***Heinäkuun hömpöttäjät***



Hippuli-81..................kp 30/65..............................yk4
KS09.........................kp 29/33-36..........................yk1
Varanikki...................kp 22/28...............................yk4
Neila..........................kp 22/28
kaapo80....................kp 22/30...............................yk3
JääKyynel..................kp 21/30
marrr.........................kp 17/32................................yk9
HayLina.....................kp 17/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 15/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 14/35.................................yk8
sintsu78...................kp 8/30-33..............................yk7
piprane ema.............kp 2/20-28



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
Moi!

Äkkiä vaan käyn huikkaamassa, et saatiin miehen spermanäytteen tulokset tänään. Kaikki oli hyvin. Sperma on normaalia. Syy on siis mun hormooneissa tai ajoituksessa. Veikkaan vähän molempia! :LOL:

Kesäpäivän jatkoja kaikille!
 
Minna, miten ultrassa meni? Ansku, onnea hyvistä simppatuloksista!
Mulla saattaa olla ovis just ollut tai sit vielä tuloillaan limoista päätelllen (nyt kp 13). Mikäli tämäkin kierto päättyisi järkeviin lukemiin homeopatian avulla, voinen taas seuraavasta kierrosta tulla aktiivilistalle :whistle: Pitäs vaan tota miestä saada eka motivoida kunnon yritykseen..
Ja eihän sitä tiedä vaikka tärppäisi tästäkin kierrosta jo, mitä en kyllä usko mutta aina on mahdollista vai mitä =)
 
Ansku Onnea, että simpat on kunnossa!! Eiköhän se teilläkin pian tärppää ;)

Ella, Rauna Kiitoksia kysymisistä, täs tulee uutiset :whistle:

Ultraääni meni mainiosti. Mä olen ihan innoissani, ja on vaikea olla kertomatta porukoille, kun täällä nyt lomalla asustelen. Ylihuomenna tulee mies :heart: :heart: ja silloin aattelimme kertoa.

Se siis näytti r-viikkoja 7+4, ja pikkuisen sydänkin löi tasaisesti ja hienosti, istukka muodostumassa. Kaikki näytti olevan kunnossa tällä hetkellä :heart: :heart: Laskettuaika on 7.3. ja tuonne maaliskuun poksuviin siirryn.

Puhallan teille aivan mahtavia plussatuulia, jotta pääsette kaikki tuonne 2010 ketjuihin!! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :flower: :flower: :heart: :heart:
 
huhhuh...

miten jaksaisi vielä yli viikon odottaa, että voisi edes pohtia, että milloin voisi ekan kerran testata, jos siis menkkoja ei kuulu...

Nyt ei oo kyllä vielä minkäänlaista oloa tai fiilistä, että voisiko olla raskaana. Tämän aamun pääkipu antaa vinkin, että menkat voisi olla parin päivän päästä alkamassa. Mutta eihän ne vielä voi alkaa. Toivotaan, että tämä migreeni johtuu ihan jostain muusta!!
 
ON : oli pakko testata tänään töiden jälkeen vaikkei vielä voiskaan näkyä :LOL: samalla lailla vaan vihlas eilen vatsassa kun aikasemmissa raskauksissa ja sitten tuli semmonen aavistus josko sittenkin... :) testinä one step ja herkkä..ja jotain siinä ainakin valoa vasten näkyy...voihan se olla viivanpaikka mutta "miljoona" noita tehneenä se ei ainakaan ennen ole ollut noin leveä...just ja just ehkä jotain olen erottavinani tai sitten vaan menee hyvän mielikuvituksen piikkiin...kp siis 24/28 =)
 
Voih, Varanikki :hug: Tyhmä täti! ON: kp 16, ehkä dpo 3, lähetään matkalla ensi pe, dpo9 mietin lähinnä testaanko varmuuden vuoksi ni tiedän otanko drinksuja. Toisaalta tuolloin testis ei välttämättä mitä näkyis kuitenkaan. Ja sit toisaalta raskaus olisi niin alussa etteipä sillä mitää merkistystä oliskaa jos muutaman ottaa.. Mä oon sitä paitsi tehnyt sen verran monta "varmuuden vuoksi" testiä ettei kyl enää huvita. Testaan vasta kun tiedän olevani raskaana.
 
Mä en kyllä onnistunut bongaamaan ovista tässä kierrossa (siis ekaa kertaa tikuttelen). Kierrot ollu 31-43, joten alotin tikuttelun kp 16 ja lopetin 28 ku ei enää huvittanu tikuttaa ilman tulosta. Nyt kp 30 ja menkkoja odotellessa kun en raskauteen usko ollenkaan kun en ovistakaan löytänyt. Tossa ehkä kp 26 luulin jotain näkeväni, mutta aika hailakkaa jos ees mitään oli ja sen jälkee ei mitään... Ei ihmekään jos en raskaudu ku ei munat irtoo ees...
 
Hippuli-81..................kp 34/65..............................yk4
KS09.........................kp 33/33-36..........................yk1
Varanikki...................kp 26/28...............................yk4
Neila..........................kp 26/28
kaapo80....................kp 26/30...............................yk3
JääKyynel..................kp 25/30
marrr.........................kp 21/32................................yk9
HayLina.....................kp 21/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 19/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 18/35.................................yk8
sintsu78...................kp 12/30-33..............................yk7
piprane ema.............kp 6/20-28


Taustalla


Ella-83
Hemmi
Dreaming86
Myrtle

Plussanneet

illaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1

Kokeilu...ja saa korjata ja huomauttaa virheistä..eipä oo ennen tullu tehtyä moista ja kuvia en osannu laittaa...jos joku osais ja kehtain päivitellä niin vapaasti vaan :hug:
 
Siis apua,kädet tärisee,mä plussasin just!!!!!ja vielä kaks kertaa,ekasta testistä en uskonu...en oikeesti voi uskoa tätä!YK:ista en oikein osaa sanoa ku ei kuiten niinku olla ihan yrittämällä yritetty,mut lokakuussa kuiten jätin pillerit pois,eli onhan siitä jo aikaa,ja nyt napsahti,huhhuh....en oikein vielä osaa sisäistää tätä asiaa,kai se aikansa ottaa.ja viiva on aivan selkeä vaaleanpunainen viiva,ei tarvi tihrustella,et näkee aivan selkeesti.eli aivan erilainen ku se maaliskuinen plussa(jos joku täälä vielä muistaa mun varhaisen km:n).mies nukkuu vielä,en oikein vilä tiedä miten tämän suuren uutisen hänelle kerron.ollaan tänään lähdössä ulkomaille,ja tämmösen pommin sitte ihan loman alkajaisiksi tipauttivat,on tässä kyllä sulattelemista.mitenkähän toi sikainfluenssa vaara nyt,se kyllä vähän pelottaa...no,käsihygieniasta kai pitää pitää hyvää huolta jne. kai tuota on nyt turha kovasti surra etukäteen.ja sydämmestäni puhaltelen plussatuulia teille kaikille :whistle: :heart:
 
Täällä on nyt torstaina käyty verikokeissa. Huomenna pitäisi selvitä jotain... on jotenkin oollut väsynyt, uupunut, masentunut olo tämän asian tiimoilta. Tuntuu pahalta.. ihmiset ympärillä plussaa (ei sillä, etten olisi onnellinen puolesta..) mietitytää vaan tämä oma tilanne :(

täällä jotkun ihme mini menkat, muutaman päivän vuotanut niukasti!?!!? mistäköhän moinen voi johtua :/? Onko kellään vastaavaa?
Veri ei ole kuukautismaista kovin paljoa. enenpi ihan kirkasta toisinaan. Jatkunut nyt jo monta päivää. On minulla tiputellut muissakin kierroissa, mutta kun näitä voisi kutsua jo Mini menkoiksi... Ihmetyttää!

Ihanaa Hemmi, että plussa pärähti sinulle!!!! ONNEA :heart:
Varanikki :hug:

Onko täällä muuten ketään muuta (kuin minä:() enää, joka olisi roikkunut mukana Helmikuisista asti?
 

Yhteistyössä