Mahan mallista, mulla on ihan samanlainen maha kuin esikoisesta, joka on siis poika. Maha on aika korkealla ja edessä, takaapäin ei edes huomaa että olen raskaana. Ja nyt siis 4D -ultrassa näytti vahvasti tytöltä
Itse en oikein usko noihin juttuihin, koska esim. ystävällä taas oli niin "tyttömaha" kuin voi olla (leveni sivuille) ja poika tuli. Mutta hauskahan noita on spekuloida
Tuittumuru, oon ihan samaa mieltä sun kanssa tuosta mummolakyläilystä
Vaatteista, nyt on pieniä meillä tarpeeksi! Kävin vielä eilenkin kirppiksellä
50 -senttisiä on pari vaatekertaa, sitten 56 cm bodeja 10 kpl, housuja ja potkareita saman verran, 4 yökkäriä... Sukkia yllin kyllin, myssyjäkin tarpeeksi.. Tumppuja tarvitsee lisää, on vain yhdet. 62 cm bodeja 13 kpl, erilaisia housuja saman verran, yökkäreitä 5 kpl
Olen niin tyytyväinen tuohon meidän lähikirppikseen, aivan uuden veroisia vaatteita 50 snt - 2 e / kpl. Olisinpa tajunnut kirppiksen esikoista odottaessa, ostin melkein kaiken uutena.. Tosin poikien värisia vauvan vaatteita oli huomattavasti vähemmän tuolla.
Vaikea on muuten ottaa huomioon vuodenaikaa vaatteissa.. Jos tulee yhtä kuuma kesä kuin viime vuonna täällä, meillä oli koti ihan pätsi.. Sisällä ei kyllä vauvakaan silloin tule tarvitsemaan kuin lyhythihaisen bodyn. Ulkona taas täytyy suojata auringolta. No, ainahan hankintoja voi tehdä lisää =)
Mukavaa maanantaita kaikille! Täällä vaihtuu viikko.
Mayinga 29+0