:wave:
:attn:
Tänään oli se hammaslääkäri ja mä olin niiiiiiin reipas
Kyllä se joutu puudutteen laittaan,mutta niin hyvin sen laitto etten edes tiennys en sitä laittavan enneku sano
Hampaassa tää reikä oli muhinut jo jonkin aikaa,ja ilmeni vasta kun se meni rikki oikeesti.
Ja reikä oli iso.
Melkein meni juurihoidoksi.
No se laitto sit sinne semmoen "korjaavan" paikan minkä pitäs alkaa kasvattaa sitä hammasta uudelleen kuntoon??
Ja sen päälle se oikee paikka sitten.
Koko homma oli ohi puolessa tunnissa ja suu oli tunnoton muutaman tunnin sen jälkeen,mutta nyt ei enää satu eikä kieli repeydy (kun aina kielellä hinkkaisn sitä rikkinäsitä hammasta )
Ja vauveli potki mua ahkerasti koko ajan niin että maha vaan heilu
Knox ja Tiinu85
Voisko se närästys sit olla pahimmillaan tuollaista?:O
Ei ne silloin aikoinaan sairaalassa edes miettinyt tuota vaihtoehtoa...
Mutta mäpä tosiaan koitan tuota rennietä sitten kun alkaa seuraavan kerran tuntumaan tuolta.
Ja vaikka samariinia päälle,kunhan vaan saan sen loppumaan. Kiitos!
Hikoilu on täälläkin lisääntynyt.
Ehkä enemmän kyllä semmosta tuskan hikee,tai sen tuntusta,kylmähikee kokoajan päällä...
Pinnis on täälläkin ollu kasattuna nyt viikon päivät,samaten ku äippiksen vaatteet valmiina
Arpia mulle ei ole ainakaa vielä tullut lisää kun noi mitä jo esikko muhun sai aikaseksi,toiv ei tulekkaan enempää,näissäkin on kyllä jo sietäminen.
Mitähän vielä piti kommentoida...
Neammalle pahoittelut,vaikkakin näin jälkikäteen,veljen poismenon johdosta
Mistä tulikin mieleen,että pikkutytön isän menetyksestäkin tulee toukokuun alussa se kaksi vuotta täyteen...Niin se aika vaan menee....
Mut nyt alan valmistautuun kauppaan lähtöön.
Jaksuja mammat!!! :heart:
Nenna ja
:attn:
Tänään oli se hammaslääkäri ja mä olin niiiiiiin reipas
Kyllä se joutu puudutteen laittaan,mutta niin hyvin sen laitto etten edes tiennys en sitä laittavan enneku sano
Hampaassa tää reikä oli muhinut jo jonkin aikaa,ja ilmeni vasta kun se meni rikki oikeesti.
Ja reikä oli iso.
Melkein meni juurihoidoksi.
No se laitto sit sinne semmoen "korjaavan" paikan minkä pitäs alkaa kasvattaa sitä hammasta uudelleen kuntoon??
Ja sen päälle se oikee paikka sitten.
Koko homma oli ohi puolessa tunnissa ja suu oli tunnoton muutaman tunnin sen jälkeen,mutta nyt ei enää satu eikä kieli repeydy (kun aina kielellä hinkkaisn sitä rikkinäsitä hammasta )
Ja vauveli potki mua ahkerasti koko ajan niin että maha vaan heilu
Knox ja Tiinu85
Voisko se närästys sit olla pahimmillaan tuollaista?:O
Ei ne silloin aikoinaan sairaalassa edes miettinyt tuota vaihtoehtoa...
Mutta mäpä tosiaan koitan tuota rennietä sitten kun alkaa seuraavan kerran tuntumaan tuolta.
Ja vaikka samariinia päälle,kunhan vaan saan sen loppumaan. Kiitos!
Hikoilu on täälläkin lisääntynyt.
Ehkä enemmän kyllä semmosta tuskan hikee,tai sen tuntusta,kylmähikee kokoajan päällä...
Pinnis on täälläkin ollu kasattuna nyt viikon päivät,samaten ku äippiksen vaatteet valmiina
Arpia mulle ei ole ainakaa vielä tullut lisää kun noi mitä jo esikko muhun sai aikaseksi,toiv ei tulekkaan enempää,näissäkin on kyllä jo sietäminen.
Mitähän vielä piti kommentoida...
Neammalle pahoittelut,vaikkakin näin jälkikäteen,veljen poismenon johdosta
Mistä tulikin mieleen,että pikkutytön isän menetyksestäkin tulee toukokuun alussa se kaksi vuotta täyteen...Niin se aika vaan menee....
Mut nyt alan valmistautuun kauppaan lähtöön.
Jaksuja mammat!!! :heart:
Nenna ja
Viimeksi muokattu: