N
Nonna32
Vieras
Moi pitkästä aikaa! On ollut kiva lueskella ihmisten kuulumisia, varsinkin,kun suurin osa on ollut ihan positiivisia, en vain ole saanut aikaiseksi itse kirjoitella mitään. Nyt rupes ahdistaa tää painonnousu, jo 6 kg tai jopa yli, rv on kuitenkin vasta 17+2. Aargh! Siskoni kyllä lohdutteli, ettei vauvasta ainakaan alipainoinen tule : ) Toinen on sitten yölliset vessaravaamiset ja varsinkin sillon, kun ei meinaa sitten enää nukahtaa uudelleen. Odotan aikaa, jolloin saan taas nukkua yön ilman heräilyjä - ja se on sitten n. vuoden tai pahimmillaan parin vuoden päästä... Ei kovin ruusuiselta kuulosta...
Töissä kaverit kaverit vahtaa mahan kasvua mutta vielä ei ole pullahtanut muuta kuin vararengas vyötärölle..Heh. Ostin muuten se täälläkin mainostetun bellybeltin ja olen saanut taas käyttöön vanhat farkut, jotka kumma kyllä mahtuu reisien ja takapuolen osalta hyvin, jee! Se on helpotus, että vaikka painoa onkin tullut lisää, niin sitä ei ole sinne kertynyt. No, tulipas taas kuitenkin kirjoitettua, jo helpotti, kiitos! Mukavaa loppuviikkoa!
Töissä kaverit kaverit vahtaa mahan kasvua mutta vielä ei ole pullahtanut muuta kuin vararengas vyötärölle..Heh. Ostin muuten se täälläkin mainostetun bellybeltin ja olen saanut taas käyttöön vanhat farkut, jotka kumma kyllä mahtuu reisien ja takapuolen osalta hyvin, jee! Se on helpotus, että vaikka painoa onkin tullut lisää, niin sitä ei ole sinne kertynyt. No, tulipas taas kuitenkin kirjoitettua, jo helpotti, kiitos! Mukavaa loppuviikkoa!