Poika sai hoitopaikan tuosta meidän viereisestä päiväkodista =) Huomenna mennään sitten ensimmäistä kertaa. Ainut mutta tässä asiassa on, että pitää aikaistaa rytmiä nyt muutamalla tunnilla ja kun tuohon tuli vielä tuo kesäaikaan siirtyminen niin siitä sitten tunti lisää... Saapa nähdä.
Mutteri kiitos! joo niinhän se on kuten sanoit. En mä toisaalta viitsi paljon painoarvoa antaa sellaisten ihmisten arvosteluille, jotka eivät tiedä tilanteesta mitään. Tai ainakin nyt pystyn sanomaan niin - tiedän, että sitten kun on oikein huono päivä niin sitten se satuttaa, vaikka tiedänkin, että tämä on nyt ihan fiksu ratkaisu.
Mä olisin kyllä valmis muuttamaan 20-30 minuutin päähän keskustasta (tai niinhän itse asiassa olen tekemässäkin...) mutta joku tuollanen isompi talo, vähän kauempana passais ihan hyvin
Enkä nyt ihan ymmärrä, että mitenkä niin olis lapsille huono kasvaa siellä "maalla". Eiköhän se tekemisen keksiminen sun muu ole kuiteskin ihan itsestä kiinni ja varmaan kavereitakin löytyis jos koulu kerran siinä viekussa.
Allunmammalle kanssa iso kiitos mukavista toivotuksista =) kiva kun olette täällä niin saa jonnekin tuntoja purkaa :hug:
Vilma76 ei kyllä kuulosta olleskaan kivalta tuo suonikohju - toivon kovasti, ettei tartti tässä (tai tulevissa?) raskauksissa tutustua moiseen :x
CotHaille jaksamista kipujen kanssa!!! Koita nyt olla ottamatta stressiä tuosta tekemättömyydestä: sinähän se kuitenkin olet joka sitä pientä ihmistä sisälläsi kasvatat - on siinäkin ihan tarpeeksi tekemistä
Mutta on sulla kyllä ihana mies.
Toisaalta tiedän tasantarkkaan tuon pettymyksen tunteen, kun kroppa ei kestä tällaista "normaalia asiaa" kuten raskaus. Todellakin toivoin, että tällä kertaa ei olis tarvinnu kohdata näitä samoja ongelmia kun viimeksi, mutta eipä voi mitään. Saa nähdä jääkö meidän lapsiluku tähän kahteen :/
MyrskyTuuli73 mitähän sä oikeen tarkotat noilla tuntemuksilla? Kaikenlaiset paineen tunteet, vihlomiset ja pistävät kivut ikävä kyllä kuuluu usein asiaan. Eri asia tietty on jos esim. virtsatessa tuntuu kipua tms. niin sillon kannattaa tarkistaa ettei ole mitään tulehdusta. Ja usko vaan: kyllä ne terkkarit on jo kaikki "tyhmät kysymykset" kuulleet - mieluummin kannattaa kysyä kun vaivata omaa päätä sillä, että onko vaiko eikö kaikki ole hyvin
Nyt en kyllä kuolemaksenikaan muista sitä nikkiä joka kysyi
miesten suhtautumisesta...
Mutta meillä kyllä mies on hirmu innolla vahdannut kaikkia liikkeitä ja makoillu korva kiinni mahassa. Ja sen mielestä vauvamaha on kaunis. Viimeksi synnytyksen jälkeenkin se oli tosi ihana kun jakso piristää mun mieltä kun kärsin siinä hormonihuuruissa jonkinsortin vartalokompleksistakin... Paljon vaikeampi mun ite oli tämä muuttunut kehoni hyväksyä.
Kaitpa se nyt vaan on niin, että kaikki ottaa ton raskauden eri tavoin -ehkä se vauva tuntuu miehestä omalta ja todelliselta vasta kun se on pois mahasta? Kyllä mäkin toisaalta olisin pettynyt jos miestä ei jaksais nää raskauden aikaset tuntemukset, vauvan potkut sun muut kiinnostaa ollenkaan.
Ninniliina & Tiitiäinen rv 23+4
hiukan valoisammalla mielellä
<br><br>