Heinämassut-07 vol.2

  • Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti
toistamiseen äidiksi joo, mulla onkin ens torstaina lääkärineuvola, joten jos viikko käy liian rankakasi, siitä sit onkin hyvä katsoa sairasloman tarve. Nyt kun on ollut "helpompi" viikko, niin huomaan heti kun ei supistele ja selkäkin on siedettävä. Mutta tää oli vaan tyyntä myrskyn edellä. Kiitos kun ymmärrät mitä tää on..
Niin ja piti vielä sanoa että mulla on kans tullut nyt se 10 kiloa lähtöpainoon.. että kai se sit on aika normaalia..

Omaa napaa yleisesti Mä jätin ne kelan paprut viime viikolla, joten todennäköisesti saan sen viime vuoden pakkauksen.. mutta kaverilla oli se pakkaus ja ne oli kyllä ihania vaatteita.. tosin se haalari.. nooh... täytynee olla kiitollinen jokatapauksessa

Kamala flunssa on nyt sitten päällä.. meidän Venla neiti 4 vee on nyt neljättä päivää kuumeessa.. mies käytti eielen lääkärissä mutta ei ole muuta kuin tuo kuume.. mitä lie sitten on..

Tänään onkin lyhyt työpäivä.. 10-14:30.. illax tosin menen kouluun taas, mutta viimeisiä iltoja viedään sen koulun suhteen..

Ninniliina ajattelin tossa että kunhan mun työt ja koulu on ohi, niin ajattelin että jos tulisin käymään siellä suuntaa???? Ois kiva nähdä..

Jees, mutta nyt päivän askareiden kimppuun.. täytyy makaronilaatikko valmistaa siihen kuntoon että saa sen uuniin .

Aurinkoista päivää kaikille!!!!

Heidi ja tyllerö 24+5


<br><br>
 
Nonni: nyt se kohdunsuu on sitten auki :( että näin. Tekis mieli mennä näyttäytyyn sille lääkärille, joka pari viikkoo sitten sano että "ei supparit haittaa kun ei kohdunsuu ole auki, me töihin vaan" :whistle:
Ihan oikeasti: jos ihminen, jolla on edellisesssä raskaudessa ollut täsmälleen sama ongelma ja samanlaisia tuntemuksia, jotka sitten aiheutti paikkojen kypsymisen liian aikasin, tulee lääkärin luo kertomaan, että nyt on ihan sama meininkin - niin miksi heevatissa lääkäri ei usko \|O

Nyt on ollu kuiteskin sen verran rauhallisempaa töissä ja kun poikakin on hoidossa niin maha on voinu paremmin, eli olen vielä töissä, mutta ihan päivä kerrallaan kattellaan: jos tulee ykskin ilta, että en voi kun sohvalla maata, niin sitten sairaslomalle. Mutta todella helpottavaa kun tietää, että ei tarvi lääkärin kanssa nyt enää alkaa tapella, vaan ihan luottavat siihen mitä minä sanon =)

Poika jäi parkumaan päiväkotiin kun lähdin :( Ihan hirvee huuto... Eilinenkin oli kuulemma menny aika haikein mielin. No: kyllä se siitä.

Mutteri joo kiva: tuu vaan! =) kutsu on edelleen voimassa.
Sulle siis tuli yks hoitolapsi taas lisää? Aika tylsää... Koita jaksaa :hug:

Nyt töihin :wave:
 
Vauvelihaave: Mulla on samanlaisia kokemuksia varsinkin vanhemmista ihmisistä..olen asiakaspalvelu työssä ja tosi monet 50-70 vuotiaat kertoo omia kokemuksia lapsen saamisesta..Pari vanhempaa miestä on ihan kunnolla avautunut mulle..kertonu kaikista työttömyysestä, vaimon kuolemasta, köyhyydestä ym..Olen itse kokenut sen positiivisena.. :D
Nuoremmat taas on kommentoinu pukeutumista välillä positiivisesti ja välil negatiivisesti..Välillä käytän liian korkee korkosia kenkiä (jos vaikka sattusin kaatumaan).Tykkään korostaa mahaani pukeutumisessa, koska olen tosi ylpeä siitä =) ja siitä saan joskus kommenttia..Joka alkaa joskus ottaa päähän..No oon kumminkin huomannu et raskaana olevat ovat ns.kaikkien omaisuutta, kaikki saa arvostella ja neuvoa..
Pääosin silti olen kokenut sen positiivisena..

Olen muuten ihan uusi tulokas tänne keskustelu palstoille..Mulle on ensimmäinen lapsi tulossa, olen rv.25 eli laskettu aika on 12.7.

Kiva käydä lukemassa täällä mitä muille samassa tilanteessa oleville kuuluu..menee töissä aikakin mukavasti, jos on hiljasta.
:D

Sitten haluan antaa vinkiksi kaikille ketkä ei ole vielä hankkinu rattaita ja kaukaloa ym..Olen tällä viikolla soittanu monen kaupungin lastentarvikeliikkeeseen ja kyselly hintoja.. Kauheita eroja.. Tilasin juuri Ylivieskasta (Kone Asunmaa,ylivieskassa oleva lastentarvikeliike) Emmaljungan City Cross rattaat+kovan kantokopan ja Gracon Autobaby logico S merkkisen kaukalon. Maksoin rattaista 440? (hintaan ei kuulu kantokoppaa) ja esim.tampereella samat rattaat olivat 525?. Ja kaukalosta maksoin 160? ja tampereella sen hinta oli 189?..säästettiin yli 100?. Rattaat+kantokoppa ja kaukalo tulevat matkahuollon kautta meille ilman lisäkustannuksia..Eli kannatti vertailla..Saatiin todella hyvää palvelua toisin kuin tampereella..
Kannattaa vertailla hintoja ja soitella muihinkin kaupunkeihin..!!!

Aurinkoista kevättä kaikille heinämassuille!! =) <br><br>
 
toistamiseen äidiksi Kiva, että neuvolassa kaikki kunnossa =) Tuo sydänäänien kuuntelu kuulostaa ihan samalta, kuin meilläkin...eli vauveli uiskentelee aina karkuun kun saa äänet kuuluviin. Viimekski meni aika kauan, että kesti sen 15 sekuntia paikoillaan jotta sai sykkeen laskettua. Sama oli ultrassa, ja lääkäri siellä totesikin monta kertaa, että joo-o, vilkas lapsi :D Taitaa isäänsä tulla, hän kun on myös vauvasta murrosikään asti ollut kuulema varsinainen villikko =)

Äsken muuten Pikkuinen antoi isille reilusti nenille :LOL: Mies painoi naamaansa lähelle masua, kuulosteli mitä sinne kuuluu, ja vauva päätti että täältä pesee. Näkyy jo tosi selvästi ulospäin vauvan liikkeet. Eilen taisi kääntyä ympäri, kun ihan sattui aika kovaa, kun siellä mukelteli!

Mutteri ja Ninniliina Isot halit :hug: :hug: molemmille!! Ja älyttömästi voimia! Ja heti sitten sitä sairaslomaa, jos alkaa yhtään siltä tuntua...

Mäkin jouduin jäämään tänään sieltä harjoittelusta pois, ensimmäistä kertaa :ashamed: Ollut eilisillasta asti niin huono olo, huimaa, oksettaa jne. Mahakin jotenkin sekaisin, toivottavasti ei nyt mitään vatsatautia ainakaan olisi! :whistle:

Soitin aamulla ohjaajalle joka oli tosi ymmärtäväinen, sanoi ettei missään nimessä saakkaan tulla jos huono olo on. Neuvolasta olis kirjottanu vielä huomisenkin sairaslomaa, mutta sanoin et katon nyt viel aamulla et jos pystyn menee, niin menen. Kun ei kiva olla sieltä pois, en edes tiedä et joutuuko jokaisen sairaslomapäivän korvaamaan sit esim. viikonloppuna siellä. Ovat meidän koululla varmaan aika tarkkoja siitä, et jos harkasta on poissa...

Ja sitten mahakas85, lämpimästi tervetuloa mukaan =)

Mukava oli lukea noita sun kokemuksia, samoilla fiiliksillä minäkin. Ja tuo pukeutuminen on kyllä tosiaan sellainen asia, jota on minullakin nyt arvosteltu. Mun veli esim. sanoi mun yhdestä (Lindexin MOM-mallistoa) kauludpaidasta, että "toi ei oikein ole sun tyylinen, kun on tollanen ruudullinen" :LOL: Yritin siinä sitten selittää, että täällä kun ei ole hirveesti valinnanvaraa noissa mammavaatteissa, että on ostettava ihan sellaista mitä löytyy. Ja sitäpaitsi ite tykkään siitä paidasta, ja miehenkin mielestä on kuulema tosi nätti.

Onneksi edes jotain täältäkin päin saa, ettei tarvii lähteä 100km päähän vaateostoksille. Ja nykyisin kuitenkin mammamallistotkin on huomattavasti muodikkaampia, kuin esim 10-15 vuotta sitten, ainakin uskoisin niin ;)

Me muuten mahakas85 ollaankin saman ikäisiä, minä mys vm. -85, eka lapsi tulossa ja laskettu aikakin melkein sama, meillä 14.7. =) Mistä päin olet, jos saa olla utelias?<br><br>
 
Vauvelihaave: Tampereella asustellaan mieheni kanssa..Mistäpäin sä olet? Ois se aika hassua kun satuttas samaan aikaan synnyttämään samaan paikkaan.. =)
Oon kuullu vaan kavereilta et kun ne on ollu synnyttämässä, niiden vieruskaverit on ollu n.40-vuotiaita et on tuntenu ittensä aika teiniks.. :LOL:

Nuista vaatteista niin mä oon ostanu aika monta tunikaa ja pitkiä paitoja, kun niitä on nyt paljon tarjolla..Esim. mangossa ja veromodassa..Menee kivasti mahan päälle eikä tarvi olla koko ajan repiä paitaa alemmaks..Jumppa paita oli hankala löytää, siis sellanen joka pysyy mahan alla eikä koko ajan nouse..mut onneks semmonenkin löytyi piruetista..

On tää odottaminen sitten ihanaa. :D
Oon tässä töissä, ja kun nyt on hiljasta niin katselen mahaani, kun tuo pikkuinen myllää niin hirveesti tuolla mahassa ja se näkyy niin selvästi..

Jus äsken kävi yks asiakas ja sano et poika tulossa.. :D Oli ollu 9 vuotta kätilönä ja oli varma pojasta.. Ultra sano muuta et saa nähä..

Tuo mahakas on muuten mun lempinimi nykyään töissä, kun tuota mahaa on tullu jo aika paljon..

-Mahakas85- =)
 
Tässä tulee valitusta. :ashamed:

Mä oon väsynyt. Pää on kipee. Ollut koko viikon. Ja kauheen itkuinenkin oon. Tässä alkaa pikku hiljaa mennä hermot, kun yksin joutuu kaikki käymään läpi. Eilen aloin itkemään ihan senkin takia, kun Vilperi on alkanut kunnolla möyrimään ja ex soitti just samaan aikaan. Sitä mietin silloin, että ex tuntis Vilperin liikkeet ja näkiskin ne. :'(
Verenpaine on takuulla aivan alhaalla. Vaikkakin ihan normaaleissa lukemissa tuo oli, kun kävin neuvolassa mittaamaassa. Ja matalahan se on. Mutta oletin, että se oisi ollu vielä matalampi.
Mä en vaan jaksais käydä yksin tätä läpi. Oon kateellinen niille ihmisille, jolla miehet on täysillä mukana raskaudessa. :ashamed: Anteeksi...

Olispa mullakin ees joku... :'(
 
Voi Viipi, eihän tuohon tilanteeseen osaa sanoa mitään lohduttavaa, ei ole varmaan helppoa yksin odottaa. Itku on helpossa muutenkin :'( Eilen olin olkkarissa, kun mies huusi jotain ihan tavallista asiaa tietokoneen luota ja mä siihen takas, että mitä sä mulle huudat ja siihen itkut päälle, siis multa saattaa itku tulla ihan mistä vaan :/ Mies oli ihan ymmällään ja koko illan vakuutteli, ettei hän millään pahalla huuutanut ja asiakin liittyi johonkin jokapäiväiseen asiaan... mutta itku vaan tuli :ashamed:
Mitenkä teillä liikkeet tuntuu? Olen nyt viikolla 24+1 oman laskuni mukaan, mutta äitiyskortin mukaan olis viikko25+0. Liikkeitä kyllä yleensä tuntuu joka päivä, mutta ne on sellasia yksittäisiä, potku silloin ja toinen tällöin. Harvoin siis mitään yhtämittaista jytäämistä, tosin sitäkin on ollut, mutta siis yleensä tuollaisia yksittäisiä. Ulospäin ei pahemmin näy, mutta johtuupi varmaan mun omista eristyksistä :ashamed:
 
Möykky74
Heipsan Heinämassut
Olen tässä jonkin aikaa lueskellut teiän juttuja, mutta nyt olen saikulla vatsataudin takia ja äätä vaivaa kysymys, johon tarvitsisin vastauksia. Olen rv 22+6, synnäri Tyks ja la 27.7.
Mutta siis kysymykseeni eli mulle on työnkaverin kautta tarjottu käytettyjä Teutonia vaunuja ja alkuun oli puhetta vain että ovat vaunut. Nyt kun sopisin tapaamisaikaa niin kävikin ilmi, että ovat Timmy kuomurattaat + pehmeä kantopussi. Hintaa ois 200 eur. Ei ole heittoaisaa. Menevät kyllä täysin makuuasentoon. En ole vielä kauheasti tutustunut vaunuasioihin, mutta siis voiko näitä rattaita käyttää jo ihan pienenä. Vauveli joutuu kyllä matkustamaan sitten koko ajan nenä menosuuntaan. Huomenna oisin menossa kattomaan, mutta nyt on pää vähän sekaisin, että kannattaako niitä ostaa jos täytyy kuitenkin ostaa vaunut ekaksi vuodeksi. Auttakaahan nyt mua, kiitos ;)
 
Täällä on alkanut kunnon jylläämiset. Välillä on sellaiset liikkeet, että tuntuu siltä, että Vilperi tulee kyljestä ulos. :LOL: Ja enemmän nuo vasemmalla puolella tuntuu ja näkyy. Ja yleensä nuo liikkeet tuntuu tunnin heräämisen jälkeen ja illalla joskus 10 aikaan. Kaukosäädin on ainakin muutaman kerran lentäny lattialle. :D

Kyllä tää tästä pikkuhiljaa. Soitin tuossa kriisikeskukseen ja huomenna on aika. Pääsee juttelemaan.

Viipi&Vilperi 24+2
 
Viipi, ihan samanlainen mylläys on täälläkin käynnissä masussa! Peitto vaan hytkyy välillä. Masukki on tuolla poikittain ja sehän vasta tuntuu kivalta kun se suoristelee itteensä niin, että maha venyy poikittaissuunnassa ihan pinkeeksi :LOL: Ja tässä näppistason ääressä se taitaa aina välillä nyrkittää tätä tasoa, että "Eipäs tungeta mun puolelle".

Vilma 25+1
 
karvatonkoirapikana
Heippa!
Mä oon kan smenossa sokerirasitukseen 12.4 ( ei oo mikään kiva homma) aamulla muutenki nii hirvee nälkä, että pakko syä heti ku herää ja sit pitää olla syömättä 12 +2 tuntia tk:ssa! :\|
Mä laitoin jo kelan paperit meneen, ihan sama mikä pakkaus sieltä tulee! =)
Töissä täällä vaan ahkerasti ollaan nytkin... :/ alkanu ottaan vähän selkään jos seisoo pitempään ja pitempi istuminen käy nivusten päälle!
No äippäloma alkaa 10.5...se 50 pv ennen la , ei jaksas sit kyllä enää töissä olla!
Eipä muuta kuin aurinkoista odotusta kaikille! :hug: :wave:
 
Möykky74, mulla on laskettu aika 25.07. ja synnärinä myös TYKS.
Tässä pähkäillään ihan samojen asioiden edessä... vaunut, turvakaukalo, sänky... apua ! Ihan uutta asiaa kun ensimmäistä odotellaan.
 
Mutteri Mulla oli kanssa aikasta lailla kivuttomia suppareita kun olin töissä mutta nyt saikulla ollessa ei ole montaakaan tullut. Hyvä niin...

No niin nyt se dementia iski, uusia ilmottautui, elikkä tervetuloa joukkoon.

Rattaista oli kanssa puhetta. Näin viikonloppuna ne timmyt kun oltiin vaunuja kattomassa ja olivat siinä liikkeessä ainoat kuomurattaat. En kyllä ihan vauvalle niitä ottaisi, on kuitekin kiva aluksi saada olla niin että vauvan näkee. Tää siis mun mielipide.

Kyllä tosiaan kannattaa katella vaikka naapuri kaupungista rattaita ja muita tavaroita. Esim täällä Porvoossa ei ole kuin yksi kauppa joka myy vaunuja ja tottakai hinnat ovat sen mukaiset. Merkkejäkin on vaan yks eli Brio...

Mutta esim Vantaalta jo löytyi halvemmalla ja tuota valikoimaakin. Siis ihan ollaan ns halpis vaunuja kattomassa. Ei raaskita sijoittaa montaa sataa euroa vaunuihin, jotka noin 2 vuotta käytössä...

Kaukalo on esikon vanha, ja sängyksi ollaan ottamassa matkasänky. Siis sekin esikon vanha. On sit helpompi siirrellä huoneesta toiseen kun isäntä yövuoron jälkeen nukkuu meiän makkarissa.

Hoitopöytää ei hankita olleenkaan. Sängyn päällä tai pseukoneen päällä vaihdan vaipat...

No niin menihän taas höpöttelyksi.... Josta tuli mieleen että ainakin vuonna 01 oli niin että kun esikolle ei tutteli sopinut niin baby semp maito kävi... On kuulemma laimeempaa tavaraa kuin tutteli...

Tästä taas tuli mieleen että tarttis varmaan pikku hiljaa alkaa hankkia tuttipulloja ja muutama tutti valmiiksi...

Tä&Herne 25+3
 
Jäänyt taas palstailu vähiin viime aikoina.

Pikkuinen potkii nykyään aivan mielettömästi. Esikoinen innoissaan kokeilemas masua ja puhua pälpättää masulle minkä kerkiää. Kakkonen pelkää mun mahaa. Kerran painoi päänsä mun mahan päälle ja pikkuinen päätti silloin aloittaa kunnon potku harjoittelut. Eipä sen jälkeen kakkonen ole suostunut mahaan koskemaan, siellä kuulema on "orava". =)

Harjoitus suppareit tullut muutamia kertoi, yleensä kun olen päiväunilla ja siihen sit herään. Tällä kertaa supparit tuntuu oudoilta. Ei ne kivuliaita ole mutta jotenkin pahalta tuntuu. Aiemmis raskauksis ei todellakaan ne tältä tuntuneet.

Eipä kait mitään muuta kirjoiteltavaa tällä kertaa... Nukkumaan kait täytyis mennä. :wave:

T:Hkk ja pikkuinen rv 22+5
 
Hei vaan kaikille!

uusillekin tervetuloa palstailemaan, kiva kun meitä on jo niin paljon. Ja heti omia vaivoja :ashamed: Joku valitteli täällä että öisin kun kääntyy, niin saattaa tulla pahojakin kipuja mahaan. Nyt olen huomannut itselläni saman vaivan, taas viime yönä kun käännyin oikealle kyljelle, sattui niin kovasti että ei voinutkaan kääntyä. Ei ole kivaa :( Mutta kai siellä kaikki kunnossa on, kun niin kovat jamisessiot oli heti aamusta =) Ja ei kannata nykyään paljon jalkoja suoristella sängyssä, on ruvennut olemaan niin voimakkaita

Ja kiltti Bruno setä Femedassa kertoi että poikaa odotellaan :heart: . Kaikki oli oikein hyvin ja lapsi oikean kokoinen ym. Oli ihana nähdä muksun kasvot jo tässä vaiheessa, on jotenkin entistä todellisempaa tää odotus. Ei vaan jaksais odottaa heinäkuulle, mutta odotettava vaan on. Kohta käydään hankkimassa pinnis, vanna ym tarvikkeet, ihan vielä ei viitsitä niitä hankkia.

Tsemppiä kaikille odottajille, yritetään kestää vaivat ja kolotukset, ei enää montaakaan kuukautta niin odotus palkitaan maailman ihanimmalla pakkauksella :heart:

Oikein aurinkoista kesän odotusta kaikille B)
 
Ninniliina siis EI VOI OLLA TOTTA \|O \|O :( Mua niin laittaa vihaksi sun puolesta!!!!!!!! Kai sä nyt sentään saikulla olet jos paikat alkanut aukeamaan????? Jep, katsotaanko vaikka toukokuun alussa sitten??? Vosin tulla tän pötsini kanssa sua moikkaamaan.... jos isi jäis kotiin noiden isompien lasten kanssa.. pääsis IHAN YKSIN!!! ;)

Lotta84 Miten pian sulle tuli päätös siitä kun hakemuksen jätit? :) Mä jätin viime viikolla... en millään muista miten pian se päätös tulee, vaikka ei oo edes eka kerta.. Jänskättää saanoko uuden vai vanhan pakkauksen.. :) :) Molempi parempi.. :) ihan kivoja vaatteita siinä vuoden 2006 pakkauksess aon ja uutta en ole vielä nähnytkään..

Jees, se ois viikonloppu edessä taas :D :D Kummasti nää viikot vaan menee vaikka välillä tuntuu että aika juoksee tappo tahtiin.. hitaasti.. vielä ois 4 viikkoa, sit olen vapaaaaa.... :whistle: :D

Heidi ja tyllerö 24+6 :heart: (enää 15 viikkoa :eek: hui)<br><br>
 
jenmo
Moi kaikki! Me parannuttiin suht nopeesti, Jadella on vielä masu sekasin mut muuten ollaan jo terveitä =) Mä oksensin yhden illan/yön ja mies seuraavan aamun. Sit oltiin heikkona pari päivää, mut nyt jo ruokakin maistuu ja just tultiin pitkältä kävelylenkiltä koko porukka. Ihana ilma! Ei uskois ku ulos kattoo, et aamulla sato lunta! :LOL:

Mä kävin tänää sen ylimääräsen nla-lääkärikäynnin lääkkeiden takia. Mieli parani kummasti, kun lääkäri vakuutti et käyttämilläni määrillä ei vauvalla oo mitään hätää. Ja oksutaudista sano, et vasta jos menee viikko ravinnotta ja liikkeet vähenee, täytyy mennä päivystykseen. Meiän Pojulla ei oo onneks liikkeet vähentyneet. Tai oli hetkittäin rauhallisempi, mut sit taas viimetään illal alkaa mahoton mylläys!

Me muutetaan nyt sit kolmioon 1.5. Sama hinta ku täs mein kaksios, mut 26neliöö enemmän ja lapsille oma huone. Ainut miinus, et ei oo omaa saunaa. Mut kyl me ton tilan takia se otetaan =)
Mulla siis vaihtuu neuvola, ja kysynkin oululaisilta, onko kellään kokemusta Myllyojan neuvolasta??? Muistelen et osa porukasta tai ainakin joku Heinämasu käy siellä? Vielä ehditään entisessä nauvolassa käyttää Jade puoltoistavuotis-lääkärissä/rokotuksessa, mä käynh viel tavis nla käynnin ja yhden lääkärinla-käynnin ja sit pitänee alkaa ottaan yhteyttä tonne Myllyojan neuvolaan... Eikös se muuten oo samas kun se kauppakeskus ja tk? Siis samas kun tk, kauppakeskuksen vieressä???

Nyt alan ruuanlaittoon. Tosi mukava taas kokkailla, kun kaikille jo oikea ruoka alkaa maistumaan =)

Vauvelihaaveelle onnittelut sydänäänten tasaisuudesta!
Ja muistelen et Ninniliinalla oli alkanut paikat aueta? Nyt sittten lepoa!!!!! Törkeä lääkäri ku ei heti älynnyt määrätä sulle lomaa töistä.

Moi taas vähäksi aikaa!

Jenmo&Huli-Poju 23+5
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 16:45 Jenmo85 kirjoitti:
Ainiin ja JoannaH:illa oli ainakin tässä yks päivä ihanan pirtsakka oma kuva profiilissa ;) =)
Thänks! :p Kuules, minä käyn MYLLYOJAN neuvolassa ja oon kyllä tykänny ihan älyttömästi! Mulla on hurjan mukava se neuvolan täti. Oikein mukava. :) Muutenni kaikki tähän asti siellä sujunu oikein jouhevasti ja mukavasti. Tulehan sinne! :wave: Voitas nähäkki siellä sitte joskus. Mie asun siinä melko lähellä, tulisit kaffeellekki joskus ku minä en voi teillä käydä kun oon superallerginen kissoille ja teillä kun on niitä useampikin.. :/ Saatan tosin olla jopa sinullekkin allerginen koska sinussa kulkee mukana niitä kissapölyjä. Mut ei kai se haittaa jos silloin tällöin näkis. :)

Lisäys, joo se neuvola on ihan lähellä sitä kauppakeskusta ja on tk samassa rakennuksessa. <br><br>
 
Onneks Jenmo jaksaa taas :D

Vaan juu, omaa napaa tulin hehkuttaa :whistle: Keskiviikkona pitäis mennä takas kouluun taas.. Tässä on nyt muutaman kerran viime päivinä supistellu kivasti. Siis noin niinku rasituksen jälkeen. Imuroinnin jälkeen supistaa, tänään kun tulin kaupungilta paperi-juttuja setvimästä ja nousin noi meidän 3krs raput niin heti eteiseen päästessä sit supisteli jotenki kipeesti taas ja rojahdin sitten suorilta siitä sängylle odottaa, et se loppuu. Ei ollu kivaa :/

Onko nämä nyt niitä "normaaleja" supistuksia vai lisän saikun paikka?

Tiistaina on neuvola, pitää siellä koittaa selittää sit kans. Mutta kunhan mietin jo nyt, ois kuitenkin kiva käydä sitä kouluakin.. mutta ei toukan kustannuksella sitten kuitenkaan. Blaah, vaikeeta. Mä oon edelleen aika down, niin ei jotenki oo jaksanu tänne näpytellä vaikka joka päivä täällä käyn. Turhauttaa vaan tää oma "heikkous" tässä raskaana olemisessa.

Oon sentään sen saanut tässä saikulla aikaan, että oon kämppähakemuksia laittanut joutessani kun mies on ollut töissä. Siinäpä sitten mun hurjimmat tekoni. Ahdistaa tää kykenemättömyys... :snotty:

Jaksamisia kaikille mahakkaille!

-24+6-
 
jenmo
Ohhoh...Oltiinpas tiputtu kauas!

Mä muistelinkin vähän, et JoannaH oli se joka käy Myllyojan TK:ssa, mut en uskaltanut varmaksi sanoa :D

Mä lähden pian Jaden kans mummulaan (mun vanhempien luokse) yöksi, kun miehellä on poikien ilta tiedossa =) Saavat alkuillan olla täällä meillä rauhassa ja hoitaa nuo kissat ennen ku lähtevät liikkeelle.

Ihan pikaseen tulin vaan meitä nyt nosteleen, kun vielä kotona oon. Hyvää alkanutta viikonloppua Heinämasuille ja vaaveille! =)

Jenmo&Huli-Poju 23+6
 
Voi ei.. nyt alkaa olla haikea olo. Huomenna viimeinen Peter Pan -esitys. :'( Tänään meni (mun mielestä ainakin) niiiin hyvin, että sääli lopettaa nyt ku kaikki alkaa mennä kuin rasvattu. Yleisö antoi paljon väliaplodeja ja neljästi taputti lavalle kumartamaan!

Se on taas vähän aikaa on ikävä kaikkia kavereita sieltä jne mutta kyllä siitä sitten taas selviää. Ja en mie enää kovin pitkään kehtaisi tämän mahan kanssa siellä riekkua. :whistle:
Oli muuten yksi palstalainen katsomassa lapsineen! Tulivat minua morjenstamaan näytöksen jälkeen. Oli kyllä kiva. :)
 

Yhteistyössä