niin mikä sen tuotteen nimi ja merkki on, muistatko vielä? Olen yrittänyt googlettaa että mistä niitä löytyisi (Hämeenlinnassa ei ole halpa-hallia) mutta mistään ei löydy. Eikä löytänyt mieskään kauppamatkallaan.
mäkään en löytäny googlettamalla, mut paketissa lukee baby safetry room (lasten hyttyssuoja/babys masquite net)ja (holee, bambino=ilmeisesti oisko malli/tai merkki). meidän kamerassa joku vika ku en saa siirrettyä hyttyssuojasta kuvaa koneelle), mut yritän paremmalla ajalla uudestaan
tuliko perille, ku en löysä lähetetyistä sitä?Alkuperäinen kirjoittaja zuku:laiton sulle yv:täAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Kiitos! :flower: Tutkimukset jatkuu...Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Zuku! :attn: Se hyttyssuoja minkä ostit halpa-hallista (muistaakseni) niin mikä sen tuotteen nimi ja merkki on, muistatko vielä? Olen yrittänyt googlettaa että mistä niitä löytyisi (Hämeenlinnassa ei ole halpa-hallia) mutta mistään ei löydy. Eikä löytänyt mieskään kauppamatkallaan.
Ei tullut... koitetaan vielä hyttysteltta-sanalla. =)Alkuperäinen kirjoittaja zuku:tuliko perille, ku en löysä lähetetyistä sitä?Alkuperäinen kirjoittaja zuku:laiton sulle yv:täAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Kiitos! :flower: Tutkimukset jatkuu...Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Zuku! :attn: Se hyttyssuoja minkä ostit halpa-hallista (muistaakseni) niin mikä sen tuotteen nimi ja merkki on, muistatko vielä? Olen yrittänyt googlettaa että mistä niitä löytyisi (Hämeenlinnassa ei ole halpa-hallia) mutta mistään ei löydy. Eikä löytänyt mieskään kauppamatkallaan.
no kuitenkin kokeile googlettaa hyttysteltta
meillä tuo on kokoa 110x60 ja korkeus 34
Noista nökösistä vielä, että lihakset ja kalat siis pakastelin tolleen nökösinä, kasvissoseet jääpala-rasiassa niinkuin monet muutkin tais tehdä =)Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Noista soseista vielä. Tuo nökösten pakastus vois olla mullekin sopiva keino, kiitokset vinkistä (öö, en nyt muista kenelle). Jääpalamuotteja ensin aattelin, mut kattoopi sitten kun siihen puuhaan ryhdytään.
Toivottavasti Jahvetti palailet :hug: Mun mielestä sun juttuja on hauska lueskella, vaikutat sopivan humoristiselta persoonalta mun makuun =) Ja tykkään sun "maalaisjärjellä" ajattelutavasta asioiden suhteen.
Yhdyn täysin edelliseen.:heart:Toivottavasti Jahvetti palailet Mun mielestä sun juttuja on hauska lueskella, vaikutat sopivan humoristiselta persoonalta mun makuun Ja tykkään sun "maalaisjärjellä" ajattelutavasta asioiden suhteen.
no nyt oli jääny otsikko pois :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Ei tullut... koitetaan vielä hyttysteltta-sanalla. =)Alkuperäinen kirjoittaja zuku:tuliko perille, ku en löysä lähetetyistä sitä?Alkuperäinen kirjoittaja zuku:laiton sulle yv:täAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Kiitos! :flower: Tutkimukset jatkuu...Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Zuku! :attn: Se hyttyssuoja minkä ostit halpa-hallista (muistaakseni) niin mikä sen tuotteen nimi ja merkki on, muistatko vielä? Olen yrittänyt googlettaa että mistä niitä löytyisi (Hämeenlinnassa ei ole halpa-hallia) mutta mistään ei löydy. Eikä löytänyt mieskään kauppamatkallaan.
no kuitenkin kokeile googlettaa hyttysteltta
meillä tuo on kokoa 110x60 ja korkeus 34
mä löysin sen sieltä puutarhaosastolta, missä oli hyttyskynttilöitä jne.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Täällä vielä kurkkimassa...
Nyt tuli perille, kiitos zuku! =)Jos mä en nyt onnistu Hämeenlinnasta tuota hyttystelttaa bongaamaan niin käydään kyllä jossain välissä Tampereella kyläilemässäkin, aikaistetaan sitten vaikka sitä reissua ja käydään samalla Halpa-hallissa. Olisi aika näppärä tuollainen teltta mökillä. Kiitos sulle avusta!
´Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:uudesta vauva-lehdestä oli juttua. mulla pisti silmään se juttu vauvat vauhdissa mukana missä oli siitä retkeilijäperheestä. siinä oli kirjotettu että äiti lypsää vauvan maidon aamulla pulloon ja lämmittää sen mikrossa höyryävän kuumaksi. mut eihän ämaitoa saa laittaa mikroon :attn:
mutta kun joka paikassa siitä toitotetaan et ei mikrolämmitystä, vitamiinit yms häviää :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:´Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:uudesta vauva-lehdestä oli juttua. mulla pisti silmään se juttu vauvat vauhdissa mukana missä oli siitä retkeilijäperheestä. siinä oli kirjotettu että äiti lypsää vauvan maidon aamulla pulloon ja lämmittää sen mikrossa höyryävän kuumaksi. mut eihän ämaitoa saa laittaa mikroon :attn:
Ihmettelin kans vähän tuota juttua, mutta ilmeisesti ei sit mee mikskään. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mutta kun joka paikassa siitä toitotetaan et ei mikrolämmitystä, vitamiinit yms häviää :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:´Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:uudesta vauva-lehdestä oli juttua. mulla pisti silmään se juttu vauvat vauhdissa mukana missä oli siitä retkeilijäperheestä. siinä oli kirjotettu että äiti lypsää vauvan maidon aamulla pulloon ja lämmittää sen mikrossa höyryävän kuumaksi. mut eihän ämaitoa saa laittaa mikroon :attn:
Aijaa. :/ Ehkä se äiti sit ei tiiä sitä. :/Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mutta kun joka paikassa siitä toitotetaan et ei mikrolämmitystä, vitamiinit yms häviää :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:´Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:uudesta vauva-lehdestä oli juttua. mulla pisti silmään se juttu vauvat vauhdissa mukana missä oli siitä retkeilijäperheestä. siinä oli kirjotettu että äiti lypsää vauvan maidon aamulla pulloon ja lämmittää sen mikrossa höyryävän kuumaksi. mut eihän ämaitoa saa laittaa mikroon :attn: