O
odottaja
Vieras
heippa!
Pitkästä aikaa kirjoittelen taas tänne.Olen miettinyt samaa,että mitkähän liivit ois paras.Ostin kuitenkin kaarituelliset,jotka saa edestä auki.En osaa kyl pitää kaarituettomia olleskaan.Huomannut ku kierrellyt kauppoja ni kaikki imetysliivit ihan mammamaisia.Niissä ei mitään kaaritukia,ei pitsiä,ei mitään koristeita.Kaikki samanlaisia=(Yhdet löysin,jotka oli kovan etsimisen tulos.=)
Onko kellään nyt loppuaikana muutes ollut kivuttomia supistuksia tai kivuliaita? Itelläni reilu vuorokauden supistellut koko ajan,mutta ei kivuliaita.Vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt jo alas.Mietin vaan,että alkaakohan se tehdä tuloaan.Nyt menossa rv37 eli kaikki on kyllä mahdollista.Lääkäri sanoi,että nyt ei enää aleta estämään.Sit tulee kuin tulee.
Kertokaahan omia kommentteja.
T.odottaja
Pitkästä aikaa kirjoittelen taas tänne.Olen miettinyt samaa,että mitkähän liivit ois paras.Ostin kuitenkin kaarituelliset,jotka saa edestä auki.En osaa kyl pitää kaarituettomia olleskaan.Huomannut ku kierrellyt kauppoja ni kaikki imetysliivit ihan mammamaisia.Niissä ei mitään kaaritukia,ei pitsiä,ei mitään koristeita.Kaikki samanlaisia=(Yhdet löysin,jotka oli kovan etsimisen tulos.=)
Onko kellään nyt loppuaikana muutes ollut kivuttomia supistuksia tai kivuliaita? Itelläni reilu vuorokauden supistellut koko ajan,mutta ei kivuliaita.Vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt jo alas.Mietin vaan,että alkaakohan se tehdä tuloaan.Nyt menossa rv37 eli kaikki on kyllä mahdollista.Lääkäri sanoi,että nyt ei enää aleta estämään.Sit tulee kuin tulee.
Kertokaahan omia kommentteja.
T.odottaja