***Heinäkuun hömpöttäjät***

nan-nan-naa Ettei kuiteski ois ovulaatio??

LillaMy83 Voi onnea onnea, toivottavasti menee kaikki hyvin!

Mä olen jossain flunssassa täällä ja elättelen toiveita, että olisin taas ovulaatioajoilla. Viime kuussa sama homma, mut ovis tulikin vasta kuukautta myöhemmin...hitsi et tympii tää arvailu...
 
Hippuli-81: Ovulaatio oli limojen ja lämpöjen perusteella (tänä aamuna 37.4, edellisinä 37.1-37.3, normaalisti suunnilleen 36.3) jo aiemmin. Varmahan nyt en voi olla mutta luulen niin.

Tänään onkin sitten tullut paperiin pyyhittäessä limaa ja verta vähän, maha todella kipeä ja sekaisin(!!). Taitaa alkaa menkat hyvissä ajoin...
 




ÄitiysLomaIainen......kp 28/27-28..........................yk1
sintsu78....................kp 23/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 20/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 18/28-30.........................yk1
Myrtle........................kp 12/28-29.........................yk7
Varanikki...................kp 12/28...............................yk4
Neila..........................kp 12/28
marrr.........................kp 7/32................................yk9
Cladoceran...............kp 5/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 4/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86



Plussanneet



LillaMy83.........8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
 
Jännittää.. kiertopäivät täynnä. Jotain raskauden oireita on.. tai sitten ne on harhaluuloja.
Mutta lääkäri neuvoi tekemään testin vasta 17 pnä:/ Varmaan vaikuttaa se toimenpide.
Tietty voisi tehdä nyt testin ... mutta jokin estää. :kieh:

Mun OLI PAKKO tehdä jo omia aikoja testi ja se näytti että olisin raskaana. VOi :heart: .. En uskalla iloita vielä kuin salaa mielessäni ja tänne ilmoittaa. En soita edes äidille..:/.. Eikun soitanpa *sekoaa*
Hitsi jos onkin väärä hälytys...
 
ÄitiysLomaIainen Toivon sulle paljon kärsivällisyyttä!!! Ja, että oireet olisivat todelliset.


Mä olen ihan sekaisin nyt.... Mulla nyt on kp 18, ja toista viikkoa heti menkkojen mulla on toistuvasti nipistellyt ja vihlonut mahassa aivan kuin menkat olisi tulossa. Menkatkin silloin oli tosi niukat. Nyt viikon ajan on tullut tosi paljon pikkuisia ihonäppyjä naamaan.

Kävin ostamassa r-testin (Predictor), ihan varoksi, koska olen huomenna menossa ystävän kanssa puistokonserttiin piknikille ja olen ostanut meille pullon valkoviiniä. Tein just äsken sen testin, ja siihen tuli välittömästi se plussaviiva.....

http://www.aijaa.com/v.php?i=4486060.jpg

Mitä sanotte?? Mä en voi uskoa, että se voisi olla oikein, mä luulen, että sen on pakko olla joku virhe. Täytyy huomenna testata uudestaan...
 
:heart: :heart: :heart: sydämellisesti kiitos!
ja MINNA77 onneksi olkoon sullekin koko sydämestä. On hyvin helppo eläytyä fiilikseesi. Olet raskaana ja VAHVASTI jo testin tarkkuuden mukaan!!

Hahha mietin omalla kohdallani samaa.. Onkohan testi nyt varmasti oikein...
 
ÄitiysLomaIainen Kiitos :heart: :heart: :heart: Täytyykö sunkin testata uudestaan? Ja kerroitko äidilles?

Ostin sellaisen 2 testia pakkauksessa, joten täytyy testata viel huomenna. Mä oon niin pessimistinen, että ajattelen, ett on ollut virtsan koostumus epänormaali, kun otin nyt illalla ja tunsin itseni niin janoiseksi, ja just tullut saunasta, että virtsa ehkä oli hyvin konsentroitua, ja siten niin testi näyttää virheellisesti plussaa....

Testaan siis huomenna uudestaan, aamuvirtsasta, oikeaoppisesti.
 
Minna77 Mulla oli yksi "ONNI" niminen testi ( jonka sain lääkäriltä ) ja kerroin heti äidille jo :/ :O
Mies tietysti ensin sai kuulla ilouutisen. Testissä luki että voi ottaa mihin aikaan vain ja tarkkuus ei kärsi. Uskon silti että testaan uudelleen kunhan apteekkiin joudan :D
Onnensekainen olo!

Äiti: "Voi onnea! "
Mies: Halusi polttaa sikarin.. Mutta raukka ei saanut kun ei meillä ole:/
 
ÄitiysLomaIainen Hienoa!! Mä en ole pääsy kertomaan vielä kenellekään. Huomenna olen sovinnut skypata avomiehen kanssa. (Mä olen lomalla Suomessa, ja se on vielä kotona Kiinassa, ja aloittaa loman vasta 2 viikon päästä). Vaikka porukoiden luona lomailen, en kerro heille vielä. Ehkä ystävälle pitää kertoo huomen, jos en keksi tekosyytä olla juomatta sitä viiniä.

Saa nähdä, saanko nukuttua tänä yönä. Nyt ainakin yritän eli hyvää yötä!!
 


sintsu78....................kp 24/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 21/65..............................yk4
Myrtle........................kp 13/28-29.........................yk7
Varanikki...................kp 13/28...............................yk4
Neila..........................kp 13/28
marrr.........................kp 8/32................................yk9
Cladoceran...............kp 6/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 5/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
Mielettömän paljon onnea LillaMY83, ÄitiysLomalainen ja Minna77 :flower: :flower: :flower:

Minä en malttais odottaa niitä kuukautisia et pääsis tositoimiin, mutta mitä hermoihin ja vatsan nippailuihin on luottamista niin ei mee enää kauaa :)
 
Kiitoksia kaikille :heart: :heart: Mua kuitenkin pelottaa, että miten tämä on nyt edennyt, kun olen juonut alkoholia, en mitenkään kännihakuisesti ollenkaan, mutta kuitenkin. 1-2 punaviinilasia viikossa. Mä kun luulin, etten millään voi olla raskaantunut nyt, kun ne menkatkin tuli silloin. Ehkä ne oli valemenkat si... noloa.

Testasin kyl aamullakin ja selvä plussa tuli taas.... Tämä ei kyllä ole uponnut vielä ollenkaan, mä olen ihan ihmeissäni...

Kuva aamun testistä

http://www.aijaa.com/v.php?i=4488068.jpg

Täytyi kipittää apteekkiin hakeen erimerkkinen stesti, jos toi Predictor näyttää väärin
2 tuntia tuon edellisen jälkeen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4488076.jpg
 
Huhhuh Minna! Onnea kovasti! :flower: :heart: Oliko sulla siis muuten ihan normaalit menkat, mutta niukat? Onpas huisia että näin käy! Ei nuo testitulokset jätä paljoa arvailujen varaan. Vau! Nyt sun täytynee keksiä tekosyitä sinne piknikille mukaan. :D

Onnea myös äitiyslomalaiselle! Tulipahan taas kerralla pari ilouutista! Jei!

Mulla on joku ennennäkemätön alkukierron masennus. Kaikki v..tuttaa ja itkettää ja vähän hutera olokin. Päätäkin särkee neljättä päivää putkeen, kun niskat on juntturassa, eikä srkylääke+uni -yhdistelmä ole auttanut. Täytynee lähteä koirien kanssa piiiitkälle kävelylle, jos vaikka henkinen ja fyysinen olo helpottais.
 
kp 3 täällä ja vuoto on nyt kunnollista, kuluneessa kierrossa bongasin ovislimoja kp 12-15, koko kierto oli 25 päivää ja päälle kunnon menkat, niin voin olettaa että olisin jopa ovuloinut =)
Voi olla, että ostan taas tikkuja, kun sain uutta toivoa kropan suhteen, että jos se alkaisikin toimia. ja pitää laittaa homeopaatilleni postia, että oikean lääkkeen mulle valitsi kun autto näin pian..
 
Onnea plussanneille toooosi paljon!! Me lähdetään miehen kaa reissuun pariks päivää ku ollaan lomalla, varmaan tiistaina tai keskiviikkona tulllaan kotia niin teen sillon vielä testin ja jos kaikki ok niin sit uskallan siirtyä varovaisesti tonne odotuspuolell :p

Oireita on jo ollu, huomattavin niistä vatsan nippailut ja vihlonnat. Välillä tulee pieniä pahan olon kohtauksia mut ne menee nopeesti ohi. KAuhee nälkä vähän väliä ja väsyttää koko ajan, et on työ ja tuska pysyy hereillä :LOL: Rinnat ei oikeestaan yhtään kipeet.

Sovittiin miehen kaa et käydään varhaisultrassa joten sinneki varailen ensi viikolla aikaa jos kaikki menee ok. Torstaina tuli siis ruskean keltaista tuhrua hieman mut sen jälkeen puhdasta valkkaria. Keskiviikkona viimeistään menkat on myöhässä, voi olla jo nytkin koska epäsäännölliset ovat olleet.

Eli hyvää alkuviikkoa kaikille. Tuun sit keskellä viikkoa kertoo kuulumiset joten nähdään silloin :wave:

ja plussailkaahan paljon!! :kieh:
 
Onnea minna ihana suunnattomasti ja muutkin plussanneet tietysti! Minna muistan sinun olleen täällä siitä asti, kun itse eksyin tänne kaksplussan ihmeelliseen maailmaan ekan kerran ja ollaan täällä kuumeiltu niin on aina mukavaa, kun saa kuulla "tutuilta" ihania uutisia!

Tänään tein elämäni ensimmäisen ovistestin, kun ei tämä homma näytä muuten etenevän. Kp nyt 16 ja kierrot niin sekasin, että en osaa ovista yhtään ajoittaa. Tänään ovistesti näytti negaa. En odottanut kyllä kovin kauaa, mutta testi viiva siihen ilmestyi, joten ajattelin, että kai se plussa viivakin olisi tullut samaan aikaan, jos niin olisi ollut...? En ole kertonut miehelleni näistä ovistikuista, koska nyt alkuun haluan vain tietää, että ovuloinko ylipäätänsä, kun kierrot niin sekaisin (31-43). Luulen, että ne vaikuttaisivat mieheni seksihaluihin, jos sanoisin et nyt touhuamaan ku mul on ovis!

oispa hienoo ees löytää se ovis... sais ees johki testiin plussan ku ei raskaustestiin näytä tulevan =)

Onko muita tikuttelijoita? yllätyin muuten kuinka pieniä tikkuja ne on... yritä nyt sitte osua siihen pieneen kohtaan pissatessa ja yrittää olla pissaamatta viivan yli :LOL:
 
Kävinpä päivystyksessä näiden kovien vatsakipujen takia, pissatestistä selvisi seuraavat asiat: vti sekä raskaus. Hentoinen viiva tuli testiin kun hoitaja sen teki, huomenna ottavat verestä vielä hcg:n. Tiedä sitten milloin mulla on ovis ollut kun NYT JO näkyy testissä??! En uskalla vielä kyllä iloita yhtään, katsotaan sitten verikokeen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemama:
Onko muita tikuttelijoita? yllätyin muuten kuinka pieniä tikkuja ne on... yritä nyt sitte osua siihen pieneen kohtaan pissatessa ja yrittää olla pissaamatta viivan yli :LOL:
Niin onko sulla käytössä liuskatesti vaiko puikkotestit? Liuskathan on tarkoitettu niin, että pissaa eka astiaan ja tikkua kastaa siihen. Mä kyllä puikkotestitkin mieluummin dippaan astiaan, enkä ota pissasuihkusta näytettä.

nan-nan-naalle tsempitykset! :flower:
 
Kiitos kaikille:) Onnea myös muille listan hömpöttäjille jo tässä tai ensi kuussa!!
Minna77 Huomasin vasta tänään että sinulla oli yk9! Varmasti siis ihmetyttää testin tulos entistä enemmän :-D! Mutta eihän tuota noin selkeää tulosta voi enää millään mitätöidä. Olet muuten myös saman ikäinen kuin minä; samaa vuosikertaa.
Aivan älyttömän hienoa olla taas raskaana. Mietin taas että äidin ja miehen lisäksi en ole kertonut kuin tänne. On vaikeaa pitää suunsa kiinni.. Mutta haluan varmuutta vaikka mitään ei ole koskaan tapahtunutkaan. *aargh :D * Huomaan että viime raskauden HUOLEHTIMISET ovat jälleen back in town.

Toisaalta taas... Olisipa kiva kertoa jo ihan kaikille.
 

Yhteistyössä