On pitänyt monta päivää kirjoitella, mutta jos nyt kerkeis. Viime viikko lomailtiin miehen kanssa. Kierreltiin vähän sukulaisia, oltiin viikonlopun kestäneissä hääaskartelutalkoissa(Toki askarteluosuus kesti yhden päivän, mutta oli ihana nähdä läheisiä:heart: ja käytiin katsomassa mun siskon bändin keikkaa. En ole ihan Nappulan mielltymyksistä päässyt selvyyteen kyseisen bändin osalta, vaikka levyltäkin ollaan kuunneltu
Keskiviikkona jäin vähän yllättäenkin sairaslomalle äitiysloman alkuun saakka.
Selkä kipuili tosi paljon(vanha vaiva pahentunut) ja neuvolalääkäri päätyi sairaslomaan, koska työolosuhteisiin
ei voi vaikuttaa. Työtilanteeni on siis sellainen, että olen vielä virkavapaalla omasta työstäni ja
olen nyt virkavapaan aikana tehnyt sijaisuuksia eri kohteissa(Sosiaaliala). Mutta ihan kiva, että on
tuo vakipaikka alla kuitenkin. Nyt pitäisi sitten keksiä kaikenlaista mielekästä tekemistä sairaslomalle! Selkä on kuitenkin heti paljon parempi kun ei tarvitse töissä olla. Kipeytyy kyllä
herkästi jos liikaa rasittaa.
Mä kans epäilen, että saan tuon
2010 pakkauksen, kun hakemus on nyt käsittelyssä. Mut enpä valita=)
Sitten
neuvolakuulumisia maanantailta:
RR: 121/68
Pissa: Puhdas
Hb: 109( nyt rautaa tupla-annos)
Sf-mitta: 24,5
Syke: ~145
Liikkeet: ++
Paino: Nyt raskauden alusta +8 kg! Itsestä tuntuu hurjalta, mutta terkkari ei ollut huolissaan,
kuulemma minunkokoiselle niitä kiloja kertyykin. Päätin jättää kuitenkin herkuttelun nyt yhdelle
päivälle viikossa, vaikka en mitään mielettömiä määriä aiemminkaan syönyt.
Sokerirasituksessa kävin maanantaina. Ei ollut minustakaan niin paha kuin pelkäsin.
Lääkäri olikin sitten jo keskiviikkona tosiaan. Piti olla myöhemmin, mutta valittelin neuvolassa
painetta alavatsalla, niin oli hyvä tarkistaa ettei ole tehnyt muutoksia kohdunsuulle. Eikä ollut
Mahan muoto: Minulla on maha kanssa tuossa edessä, ei näy takaapäin mitään. Sen sormustestin tein, mistä joku puhuikin ja se lupaili poikaa.
Linea negra on napaan asti. Sykkeet olleet aina kuitenkin 145 päälle.
Saapa nähdä sitten kumpi tulee
Kukkikselle onnittelut hyvistä kuulumisista ja edelleen tsemppiä jatkoon!
Tulihan romaani!
Hjannah&Nappula 26+3:heart: