Voi kurja
seispe että sullakin tollainen tilanne!.Kovasti jaksamisia sinullekkin makaamiseen
.Sitä vielä piti kysyä että mikä tilanne sinulla oli kun menit päivystykseen(?).Onko sulla lapsia?.
Tohon plussaamiseen piti vastata!.Tuntuu että vastahan sitä jännitti ja nyt ollaan jo tässä
Meille ei ollut tarkoitus tulla lapsia enää ton kakkosen jälkeen,olihan niitä yht.kolme tyttöä silloin.Mies oli todella tiukkana sen asian suhteen.
Mutta jotenkin sillä mieli muuttui,eikä sitten ehkäisyä otettu ollenkaan ja ikäeroa tuli tosiaan 1v 11pv.Eli yhden menkat tuli välissä.
Kokoajan oli ollut häistä puhetta mutta niitä lykättiin.
Kolmosen(4) jälkeen sanoin että minä kyllä haluan vielä lapsia,mies ilmoitti että ei onnistu!.Monet itkut itkin, kun vuosi sitten talvella kun nuorin oli 8kk mies sanoikin että meille voisi vielä yksi tulla
.Lopetin sitten pillerit mutta khden viikon jälkeen aloin miettiä että haluanko itsekkään vielä
.Ikäeroa olisi tullut taas reilu vuosi niin halusin odottaa.
Alettiin sitten suunnittelemaan häitä,mutta ei saatu sitä kirkkoa mikä haluttiin niin päätettiin käydä maistraatissa ja pitää kirkko häät seuraavana kesänä (eli tänä kesänä)
Maistraatissa olikin sitten yllärinä puoli sukua ja kavereita jotka oli järkännyt meille vaikka mitä kivaa,hääsviitin ja kaikkea:heart:.(ja vahdin lapsille)
Kokoajan mies oli sitä mieltä että ei sittenkään halua lisää lapsia.
saatiin sitten viime syyskuussa varattua se kirkko mikä haluttiin ja siis tosiaan saatiin se.Mikä oli hyvä tuuri,se on yksi suosituimpia kirkkoja kuitenkin.Varasin juhlapaikan,suunnitelin jo ruokia,koristelua ja kävin kattomassa hääpukua.
Mutta sitten tuli jotenkin sellainen olo etten pakolla haluakkaan niitä isoja juhlia
.Meilllä oli tunnelmallinen maistraatti hetki jonka itkin alusta loppuun ja kivat juhlat
Niin kysyin sitten mieheltä että perutaanko häät ja tehdään vauva
.ja mies sitten aika yllättyneenä suostui
.Lopetin pillerit ja seuraavassa kuussa olin raskaana
.
Testejä tein yhteensä 5 tai 6
..
Eli jos jotain tosta "tarinasta" opimme niin sen että miehen päätökset ei aina pidä
Ja että jos jotain haluan niin saatan vain haluta siksi kun en saa
.ja sitten kun saa en välttämättä haluakkaan
Meilläkin vauva ollut nyt hiljaisempi mutta sillä taitaa olla nyt taas "kasvu spurtti" menossa.Silloin on aina hiljaisempi
Mua nyt vähän ärsyttää kun todella moni saanut vauvasta paino-arvioita mutta mä en ole saanut kertaakaan.Vaikka päivystyksessäkin joutunut käymään kolmesti.Höh!
Viime kerrasta tosin laittoin neuvolaan epikriisin,jos siinä olisi jotain vauvan koosta kun ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää
.
En niihin kyllä paljoa luota kun aina mennyt mulla niiiin paljon pieleen.
Ykkösen piti olla 3600 oli 4230,kakkonen oli sen 4020 ja arvio oli 4kg eli se meni nappiin,kolmonen oli kuullemma ihan varmasti enintään 3,700 vielä hetki ennenkuin syntyi ja oli 4626.Eli aika pieleen mennyt
Mä täällä edelleen odottelen ihan hermona että koska tekevät päätöksen siitä asunnosta mitä ollaan haettu.Mä jo niiiin asun siellä,oon suunnitellut sinne pihakalusteet,maalit ym.
Kyllä petyn jos ei saada sitä!.Mä olen vaan aina ollut sitä mieltä että siihen kaupunkiin en IKINÄ muuta ja nytkun päätinkin että haluan sinne ja löysin ihanan asunnon niin se asunto on tietenkin yksin sen kaupungin halutuimpia kohteita,siitä talosta vapautuu harvoin asuntoja,ja alue on yksi halutuimpia.Joten sitä ollaan haettu ihan hirveesti: /
Mutta jos hyödyttäisi että mihellä työpaikka siellä ja meillä alkaa olla aika ahdasta tässä kolmiossa kun kohta meitä on kuusi tässä ja välillä seitsemän.
Ei auta kun odotella
.Mikä sopii kaikkimullenytheti luonteelle hyvin
Ens viikolla onkin keskiviikkona oma lääkäri joka siirtyi tältä päivältä sinne,keskiviikkona kolmosen korvaklinikka aika ja perjantaina sokerirasitus
.
Mutta nyt syömään
.Kiinnostaisiko muuten muita jakaa "ruokalistaa" mitä teillä syödään?
saisi vähän ehkä uusia ruoka vinkkejä
.
meillä syödään tänään kanakiusausta ja kasviksia.
Ekan satsin menen nyt uunista ottamaan ja toinen tilalle!.Ruokaa saa tehdä kyllä paljon ja isoja eriä kun noi syö todella paljon
.
Mutta Vointeja ja palaillaan
Mm itu 26+4