Onnea Martalle ja koko perheelle!
Nyt sitten ootellaan kenelle mahtaa seuraava hurmaaja tulla!
Viime yö nukuttu huonosti, ei tosin omasta olosta johtuvaa vaan, keskimmäistä tytöstä kutitti ja annoin hänelle ataraxia, ja sitten hän näkikin jo tunnin päästä painajaista.. siinä meni varmaan pari tuntia että rauhottu..ja osas sanoa mikä vaivaa. nukku loppu yön meidän sängyssä, ja isäntä meni sohvalle :/ ite kyllä menin vasta tuossa 12 jälkeen nukkumaan,kun ei muka väsyttäny, kun isäntä oli ruiskuttamassa peltoja ja ennen 8:aa jo isäntä lähti paalaamaan rehua,että saapa nähdä miten jaksaa päivän,kun kuulosti olevan 30ha paalattavaa,eli koko päivä menee...
Tyttöjen kaveri tuli muutamaksi tunniksi meille
kiva juttu! pitäs käydä postissa,siellä oottaa mua vauvalle kestovaippapaketti, huusin sen huutonetista. Niillä pitäs pärjätä sitten ekat kuukaudet, ja on mulla noita aiemminkin hankittuja jo pestyinä kaapissa. Oon mä kertiksiäkin ostanu,jos kotona alkuun kestoilis.. ja kattoo miten jaksaa.
Mä oisin ihan valmis synnyttämään niinkuin varmaan moni muukin jolla on jo 37-38viikkoa täynnä. Taas aamulla oli muutamia tosi kipeitä supistuksia tiheästi,mutat ne loppu yhtäkkiä..tai muuttuu kivuttomiksi kun kävin vessassa isolla hädällä :/ vauvakin liikkuu ja potkii niin kovasti että tuntuu että tulee nahasta läpi ja tuolta alakerrasta kanssa, liitokset itelle vaan paukkuu..
mut vissiin lähtee keittämään puuroa, saapanhan masut täyteen ja jaksaa taas.
pauliina ja veikko rv38+2