Heinäkuun Hurmaajat 2010




nikki..........monesko tulossa..........synnytyssairaala......oma ikä

30.6
Cabo..............toinen..................nkl...............33v.
tuulie..............esikoinen.................................28v.
Marika75s.......esikoinen.............Hyvinkää........24v.

1.7
Minotchkin.........toinen................Jorvi...........37v.
Solnushka.........esikoinen..............................33v.
Zeenah.............esikoinen.............OYS...........24v.
susanna85.........esikoinen...........TAYS.........24v.

2.7
Marta.................esikoinen............SKS..........27v.
omenaruusu.......kolmas..............KOKS.........32v.
Tipu Topakka......kolmas................??.............??

3.7
Rumo.................toinen...............Kättäri........23v.

4.7
helise.............esikoinen.................KOKS........21v.
Nuu82............esikoinen...............PHKS.........27v.

5.7
pauliina82...........neljäs..............OYS...............27v.
kopkop....................??................??.................??
Kardemumma......esikoinen..........??............28v.
FunkyMama........toinen.............Jorvi..........29v.
Ellunaa................Toinen............SATKS..........20v.

6.7
toiveissa4............neljäs.............MKS..........29v.
tyhmäblondi73.....toinen............TAYS.........36v.
Kanelitäti............esikoinen............??...........24v.

7.7
Chili24...........esikoinen.........TAYS...............25v.
NeLa..............kolmas.............kyks...............25v.

9.7
Star86...........kolmas..........SatKS..............23v.

10.7
jonttu79........kolmas.................................30v.
dana88.........esikoinen.........OYS...............21v.
Ennu.............toinen..............SATKS...........29v.

11.7.
Maamin82.....kolmas.............SEKS............27v.
Olivia81......esikoinen............Jorvi.............28v.
Pai80..........esikoinen.............??................29v.

12.7
Madrigal........kolmas............OYS..............31v.
Bebek..........esikoinen .......Kättäri...........23v.

14.7.
Lumo.............esikoinen....Hyvinkää...........20v.
Virpi1980.........neljäs.........OYS.................29v.

15.7.
Amati............seitsemäs.......PKKS.............37v.
Hiipi..................toinen..........KHKS............28v.

16.7.
Musta Pantteri....??................??....................??

17.7.
Punaposket 82...kolmas......KPKS...............27v.
Pennonen80......neljäs........KPKS...............29v.

18.7
Hexuli................viides.........kättäri..............26v.
EricaH...............toinen........TAYS.................28v.

19.7
Bambina...........esikoinen.......??................26v
Jonskuu84...........??.............PHKS............25v.
SMSM...............kolmas........OYS...............39v.
Retuli82............esikoinen......??..................??

20.7.
Aranel.............toinen...............PS..............22v.

21.7.
Ninzuliini..........toinen................??..................27v.
Mekkala.......... esikoinen..........TYKS...............29v.
Sussu80...........esikoinen...........NKL................29v.
Emmy83...........toinen............ ..PS..................26v.
Päpsy79...........neljäs................TAYS...............30v.

22.7.
Von Lin Lin........toinen...........kättäri..............31v.

23.7.
Fiinukka............??.....................??................??

24.7
Ärrieri...............kolmas............KSKS..............33v.

25.7
Minsku82.........toinen................??.................27v.


Aika vielä hukassa
Marie1981.......toinen................??................??
Muffin
Laura-vm86....esikoinen.............PKKS...........23v.
Taatu..............esikoinen.............TAYS...........26v.
KS09


isän näkökulmaa joukossamme edustaa JP-78.



[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Huomenta leidit,

Mulla alkoi aamu taas pöntön morjenstamisella, ja eilen oksensin muutamaan otteeseen :p Eihän tää haittaa tippaakaan jos kesällä saa palkinnoksi tuhisevan nyytin, mutta töissä en vaan haluaisi todellakaan paljastua vielä! Tuskin menisi selityksenä että tässä vähän huono olo vaivaa, mutta en mä vatsataudissa kotiin lähde.. :whistle:

Pikkujoulut on kans toinen vaara paljastua, onko teistä "mä oon antibioottikuurilla, en voi juoda" -selitys yhtään uskottava? Enkä varmasti jaksa siellä kauan riekkua, eilenkin nukahdin ennen ysiä sohvalle ja valitin sitten miehelle kun ei ollut herättänyt kattomaan Mariaa :p

Noista raskaustestien tekemisestä pakko vielä sanoa, että mä tein niitä 12 (!) kpl, alotin jo muutamaa päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa ja siitä sitten lähes päivittäin, kunnes uskoin vihdoin että kyllä se viiva vahvistuu. Ekasta haamusta mies väitti että kuvittelen vaan, mutta seuraavana päivänä sekin jo näki :) Ihan pimeetähän tollanen testailu on, mutta sitä vaan halusi nii kovasti tietää kaikki tiedot mahdollisesta raskautumisesta lapsettomuustutkimuksia varten (joihin oltiin menossa). Onneksi netistä saa kuitenkin halpoja testejä, apteekin omilla oisin jo vararikossa :)

Ai niin, gyne määräs mulle varhaisultrassa lugesteronia tukemaan alkuraskautta, koska tihuttelevasti alkavat menkat ja useammat keskenmenot vois puhua keltarauhasen vajaatoiminnasta. Aamuin illoin pitäs kapselit laittaa emättimeen, kai sitä pitää tänään resepti hakea. Käskin vielä miehen kysyä second opinionin, ettei tosta nyt vaan ois mitään vaaraa. Onko kellään kokemuksia lugesteronista?

Jeps mutta nyt töiden pariin, ihanaista päivää kaikille!!

Nuu ja lilliputti 7+4
 
Retulille täältäkin onnittelut :flower:

Mun tekee kans mieli hampurilaisia koko ajan. Muuta varmaan söiskään, jos sais päättää itte :D Mä en kyl ymmärrä miksei voitais kehittää sellasta laihishampurilaista, jota syömällä ei lihois!

Mä saisin kaverilta halvalla yhdistelmät, mis ois heittoaisa ja kaikki muut "herkut". Ainoo, että ne on suht vanhat jo ettei väri/kuosi ole ihan viimeistä trendiä. Tälleen miehen ollessa työtön voisi olla fiksua ostaa halvat, mutta silti mä kuolailen tuolla kaupassa Emmaljungia (tosin olen niistä malleista ihan hukassa, kun on niin monta). Meillä on esikoisella ollut Brion yhdistelmät, mitkä oli auttamattomasti pienet hälle ja natisi aivan valtavasti, sitten Quinnyn kolmipyöräiset ja nyt Emmaljunga Scooterit. Ainoat mihin olen ollut tyytyväinen on Emmaljungat.

Meinaatteko ostaa sisarusrattaat? Mä olen niitä miettinyt ja en vielä ole tullut mihinkään lopputulokseen. Sitten meillä ois Scooterit, Quinnyn matkarattaat, yhdistelmät ja sisarusrattaat :LOL:

Nuu: Kai sen uskottavuus riippuu vähän siitä kenelle/ketä sen kertoo. Mulla ei varmasti menis läpi :saint:
 
Mä yritän pysyä nyt kaukana testihyllyistä jos ja kun käyn apteekissa. Pakko se on kolmeen testitulokseen uskoa. :)
Mä lämpöilin eilisen illan, kiitos rokotteen. Jäin viel tänäänkin kotiin kun ei oo mitään järkee mennä töihin ja sitten taas todeta et onkin ihan kauhee olo ja lämpö korkeella. Ja nyt ei tosiaan oo kyse yksistään musta itestä vaan myös pikkuisesta tuol masussa. Helpottaisi tilannetta jos töissä pomot tietäisivät, niin ymmärtäisivät varmasti paremmin. Mut varmasti siinä kohtaa ymmärtävät kun asia tulee julki.
Vihdoinkin positiivisia sikauutisia: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/11/999824
 
Nuu82 Ei taida antibioottikuurit mennä läpi pikkujouluselityksenä. :D Ei ainakaan meidän puljussa. Oon itse kehitellyt sellaisen strategian, että kanniskelen siideriä kädessä koko illan, mutten juo. Välillä kippaan osan jonnekin tarkasti valikoidun kaverin lasiin. Ja välillä juon vettä ja selittelen sitä, ettei kävis niinku viime pippaloissa. ;) Mahtava pläni, ei voi kuin toimia!

Muuten, jos kärsitte flunssasta ja saatte poskiontelo-oireita, niin suosittelen lämpimästi tuollaista nenäkannua! Käytin eilen kahdesti ja tuntuu, että se pelasti mut punkteeraukselta tällä erää... Kaikki sormet ja varpaat ristiin.

Pai80 Saikulla ollaan täälläkin. Uskon, ettei kukaan kauheesti ihmettele, että jää helpolla kotiin nyt kun on tuota sikainfluenssaa. Mutta on mullakin tosiaan sellanen olo, että tekis mieli selitellä, että "en mä muuten, mutta kun oon raskaana".

Milloin te muuten aiotte kertoa raskausuutiset töissä? Teen itse toimistotöitä ja ajattelin kertoa pomolle ehkä tammikuussa. Aika hurjaa ajatella, että jäisin kesälomalle ja siiten äippälomalla jo toukokuun alussa!
 
Olivia81 mula tietää jo työkaverit raskaudesta. Meillä on niin pieni työyhteisö, että ihan turha on alkaa mitään selittelemään, kun näkevät naamasta, ettei olo ole mitä parhain. Ja tänään ekan kerran oksensin töissä.

Ja nyt on olo sen mukainen. Väsyttää ihan tuhottomasti ja haluaisin vain kotiin nukkumaan. Pitää seurailla, miten tämä olo tästä kehityy ja katsoa sitten vienkö päivän loppuun vai lähdenkö pois.

Vaunuja en ole vielä katsellut, mutta kriteerinä on, että pitää voida ajella myös talvikelissä. En aio saada hermoromahdusta huonojen vaunujen ja sen vuoksi hankalan liikkumisen takia. Yhdistelmät olisi tietty kätevät, mutta olen kuullut, että se vaunuosa jää aika nopeasti pieneksi. Ehkä sitten vuoden vaihteessa voisi alkaa enemmän asiaan perehtyä.

Ja testauksesta sen verran, että itse sain hillittyä itseni ja tein vain kaksi testiä. Molemmat oli cb:n viikkonäyttöisiä ja toinen testi oli lähinnä sitä varten, että lisääntyikö viikot ja lisääntyihan ne.

Mukavaa päivää kaikille ja lämpöilevile pikaista paranemista!
 
Huomenta ihanat naiset!

Retuli82 onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan :flower:

Olivia81 juu on se niin herttanen poika, äitin poika :heart:

Täällä vissiin hormonit jyllää ( hyvä ku saa laittaa raskauden piikkiin :LOL: ) aamulla ihan turhaan miehelle ärähdin, se on semmonen aamuvirkku ja mä taas haluisin opettaa noita muksuja aamusta vähän pitempään nukkumaan... no, jos keksis miehelle jotain kivaa tänään, ku on se kuitenkin niin ihana ja osallistuu perheen touhuihin ihan kympillä :)

Meidän ei pitänyt kertoa raskaudesta vielä näin aikaisin, mutta äiti eilen puhelimessa mietti kuinka mäkin olin sen rokotteen saanut, kun en riskiryhmään kuulu... kerroin sitte, että kuulun mä, positiivisella tavalla :)

Oon mäkin noita varmistustestejä muutaman tehny :ashamed:

Mukavaa torstaita kaikille!

Päpsy ja pikkunöösi 5+1 :D =)
 
Mä yritän pitkittää kertomista töissä mahdollisimman pitkälle, kun pomo nyt on vähä mikä on. Tiedän et suhtautuminen muuttuu samantien, ei oo enää kykeneväinen tekemään samoja hommia ku ennen jne... Ja tosiaan toimistotöissä minäkin.
En kerro varmaan ennen kun pakko, eli jos joudun saikulle tai varmaan joskus kevään kehityskeskustelussa viimeistään.
Meinaakos heinäkuiset pitää kesäloman ennen äippäloman alkua ?
 
Mä poden hirveän huonoa omatuntoa, kun en ole vielä kertonut pomolle. Edessä se kuitenkin on, joten taidan huomenna kertoa. Jos keskenmeno tulisi, niin jotenkin se sairaalareissu tarvitsee kuitenkin selittää ja mä en sit osaa valehdella tippaakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ennu:
Mä poden hirveän huonoa omatuntoa, kun en ole vielä kertonut pomolle. Edessä se kuitenkin on, joten taidan huomenna kertoa. Jos keskenmeno tulisi, niin jotenkin se sairaalareissu tarvitsee kuitenkin selittää ja mä en sit osaa valehdella tippaakaan.
Mä oon ajatellu niin et jos tässä alkuvaiheessa joutuu sairaalaan syystä tai toisesta niin sittenhän se on pakko kertoo. Mutta jos ja KUN kaikki menee hyvin pitkitän kertomista.
Huoh... Alkoipa yhtäkkiä taas kuvottaa oikein huolella.
:$
 
Huomenia hyvät naiset!

Ite olen meinannu ilmoittaa opiskelupaikkaan raskaudesta tammi-helmikuussa, harjoittelut taitaa jäähä kyll tekemättä. Aateltiin "paljastaa" mun raskaus meidän ystäville ja perheille jouluntienoilla, mutta taitaapi paljastua paljonaiksemmin. Ei aina tosiaankaan voi olla mahatauti kun on pahaolo ja oksettaa. Kaikki hajut, varsinkin kalanhaju, saa voimaan pahoin :/ Kotipaikassa syödään melkein päivittäin kalaa, hankala alkaa selittää miks yhtäkkiä kala ei maistu ja naama on vihreänä.

Vois täsä pikkuhiljaa alkaa valmistautua koulua varten, heis :wave:
Virkeätä päivää kaikille!

Dana88 & Pikkune 6+5
 
onnea retuli plussasta ja tervetuloa joukkoon!! mikäs sun synnäri on, kun katselin että sama LA meillä... itsellä todennäköisesti KHKS. itse väittäisin edelleen, että LA olis päivän aikaisemmin, mutta kun kaikki laskurit antavat tuon päivän. vaikka eipähän sillä nyt mitään merkitystä ole...

itse kerroin pienelle työtiimilleni, mutta pomolle ja muille työntekijöille en ole vielä kertonut, sillä haluan odottaa ainakin sinne ultraan, että tiedän, että masussa todella on elämää. mutta lähimmille oli pakko kertoa, kun töissä sitä possunuhaa oli ja itse jäin sitten lämmön ja kurkkukivun takia pois (yleensä en ihan herkästi ole pois) ja pakko oli kertoa sitten rokotteestakin. joten osa siellä tietää, mutta tuli kyllä helpottunut olo. eipä tarvitse turhia selitellä.
 
Huomenta :wave:

Mä kerroin sopivasti henksupalverin jälken pomolle ettei tartte neuvola ym käyntejä "salailla". Ihan hyvällä mielellä tuo oli.

Huomenna sitten ottamaan possurokote. Kyllä mä siihen kuitenkin kallistuin sekä otan samalla pojalle.

Onnittelut kaikille uusille plussaajille :heart: :flower:

Mino ja Pulla 8+0
 
Minäkin taidan uskaltautua mukaan!

Tämähän on tosi vilkas palsta! Mukava niin!

Retuli82 muistan sut tuolta lapsettomuuden puolelta, ollaan oltu hoidoissa yhtä aikaa... mukava kuulla susta täällä! Onnea luomuplussasta! Sitä se onni teettää.

ON: tänään sitten oli se varhaisraskauden eka ultra ja siellä löytyi 8,2mm elävä sikiö, jolla sydän sykki kovasti. Viikkoja 6+3 tänään, ikäni 29-vuotta, tosin lapsen syntyessä ehtii mennä tuo kolmenkympin raja rikki. Lapsi on toinen, ensimmäinen lapsi on 1. IVF 1. PAS:ista syntynyt 2004. Synnytyssairaalani on LKS.

RouvaP ja sissi 6+3
 
RouvaP tervetuloa mukaan! ihana kuulla että tuossa vaiheessa (varhaisultrassa 6+3) on jo mahdollista kuulla sydämensyke ja nähdä tuo pieni olio...itsellä ensi viikolla samoilla lukemilla varhaisultra, ja olen pelännyt että onko liian aikaista, että jos siellä ei näy/kuulukaan mitään. Huh, helpotti tosi paljon tieto, että se on mahdollista! :) kiitos! :heart:

5+3
 
Moikka Moi!!! :wave:

Liplatus: Minkälaista on kananmunakastike? Tahtoo kokeilla myös! En oo ennen kuullutkaan! :)

maamin82: Täällä löytyy myöskin turvotusta. Varsinkin iltaa kohden mahan pömpötys on sitä suuruusluokkaa, että vois luulla olevansa jo vaikka kuinka pitkällä tässä odotuksessa.

susanna85, Ellunaa, ja RouvaP: Onnea hyvistä ultrauutisista!!! :flower:


Ellunaa meillä sama synnäri ja lähekkäin lasketut ajat. Tosin mun muksut ovat syntyneet niin, et esikoinen synty 4 päivää ennen laskettua aikaa ja toka 2 viikkoa ennen laskettuu aikaa. Minkäs ikäinen sun ensimmäinen on?

solnushkaRoskaruoka todella maistuu myös täällä, niinkuin maistui myös esikoisen odotuksessa jolloin tuloksena oli poika. Nyt mulla tässä raskaudessa kaikki tyttö ja poika oireet sekoitteuneet, niin ellei oo (erisukupuolta olevia) tuplia tulossa, vaikee veikata vielä kumpi nyt on kyseessä. =)

Mulla tälläiset oireet poika ja tyttöraskauksissa:
Poika:
Roskaruoka, happamat omenat ja kirpeät karkit
Iltapäivään/iltaan ajoittuva pahaolo
Kova väsymys
Tukka kaunis ja vahva
Naama huippukunnossa
Appelssiinimehu!

Tyttö:
Erityisesti aamuun ajoittuva pahoinvointi. Jos tyhjään mahaan joi esim. aamulla mehua, tuli kaikki ylös samantien.
Makean himo. Karkit, jäätelö ja SUKLAA!
Naama kukki urakalla.

Tämmöset ainakin tuli näin yhtäkkiin mieleen mulla selvinä eroina. =)

Nyt syömään. Mulla on TAAS kauhea nälkä!!! :saint:
 
Nuu82 Tuskin se ammattilainen raskaana olevalle suosittelee käyttöön mitään myrkkyä, sinuna hakisin huoletta :)

bambina Juu, meilläkin näkyi syke ja pieni rapunen 6+1. Ja lääkäri sanoikin kun 4+5 käytiin ekan kerran (luultiin että olis jo rv 7 ainakin menossa menkoista päätellen) että kun ei siellä näkynyt kuin sikiöpussi, että tulkaa 10pv päästä uudelleen, ja sitten kun mentiin niin näkyihän siellä jumpjump :heart:

Viime vuonna kun tulin raskaaksi, sanoin yhdelle työkaverille heti kun olin jo 7rv - en malttanut olla kertomatta kun olin niin onneissani! Sitten muillekin paljastelin pikkuhiljaa eli ihan alussa. Paljon mukavampi oli olla töissä kun muut tiesi ja pomo tiesi, sai jakaa tuntemuksia pitkin raskautta alusta asti ja ne sai seurailla mun käytöstä ja mahaa :D Kyllähän mä alussa mietin että kerron vasta kun 12rv on onnellisesti ohitettu, niin sitten uskaltaa..mutta enhän mä malttanut.. Lähipiirillekin kerroin alkumetreillä. Nyt on sama juttu, äidille ja anopille ja siskoille oon kertoillut ja joillekin kavereille. Onhan se ihana ilouutinen kun toinen vauva taas tulee :) ja täytyy vain luottaa että loppuun asti päästään :heart:

Mulla ei ollut pahoinvointia yhtään tyttöä odottaessa, söin kaikkea makeaa ja suolaista, kaikkea mielin määrin. Vanukkaita mies toi kaupasta selkä vääränä! Yksikin viikonloppu vedin parikymmentä. Kokista en kertaakaan juonut, lattea ja kaakaota join töissä päivittäin joitakin kupposia. Silloin kun ekoja sydämensykkeitä neuvolassa tytöstä kuunneltiin ja se oli nopsa, niin neuvolatäti muistaakseni sanoi että olisikohan tyttö.. Tytöillähän on kai yleensä nopeampi syke. Nyt on sitten pahoinvointia ollut, mutta ei joka päivä pahasti, enkä ole oksentanutkaan kertaakaan vielä..nyt ihan hyvä olo, väsymystä on kyllä aika mykke! Mutta pitäsikö tästä nyt sitten päätellä että seuraava on poju?! :) Heh, ei näihin ole uskomista sanon minä, ei sitten lainkaan! Ne on ihan tarua :) Ja rakenneultrassahan sitten (ei siihen montaa viikkoa ole, aika hurahtaa kuulkaas hyvin nopsaa) voi selvitä sukupuoli, ainakin meillä sanottiin viimeksi että tyttelihän se siellä, tai tarkemmin sanoi kätilö näin samalla kun kuvan pysäytti ruudulla: "no, tuosta voitte itse päätellä kumpi siellä on" :D mä en heti tajunnut mutta pimperohan se oli!

Viimeksi raskauskiloja kertyi kaikenkaikkiaan 20kg. Hui! Nyt ei taida tulla noin paljoa, en ainakaan ole niin kova ahmimaan herkkuja nyt (vielä..) kun ei tee mieli ja kun on tuo vajaa 7kk typykkä niin ei ihan ehdikään mässyttelemään mitä huvittaa ja milloin vaan..

Minotchkin Toivottavasti sulle ei tuu niska- ja pääkipua ja ällöä oloa rokotteesta. Mulle tuli, no - huono olo saattoi olla myös raskaushuono-oloakin.. Mutta ota sitten iiiiisisti :) Ja hei, jälkioireet mitä nyt ehkä tuleekaan, niin kestää sen 1-2 pv, mulla oli yhden päivän ja käsi useamman päivän, mutta missään vaiheessa käsi ei ollut niin kipeä että ei ois voinut nostella esim. tyttöä ollenkaan. Tsmp!

Nyt mä teen valmispuuron, omenakanelin.. hellurei ja hellät tunteet masuillenne! :flower:

FunkyMama & minitomaatti 7+2
 
joo katoin kanssa et lähekkäin lasketut +sama synnäri.....meillä kanssa syntyi ensimmäinen tasan viikon ennen laskettua =) esikko on nyt 9kk :heart: jännää odottaa että millaista on kahden noin pienen kanssa elämä,alussa aivan varmasti rankkaa mut niin on ollu ihan esikon kanssakin kun oli koliikki vauva eikä vieläkään nuku öitä,herätään noin 4-7 kertaa yössä :/



täällä kamalaa pahoinvointia ympäri vuorokauden,ruoka ei maita ja roskaruoka olis ainuu mitä söis :D väsyttää ihan älyttömästi jatkuvasti,tyttö olo mulla kun oireet samanlaiset kun esikosta =) :heart: jääkaapissa vaikka mitä ruokaa mutta ei tee niistä mitään mieli ja oksettaa jos joutuu ite ruuan tekee...huomenna mäcciin :p


Ellunaaa &nimetön ihme 7+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
Mä yritän pitkittää kertomista töissä mahdollisimman pitkälle, kun pomo nyt on vähä mikä on. Tiedän et suhtautuminen muuttuu samantien, ei oo enää kykeneväinen tekemään samoja hommia ku ennen jne... Ja tosiaan toimistotöissä minäkin.
En kerro varmaan ennen kun pakko, eli jos joudun saikulle tai varmaan joskus kevään kehityskeskustelussa viimeistään.
Meinaakos heinäkuiset pitää kesäloman ennen äippäloman alkua ?
Sama vika täällä. Epäilen, että suhtautuminen esimiehen suunnalta muuttuu aika radikaalisti, kun kuulee raskaudesta. Kehityskeskustelu vois täälläkin olla ihan hyvä paikka kertoa asiasta. Tuleepahan sitten tavoitteetkin sen mukaan, että jää pois piakkoin... Onneksi on mukavat tiimikaverit, jotka varmasti ei ota itseensä mun raskautta. :) Niitäkin on, jotka katselee nenän vartta pitkin.. Ihme sakkia!
 
Heis!
Eipäs se päivä alkanutkaan hyvin, kaamea pahaolo palasi :( En voi aukaista ees jääkaappia meillä, tein eilen risottoa johon laitoin chiliä ja sipuli ja nyt niiden haju pistää oksentamaan :( Kohta ois pakko lähtä kouluun :( Pitäis varmaan ottaa ämpäri mukaan niin ei tuu vahingossakaan laatattua bussiin tai koulun käytäville :LOL:
Taidan vapauttaa itseni huomiselta ja viikonlopun ruuanlaitolta, saa mies laittaa ruokaa tai syödään ulkona. Mieluiten taitaa jätski uppota muhun :D se ei ainakaan aiheuta pahoinvointia :whistle:
 
Ellunaa ja Star ties vaik kaikki oltais samaan aikaan synnärillä :D

Se vaihtelee varmasti aika paljon työpaikoittain, mutta luulen et täällä otetaan enemmin siitä herne nenään, jos ei kerro. Kiva kyllä, kun on tiivis työyhteisö ja ei ketään syyttävästi ainakaan katso :) Toivoin ainakin, että ovat iloisia.

Tonnikalalasange meni alas hyvin :) Lisää ruokaehdotuksia siis.
 

Yhteistyössä