Onnea Martalle ja koko perheelle hurjasti :flower: :flower: :flower:
Perässä tullaan...
Tänään on meillä ollut mielenkiintoinen päivä. Aamu alkoi kuopuksen oksentamisella ja varmaan sellaisessa vatsatautipaniikissa alkoi kivat supistelut. Kauppareissusta ei meinannut tulla mitään, kun jouduin nojailemaan kärryihin ja mummot katselivat silmät lautasen kokoisina kituvaa valasta. Mieskin oikein kiinnitti mummeleiden ilmeisiin huomiota. Ois tehnyt mieli sanoa:"Ettekö oo ennen ihmistä nähny...?" tai jotain sen tapaista.
Kotona oon sitten ommellut hippikankaista vauvalle potkareita
. Samalla oon valvonut sohvalla makoilevaa potilasta, joka taitaakin olla jo täysin terve. Jäätelö ja herkut maistuivat ja ruokakin valikoidusti (pizza), joten en usko, että mistään vatsataudista edes kyse on ollut.
Ja yksi ällötys-huomasin peilin edessä, että napa on kääntynyt koholle.
Raskausarpia ei alun jälkeen ole tullut. Ja täälläkin on jo ensimmäiset uteliaat alkaneet kyselemään. Meillä on kyllä suoraan sanottu, että ilmoitetaan asiasta itse. Mua ainakin rasittaa ne puhelut joko?joko?joko?
Mä oon tällä viikolla onnistunut riekaloimaan vaatteitani. Milloin on saumat ratkenneet (enimmäkseen näitä vaatevaurioita
) milloin istahtanut laiturilla niin, että vaate onkin jäänyt johonkin kiinni jne. Nyt edessä ois tosi rumaa kangasta eikä siitä mekon ompeleminen houkututtaisi yhtään, mutta pakko kait sitä on jotain päällä olla, jos ihmisten ilmoille mielii
Nykyinen päällä oleva mekko saattaa nousta ja rullautua yllättävänkin korkealle tilanteesta riippumatta B)
Danalle voimasäteitä! Toivotaan, että palaat nyytin kanssa kertomaan kuulumisia :heart:
Nyt kuitenkin pihalle, uimaan ja saunaan !
Aurinkoista kesäpäivää kaikille!
T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 35+2