***Heinäkuun hömpöttäjät***

Jaaha. Ovis täällä tod.näk. ohitse kun kn on mennyt jo kiinnipäin. Ei auta kun toivoa ja rukoilla pikkuihmettä :heart:

Noi o-viivat tällä kertaa meni niin et alko näkyä väriä tossa kp 14 ja eilen illalla oli jo haalistumaan päin. Tummaa ei tällä kertaa sattunut testiin. Yksi tikku on vielä jäljellä tosin, luulempa että tuhlaan sen iltapäivällä.

Onnea LillaMy ja PARASTA tulosta verikokeisiin :hug:
 
Keskussairaalasta soittivat äsken äitipolilta et pitää mennä sinne ja katsotaan et kaikki ok :/ Oma lääkäri oli laittanu lähetteen ultraan ja soittivat et tulla klo 13. Jännittää ihan törkeesti.. Eka ultra jo tänään :p iiiik!!
 
Kopsailen tänneki nää kuulumiset ennen ku siirryn odottajiin:

Ultrassa on nyt käyty. Ottivat samalla papat sun muut varalta. Ultrassa näkyi 2mm pussukka ja oli kohdussa eli siinä mielessä kaikki hyvin. Oli aivan ihana gyne Sanoi ettei vielä raskauden onnistumisesta voida sanoa ku niin alussa mutta nauroi että toivoa meillä on Sanoin noista lääkeasioista et oon ollu huolissani ja sanoi et olla ihan huoletta. Riski on hyyyvin pieni Eli siellä meidän pirpana kasvaa. Uusi kontrolliultra kahden viikon päästä. Täytyy sanoa et keskussairaalasta on meille annettu ihanaa hoitoa ja huolehtivat kyllä viimeisen päälle
 


sintsu78....................kp 26/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 23/65..............................yk4
Myrtle........................kp 15/28-29.........................yk7
Varanikki...................kp 15/28...............................yk4
Neila..........................kp 15/28
JääKyynel..................kp 14/30
marrr.........................kp 10/32................................yk9
Cladoceran...............kp 8/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 7/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
Sintsu78 Tosi harmi :hug: :hug: Kunpa se voisi olla myöhäinen plussa.... Tai ainakin, ettei menkat anna odottaa turhaan ja pääsette pian uuteen kiertoon.

JääKyynel Onnea oviksen metsästämisessä ja hyödyntämisessä!!

wannabemama Toivottavasti te saitte hyödynnettyä oviksen!!

LillaMy83 Paljon paljon onnea!!! Mulla ei ole hajuakaan, kuinka pitkällä olen mahdollisesti, ehkä näemme odottajien puolella. Paljoin onnea ja hyvää vointia odotukseen!! :wave:

Mulla on lääkäri pe-aamuna. Silloin saan toivottavasti tietää mikä on tilanne. Siihen asti pyörin täällä taustalla. Voin päivittääkin siihen asti, mutta tietenkin voi joku halukas aloittaa päivityksen vaikka saman tien.

Oikein hyvää illanjatkoa!
 
Minna77 Voi miten hienoa, onnea aivan valtavasti. :flower: Tulee toivoa muillekin, et kyl se sieltä voi plussa tulla ihan yllättäen!

Viikonloppuna sain yhden ovistestin näyttämään suht tummalta, mut en kyl usko, että olisin vielä ovuloinut, koska lämmöt ei oo nousseet...plaah... Ovistestitkin loppu, eli uutta tilausta kehiin, vaikkei niistä tunnu mitään iloa olevankaan.
 
Kuules minna ja muutkin =), kun ei se tainnutkaan olla haamu siinä ovistestissä, viivanpaikka vaan ja tais vaan silmät harottaa. Luulenpa että se vasta tässä viikon sisällä ilmaantuu, koska kierrotkin on mulla ollu sen verran pitkiä, että eihän se ees oikeestaan voi vielä olla jos sen kerran pitäis olla 14 vkr ennen menkkoja. Mun kierrot vaan on niin sekasin, että nyt jännitän vaan, että bongaanko sitä ovista ollenkaan... Tänään kp 19 ja ei vielä muuta kun testi viiva. Sen takia tää raskautuminenkin varmaan kestänyt (nyt yk 8), kun olen varmaan ajoittanut oviksen täysin väärin luulo-oireiden vuoksi, luullut, että oireet viittaa ovikseen... Mul menee varmaan kaikki 24 ovistestiä, jotka tilasin, tässä kierrossa... =)

Voi, että oon onnellinen teidän raskautuneiden puolesta! :flower:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Moikka!

Oon tässä pitempään jo lueskellu teidän keskusteluja täällä ja nyt aattelin et joskos liittyisin tähänkin pinoon itse mukaan. Ilmeisesti kuume on saanut miusta taas vallan toden teolla, kun tuntuu et pitää saada palstailla kaikissa pinoissa. :D Elikkäs miulla ois nyt menossa kp 11/29 ja yk 8. Meillä oli tuossa yk 5:sen jälkeen semmonen puolen vuoden tauko yrityksessä ja nyt taas yk 3 tauon jälkeen menossa. :)

Onnea tänne kaikille plussanneille hirmusesti! :heart: On ollu ihana lueskella ku teitä on ollu niin paljon täällä. =)
 



sintsu78....................kp 27/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 24/65..............................yk4
Myrtle........................kp 16/28-29.........................yk7
Varanikki...................kp 16/28...............................yk4
Neila..........................kp 16/28
JääKyynel..................kp 15/30
marrr.........................kp 11/32................................yk9
HayLina.....................kp 11/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 9/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 8/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
Hippuli-81 Kiitoksia aivan paljon :heart: :heart:

ÄitiysLomaIainen Ilmoittelen :) Mun lääkäri tosin siirtyi ensi tiistaille, joten saan vielä odottaa. Ilmoittele säkin mulle, kun saat tietää.

HayLina Tervetuloa!! :flower: :flower: Toivottavasti plussatuulet puhaltelevat sinullekin.
 
Tulin tänne vaklaamaan ja voi kuinka ihania uutisia:

Minna77 :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: Tuletko maaliskuisiin? Minä en ole vielä kauheen aktivoitunut odotuspuolella, kun on ollut niin huono olo koko ajan, että vähäset voimatkin säästän pojan kanssa oleiluun.

Muillekkin plussanneille hirmuisesti onnea!!!!!!!
 
Pikavisiitillä täällä :)
Vieläkin tätä raskautta on vaikea uskoa todeksi, nyt on alkanut pahoinvointia olemaan, etenkin jos liian pitkä tauko ruokailujen välillä. Rinnat ehkä hieman turvonneet. Raskausviikoista ei mitään hajua.

Plussatuulia =)
 
Minna mut vois oikeastaan siirtää jo taustailijoihin, petailen vähän lomaa varten, ja aina parempi mitä vähemmän olen lomalla tietoinen kp:stä ja muusta vauvahömpästä. Ens viikon vielä kirjoittelen, mut sit pidän lomaa kaikesta sen neljä viikkoa. Yritän ainakin.

).( ei mitään, mutta eipä kuulukaan olla.
 
hip ja kuulumisia.. täällä haettu kuntosalikortti, kai tässä odotusta odotellessa vois itseää hieman huoltaa :D ON: oviksesn ajankohdasta ei ole hajuakaan mutta onneksi on luettava että peitot on heiluneen säännöllisesti ja sen puoleen ei ole niinkään väliä koska se sitten on/oli..onneks miehellä on kuume kanssa =) on NIIN mukava lukea noita plussauutisia, toivotaan vaan kunnon plussapuhuria tänne meille kaikille! nyt unille ja huomenna sitten taas yhtä aikaa auringon kanssa ylös ja töihin....palaillaan!
 
ONNEA plussanneille!! :heart: eikö minna77 teillä odotettu plussaa aika kauan? mahtava juttu! :)

vähän meidän tilanteesta : tänään käytiin terveyskeskuksessa ja ensi viikolla menemme verikokeisiin,pissa testeihin.. ja saimme lähetteen lapsettomuus tutkimuksiin sairaalalle. ehkä meitäkin onnistaa vielä. :)
 


sintsu78....................kp 28/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 25/65..............................yk4
Varanikki...................kp 17/28...............................yk4
Neila..........................kp 17/28
kaapo80....................kp 17/30...............................yk3
JääKyynel..................kp 16/30
marrr.........................kp 12/32................................yk9
HayLina.....................kp 12/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 10/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 9/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
Myrtle Toivottavasti te saatte kuitenkin sen plussan pian... Varmaan on ihanaa, kun on loma tiedossa, ja tekee hyvää saada taukoa täältäkin välillä. :flower: :flower: :heart:

Rauna Kiitoksia :heart: :heart: :flower: Mä en uskalla vieläkään uskoa tätä todeksi. Aamulla piti tehdä uusi testi vain varmistuakseni... :ashamed: Mulla on lääkäri tiistaina, toivottavasti silloin saamme varmistusta asiaan. Sitten, siirryn sinne. Toivottavasti kohtaamme siellä taas!

Sisely Voi, kiitoksia... :heart: :heart: :flower: :flower: Oletpa sä jo noin pitkällä odotuksessa. Aika menee nopeasti, loppujen lopuksi!

marrr Kiitos :heart: :heart: Meilläkin oli yritystä tuo sama yk9. Olin jo melki luopumassa toivosta, mutta sitten se tapahtui nyt, kun kaikista viimeksi odotin. Toivottavasti teillä selkiää nämä asiat, ja toivottavasti teillä ei ole mitään ongelmia. Paljon paljon onnea tutkimuksiin!
 
Saako liittyä mukaan? En kyllä tiedä ehtiikö tälle kuulle enää minun kohdalla mitään tapahtua, paitsi tietysti kovaa kuumeilua.

Nyt on menossa kp 17/30 ja yk 3.

Ovulaation bongasin mielestäni tuossa toissa päivänä, toivottavasti yritykset osui kohdille... Parin viikon päästä on jo varmaan piinailu pahimmillaan!

Nyt on oma fiilis sellainen, ettei tärppiä ole tässä kierrossakaan tapahtunut. Mottona on pessimisti ei pety, vaikkakaan en ole tätä pystynyt aina noudattamaan...
 
Taustalta moi :wave:
Siis mitämitä,aamulla vessassa käydessä pientä tuhrua paperiin,siis aivan haaleen ruskeeta"vettä".Kp22(DPO5kai) siis menossa....voiskohan mitenkään olla kiinnittymisvuotoa(*elätteleee toiveita*)...???Viimekierrossa kylläklin oli kans jotain ihme välivuotoa,mutta se alkoi jo kp17ja jatku ihan menkkoihin asti,toivottavasti tämä ei nyt kestäis sinne asti...
 

Yhteistyössä