Lumo onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!
Kaapo80 :hug: Toivottavasti pääset pian uudelleen tälle puolelle!
Myös Copperille paljon peukutuksia, että kaikki menisi hyvin ja olisi vaan alkuraskauteen kuuluvaa vuotoa.
Punaposket ei kai viikko oviksen jälkeen tosiaan tapahdu muuta kuin se kiinnittyminen. Kun eihän siinä vaiheessa ole yhteistä verenkiertoa, eikä esim. alkon käyttö vielä tuossa vaiheessa pitäisi alkiota vahingoittaa, niin tuskin rokotuskaan. Ja jos olisi häirinnyt kiinnittymistä, niin johan se olisi tullut pois. Että tuskin mitään hätää.
Mitäs muuta...niin noista pikkujouluista. Ne parit pikkujoulut, jotka varmaan tässä tulee, niin vietetään sen verran läheisten ihmisten kanssa, että saavat kyllä tietää, miksi en juo. Mä en ajatellut sen enempää asiaa salata, eikä siitä mitään tulisikaan, koska monet tiesi meidän yrityksestä, niin ei menisi ikinä läpi mitkään lääkekuurit tai muut. Ja mä olen kuitenkin aina illan vietoissa polttanut tupakaa, niin se jo viimeistään mut paljastaisi. Mut jos pitäisi asiaa salata, niin ostaisin joko alkoholittomia siidereitä tai sitten tosiaan vettä sinne sidupulloon.
ON: Tänne satoi viime yönä lunta ja nyt on niiin hyvä mieli! Olo muuten ei ole mitenkään erikoinen. Ajattelin pitää kotipäivän ja tehdä parit koulutehtävät valmiiksi. Kaksi luentoa olisi tänään, mutta ne on niin huonoja, että enemmän oppii, kun opiskelee kotona. Sitäpaitsi mulla on jo kohta kammo lähteä mihinkään pitkäksi aikaa, kun eilen kävin koululla olemassa kaksi tuntia ja kotimatkalla meinasin oksentaa autoon. Mutta oikein mukavaa päivää kaikille!!