Huomenta pinoon!
Lumo Mun käsittääkseni tuossa vaiheessa voi jo ultralla nähdä, onko alkio kohdussa vai ei. Ei se tietenkään kovin selvästi näy, mutta hyvä gyne varmasti pystyy sanomaan. Ja käsittääkseni ku.alkaa oireilla joskus viikolla 6 tosi voimakkaasti, jolloin sitä ei kai itsekään voi oikein olla huomaamatta, ettei kaikki ole kunnossa. Onnea ultraan ja toivottavasti pieni matkaaja on missä pitääkin :hug:
Seksiä ei tee mieli täälläkään. Tai periaatteessa tekisi, mutta ei vaan jaksa. Miehellä sama juttu, että sen puoleen ihan hyvä. Mekin vuosi tätä lasta yritettiin ja tuntuu, että molemmilla on nyt sellainen olo, että voi vähän huilata ja odottaa, että ihan luonnolliset halut palautuu.
Väsymys on kyllä jotain aivan älytöntä! Illalla jo ysin pintaan nukkumaan ja tänään en edes aamuluennoille kyennyt lähtemään, kun oli niin huono olo. Nukuin sitten 1½ tunnin aamu-unet ja saa nähdä, vieläkö pitää yhdet torkut ottaa, ennen kouluun menoa. Alkuillasta on vähän helpompaa ja silloin jaksaa ulkoilla ja puuhaillakin, mutta aamut on jotain ihan kamalaa. Toisaalta ei pidä valittaa...tätähän sitä on odotettu ja toivottu jo niin kauan. Mun vaan pitää opetella tätä oman olon kuuntelua ja toimintaa sen mukaan, mikä on vähän hankalaa, kun olen pikkaisen suorittajatyypiä. Yritän kuitenkin ajatella asiaa niin, että tuolle vauvan alulle on parempi, että minä otan rennosti ja lepään, kun siltä tuntuu. Seuraava vaikea askel tulee olemaan jos pitää hakea saikkua töihin, jos olo tästä vielä huononee. Koulusta voi onneksi olla ihan omin lupineen pois