Chili25 Mekin kerrottiin mun äidille heti kun olin plussanu, just sen tuen takia et jos jotain käykin. Muille en kyllä ihan vielä kerro, vaikka ekasta raskaudesta kerrottiin kyllä koko perheelle tosi nopeesti.
Blondille tsemppiä ultraan, toivottavasti kaikki kunnossa kivuista huolimatta.
Copper Täälläkin helmot menee ihan pienistä, musta tuntuu et mun iho on paljon herkempi, vaatteet kutittaa ja jos on tukka auki ni ärsyttää kun hiukset tuntuu olevan naamassa ja joka paikassa.
Mullakin on ollu vatsa kipeenä, lähinnä menkka kipuja mut tosi kovia ja just niitä repiviä kipuja, mut mulla oli noita samoja kipuja esikoista odottaessa. En oo niistä osannu olla huolissaan kun tuntuu niin tutulle =)
Inhottava lumimyrsky, ei huvita lähteä ulos :/
Rumo+masukki 5+5
Blondille tsemppiä ultraan, toivottavasti kaikki kunnossa kivuista huolimatta.
Copper Täälläkin helmot menee ihan pienistä, musta tuntuu et mun iho on paljon herkempi, vaatteet kutittaa ja jos on tukka auki ni ärsyttää kun hiukset tuntuu olevan naamassa ja joka paikassa.
Mullakin on ollu vatsa kipeenä, lähinnä menkka kipuja mut tosi kovia ja just niitä repiviä kipuja, mut mulla oli noita samoja kipuja esikoista odottaessa. En oo niistä osannu olla huolissaan kun tuntuu niin tutulle =)
Inhottava lumimyrsky, ei huvita lähteä ulos :/
Rumo+masukki 5+5