Meillä on Emmaljungan Duo Edget (väri grey/apple) ja en voi muuta kuin suositella. Aivan erinomaiset vaunut sekä kesällä että talvella pohjan ilmastoinnin ja tilavan kopan vuoksi. Pyörät rullavat vaativammassakin maastossa ja metallinen tavarakori on aivan älyttömän hyvä. Puhumattakaan kaikista muista hyvistä ominaisuuksia (mm. integroitu UV-hyttyssuoja, keinujalakset kopassa jne.)Alkuperäinen kirjoittaja dana88:Onko muut viel miettineet/ hankkineet hankintoja tulevalle vauvalle? Pinnasängyt ja hoitopöydät ollaan kateltu valmiiksi, ennen jo raskautta. Kärryjäkin ollaan käyty katteleen, miehen mielestä vaunujen pitää olla Emmaljunga. Oon ihastunut yhteen vuoden 2008 väriin, jota ei valmisteta enää Ei näytä Huuto.netissäkään olevan sitä väriä myytävänä. Vaikka väriasia on aika turhanpäiväinen, mutta ainakin mun mielestä väri ja malli pitää olla mieluisa, niin vaunut tulee käytetyksi eikä dumpattua nurkaaan.
Heh Itelle kans maistuu roskaruoka Ei kyll oo kovin terveellistä, "onneks" sekin on alkanut kuvottamaan pikkuhiljaa :saint: Yritän vältellä roskaruokaa ja syödä kotiruokaa...Alkuperäinen kirjoittaja Solnushka:Kamalaa myöntää, että lähes ainoat ruoat mitä pystyisin nyt laittamaan kurkustani alas ovat roskaruokaa: hampurilaisia tai vaikka kebabia. Onko teillä muilla tällaista? Ei noilla nyt kovin kauan voi elää
Heheh, kävin itse tänään apteekissa ja pitkään hypistelin Clearbluen digitestiä, mutta sain puhuttua itselleni järkeä päähän. Päättelin, että kyllä se aikanaan selviää, jos en enää mystisesti oiskaan raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja dana88:Tekis mieli käydä ostaan raskaustesti, testailin alkukuusta parilla Clear blue - digitaalitestillä, selvä "Raskaana" - teksti niihin tuli. Tekis mielie testata viel lisää. Eilen käytiin apteekissa, meinas pari testiä tarttua mukaaan, mutta maltoin mieleni. No vajaan viikon päästä näkee onko Pikkune viel matkassa Eiköhän ole
Minulla taas on ainakin esikoista odottaessa (en muista enää oliko toisessa raskaudessa myös) ollut mielitekona lämpimät leivät ja niitä teen itelle nytkin. Esikoista odottaessa tuli yllättäen himo myös puuroihin - joita en ole juuri lapsuuden jälkeen syönyt - tuli kammo niihin aikoinaan. Neuvolassa totesivat, että on ainakin terveellinen mieliteko . Nii ja poika tuli. Tyttöä odotellessa mieliteot meni enemmän makeiden puolelle.Alkuperäinen kirjoittaja dana88:Heh Itelle kans maistuu roskaruoka Ei kyll oo kovin terveellistä, "onneks" sekin on alkanut kuvottamaan pikkuhiljaa :saint: Yritän vältellä roskaruokaa ja syödä kotiruokaa...Alkuperäinen kirjoittaja Solnushka:Kamalaa myöntää, että lähes ainoat ruoat mitä pystyisin nyt laittamaan kurkustani alas ovat roskaruokaa: hampurilaisia tai vaikka kebabia. Onko teillä muilla tällaista? Ei noilla nyt kovin kauan voi elää