Just kun olen ajatellut, että meillä on masuvaivoista päästy jo lähestulkoon kokonaan, niin tää päivä on ollut ihan :| En kyl pysty nyt käsittämään et mikä Tilliä viavaa. Hänhän on kakkinut koko ajan n. 5-7 pv välein, mutta nyt viimeisin tahti on ollut ma, to, su ja tänään ja vielä 2 KERTAA! Ennenkuulumatonta! Hän söi illalla klo 20.30, seuraavan kerran aamulla 04.40, sit 09.30 ja sit 12.30. Tuon 9.30 jälkeen mikään ei ole ollut hyvin Yleensä hän nukkuu aamupäivällä 2-3h, mutta tänään katkonaista unta riitti vain tunniksi. Ilmeisesti masu on pipi, sillä noita pukluja tulee...sellaista paksua puuroa :x . Ilman vaippaa hän on hetken tyytyväinen oloonsa, mutta makuuasento tuntuu olevan ihan pyllystä.
Hän on siis nukkunut aamun jälkeen vain tunnin. Normaalisti hän vetelisi nyt toisia pitkiä uniaan, mutta... Just laitoin hänet turvakaukaloon ja yritän tässä samalla kiikuttaa sitä jaloilla, jospa sais pieni nukahdettua.
Mahdollisia syitä tähän "ei omana tyytyväisenä itsenä" olemiseen olen yrittänyt miettiä. Muistankohan aivan väärin...? Onko kukaan koskaan kuullut, että vauvalla voisi mennä vatsa sekaisin/ olla masu pipi kun on korvatulehdus?
-b- ja itkuinen Tilli (melkein 4kk)
Hän on siis nukkunut aamun jälkeen vain tunnin. Normaalisti hän vetelisi nyt toisia pitkiä uniaan, mutta... Just laitoin hänet turvakaukaloon ja yritän tässä samalla kiikuttaa sitä jaloilla, jospa sais pieni nukahdettua.
Mahdollisia syitä tähän "ei omana tyytyväisenä itsenä" olemiseen olen yrittänyt miettiä. Muistankohan aivan väärin...? Onko kukaan koskaan kuullut, että vauvalla voisi mennä vatsa sekaisin/ olla masu pipi kun on korvatulehdus?
-b- ja itkuinen Tilli (melkein 4kk)