***Heinäkuun hömpöttäjät***

täällä vaan masentaa koko aika... :( Menkkoja odotellessa. tuntuu toivon olevan lopuillaan... Ensiviikolla mennään jättämään miehen siemenneste näyte laboratorioon Helsinkiin... Kuinkahan kauan niissä tuloksissa menee, kellään kokemusta ?
 
Heippa!
En oo täällä paljon käyny, vaikka ilmottauduin mukaan. Toistaiseksi voinki poistua täältä kuumeilun puolelta, koska sain plussan testiin. Vissiin virallisesti 31.7. kun menkkojen ois pitäny vanhan kierron mukaan alkaa. Toivon, että nyt menee kaikki ok!

JääKyynel 4+4

Paljon onnea ja plussia teille kaikille :heart: :heart:
 
Onnea Jääkyynel! :flower: :heart: Onko sulla ollut jotain oireita? Nyt tai ennen plussaa? Ihan mahtavaa, paljon tarrasukkia.

Johan se kuukausi tosiaan vierähti... Tuohon elokuun ketjuun koitin miettiä nasevia nimiä, mutta ei oikein lähtenyt hyviä... Elokuun elävännälkäiset? Elokuun elävät? Tai ihan perus Elokuun toiveikkaat tms. Onko muilla ideoita?
 
Onkin vaikeeta keksiä elokuulle mitään rimmaavaa. Mulle tuli mieleen "elokuussa plussaa toivovat" tai "elo(kuun)plussaa toivovat" tms.

ON: kp 24 dpo 11 iltapäivällä valkkari punertavaa, sitten ei mitään. Illalla taas paperiin rusehtavaa vähän mutta ei varsinaisesti vuoda (vielä ainakaan). Oviksesta asti valkkari on ollut normaalia runsaampaa ja vetisempää. En kyllä usko tärppiin kun ei ole mitään nippailua aristuksia yms.
 
Kiitos onnittelusita. Tää plussa oli vähä yllätys. Kerrasta tärppäs (taas) ja olin iha varma, ett tää kierto on menetetty.

Cladoceran Mulla oli ja ei ollu oireita. Ennen plussaa oli vähän etomista, mutt aattelin sen johtuvan huonosti nukutuista öistä ja huonosti syömisestä. Mutt sit jossain vaiheessa vaan tuli tunne ettei vaa sittenki ois tärpänny. En tiedä mistä se tuli, mutt tuli vaa. Eli ei mulla ennen plussaa oikeastaan oireita ollu eikä nyt plussan jälkeenkää ole ollut kamalasti. Aaltoilevaa pahaaoloa ja menkkamaista juilintaa, siinä näin aluks. En oikeasti edes ajatellut plussaa, kun olin iha varma ettei enää voi tärpätä. Olin varma, ett ovis oli ja meni. Eli tää on sit tyttö ;)

Mutt tsemppiä teille elokuuhun :)

JääKyynel ja Tuittu 4+4
 
Tuo elokuun eloisat tai eloplussaa toivovat kuulostais minusta ihan hyvälle uuden pinon nimeksi. =)

Onnea JääKyynel plussasta ihan hirmusesti! :heart: :heart:

Täällä kierto alkaa olla lopuillaan ja nyt vaan oottelen et miten käy. Jos oon oviksen oikein pongannu niin nyt ois jo dpo 15, mut tästä en kyllä ihan varma ole. Testiä en kyllä uskalla vielä mennä tekemään kuitenkaan. Tissikipu on ollu nyt tosi kova ja tuntuu ettei mitenkää oo hyvä olla ja jonku verran menkkamaisia jomotuksia välillä mahassa, mut tosiaan se täti voi tulla kylään hetkellä millä hyvänsä. Sais kyllä mun puolesta pysyä kaukana täältä!! =)
 
Onnea plussanneille :flower:

Me ollaankin melkein koko kuukausi reissattu millon minnekkin :D Tänään palailtiin kotii..
Ovistesti näytti vihreää valoa lauantaina ja melkein joka päivä pupuiltu vauva toiveissa :p
Jos vaikka viimmeinkin onnistais...Nyt kait on viimmeinen mahdollisuus jos ennen häitä meinataan pikkuinen saada :headwall: jussina olis tarkoitus juhlia ja mä en haluu olla silloin satakiloinen! En sitten tiedä kumpaa lykätään.Vauva haaveita vai häitä. :ashamed: Kun niin haluaisin molemmat! Itkettää jo tää yrittäminen ja odottaminen kun mitään ei tapahdu...
 

Yhteistyössä