helise: mulla ihan sama olo, mietin jo että käyn testin ostaan ja teen, kun ei vieläkään väsymyksen ja kiukkuilun lisäksi oo tullu muita oireita... etovaa oloa on toisinaan, mutta siihenpä se jää... eiköhän siellä massussa kuitenkin jotain ole :heart: viimeksi pahoinvointi tais alkaa jollain viikolla 7, et sitä odotellessa... tahtois jo jotain muitakin todisteita!
Siis sanokaa mistä mä löydän helpon raskauslaskurin joka näyttää suoraan ne viikot, esim 6+0... joku laskuri näyttää että ois neljäs viikko vasta menossa, ja toinen että viides viikko loppuu tänään.. eikö 6+0 tarkoita juuri tuota edellistä
auttakee
Ja sitten valivalivali-osio:
Onko joku teistä oululaisista (tai miksei muualtakin) saanut sen sikarokotteen ennen ensimmäistä neuvolakäyntiä?? Mää tänään ihan mielissään soittelin neuvolaan, että millonkas sen rokotteen voi nyt käydä ottaan, kun sen päätin haluta. Sieltä vaan tylysti sanotaan että rokotetta ei saa ennen eka neuvolakäyntiä, että näin on ylemmältä taholta tullut määräys. Mulla eka käynti vasta ens kuussa :/ Vähän kummallista kyllä, jos se influenssa voi aiheuttaa juuri raskauden alussa jotain sikiövaurioita, ja sitten piikkiä ei anneta... ärsyttäää...
Ukonki kans vaan tapellaan :/ eli ei kovin ihana maanantaipäivä tänään... Häävarauksiakin tässä perunnu, kun häät siirrettiin puoli vuotta aikaisemmaksi...