Eilen päästy vihdoin ja viimein kotiin Pohjosen reissulta,ja matka meni TÄYSIN KIVUTTOMASTI!
Itse oikeen yllätyin kun ei tullut mitään kipuja koko automatkan aikana,ja siis hyvähän tuo vain oli...
Käytiin paluu matkalla viellä viemässä tuliaiset mun vanhemmille Mäntsälään kun se sopivasti oli ihan tossa loppu metreillä matkanvarrella..
Matka vanhemmilta kotiin ei ole ennen mennyt niin nopeasti kuin eilen..
Ehkä kokopäivän autossa istuminen vaikutti hieman asiaan....
Illalla sitten piti tosiaan alottaa paasto klo 19.00 ja kun käytiinyömässä jo klo 17aikoihin matkalla niin eipä siihen ehtinyt enää tulla nälkä ennen seitsemää ja voi jumankauta mikä nälkä kiukku oli kun päästiin kotiin 21.30... :headwall: Päätin sitten vaan purkaa matkakassin ja viikata pyykit kaappiin ja painella sänkyyn selaamaan mainoksia,joita oli tullut aikamoinen pinkka reissun aikana
Harjoitus suppareita tuli melko tiheään tahtiin ja osa kesti aika pitkäänkin,mutta ei tosiaan kipuillut lainkaan. Kun mies sitten sänkyyn tuli joskus vähä ennen 12 niin jotenkin kummasti se meni sitten viellä siihen että alettiin seksiä harrastamaan...
Hieman meinasi häiritä tuota keskittymistä kun sillon tällöin tuli tosiaan niitä kivuttomia supistuksia,laantui nekin sittten kokonaan sen jälkeen kun oli hommat hoidettu..
Aamulla 6.30 ylös ja koira pihalle,vaatteet niskaan ja labraan odottamaan että ottivat uudelleen tuon verensokerin paastoarvon. Sieltä sitten kauppaan ja tuli ostettua naw born vaippapaketti,ja se paketti on NIIIIIN pieni ja suloinen...
Niin ja sain vihdoin ja viimein niitä herneitäkin mitä ei löytynyt koko pohjosen reissun aikana mistään.. :saint: Piti oikeen ostaa 3litraa ettei heti lopu...
:xmas:
Joku mainitsi kyrvän anopin?
tuhannesti jaksamista sinne,kusipäiset anopit on yksi suurimmista vitutuksen aiheuttajista! mukaan lukien myös mulkun työnantajan!!!
Tänään pitäisi viellä tehdä pizzaa tässä päivällä kun mies tulee työhaastattelusta..
Olis päivätyö tarjolla katsotaan nytten mitä sieltä tullessaan osaa kertoa
Iltapäivästä sitten lähdetään molemmat omille reissuille,mies laittamaan autoa taas Riksuun ja minä Hämeenlinnaan viemään viimeseiä korvaushakemus papereita töihin ja katsomaan kavereita,joka saattaakin sitten jäädä melkolailla viimeiseksi kerraksi kun ite sinne asti ajelen..
tai no eihän toi ole ku alle 100km suuntaan mutta ei jaksa oikeen turhia istuskella..
Painosta Odotan kauhulla myös itse torstaista neuvolaa,en ole tosiaankaan laittanut ainuttakaan herkkua suuhuni sitten edellisen neuvola käynnin joka oli vähä alle 2vko sitten,silti tuntuu että paino olisi noussut taas..
Turvotusta on kyllä aika paljon,mutta silti ei ole kivaa että tuo vaaka alkaa lähentelemään jo 90kg...
yhteensä painoa kun on tullut ekasta neuvolasta 11,6kg edellisellä kerralla. lähtö paino kun oli jo 75kg. Nyt se vaaka tosiaan näytti viimeeksi jo sen 86.6, Ihan ei huvittais että tuo 90 menee rikki... :headwall:
Mutta nyt sohvalle pötköttelemään ja odottelemaan että kello tulis sen verran että vois alkaa jo tekee pizzapohjaa..
Mukavaa tiistaita! :flower: :wave: