***Heinäkuun hömpöttäjät***

Moi,

huikkaan vaan pikaisesti et hengissä ollaan! :LOL:

Seuraavat viikot tulee olemaan kiireisiä muuton takia ja sit alkaa kesäloma josta vietän osan ulkomailla aurinkoa palvoen joten en kerkeä kirjoittelemaan tänne varmaan hetkeen. Mut älkää unohtako, kyl mä palailen jahka kiireet hellittää ja kotiin matkoiltani kerkeen! :)
 




sintsu78....................kp 29/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 26/65..............................yk4
Varanikki...................kp 18/28...............................yk4
Neila..........................kp 18/28
kaapo80....................kp 18/30...............................yk3
JääKyynel..................kp 17/30
marrr.........................kp 13/32................................yk9
HayLina.....................kp 13/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 11/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 10/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 


sintsu78....................kp 30/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 27/65..............................yk4
Varanikki...................kp 19/28...............................yk4
Neila..........................kp 19/28
kaapo80....................kp 19/30...............................yk3
JääKyynel..................kp 18/30
marrr.........................kp 14/32................................yk9
HayLina.....................kp 14/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 12/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 11/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
Jokos se kierto on noin pitkällä?? Ei ole enää kuin 10 päivää, niin voi alkaa odottelee menkkoja tai siis enemminkin pohtimaan, että voisko jo testata... Aika menee tosi nopeasti lomalla, ehkä vauhti hidastuu kun loma loppuu.
 
Mä odottelen ovista ensi viikolle. Nyt on kp 10 ja viimeksi ovis oli luultavasti kp 14-15. Lomailu ja työssäkäynti pitänyt sen verran kiireisenä, ettei noita kp:iä tule laskeneeksi jatkuvasti. Sylkiovistesti näytti hedelmällisintä, ja se voi tarkoittaa ovista 3-4 päivän sisään. Tuo siis näyttää pissa-ovistestiä ennemmin hedelmällisyyden lisääntymisen. Vaik ehdin mä ton haukkuakin kun ovuloimattomissa kierroissa näytti usein hedelmällistä mutta se johtuikin sekaisin olevista hormoneista. Jos nyt oisi paremmin hormonaalinen tilakin.
 
Netistä löytyi tämmönen hedelmällisyys.fi sivustolta :
Raskauden keskimääräinen kumulatiivinen todennäköisyys vuoden yrittämisen aikana (hedelmällisillä pareilla, jotka ovat lopettaneet ehkäisyn käytön):

3 kuukautta: 60%
6 kuukautta: 75%
9 kuukautta: 80%
12 kuukautta: 90

Jostain muualta löysin että yhtä kiertoa kohti raskauden alkamisen todennäköisyys olisi 20%.
Tosin noi luvut oli ihan ongelmattomilla pareilla, et sit pitää vähennellä jotenkin jos on häikkää hedelmällisyydessä.

ps. tuolla todennäköisyyslaskurilla pääsee sit laskemaan todennäköisyydet jos on jotain häikkää..
 
Mä oon kans törmännyt tohon 20 %:iin. Siinä tosin mun mielestä oli se ehto, että ajoitus osuu optimaalisesti kohdalleen. Sitten kun on ajallisesti mahdollista, että simpat ja munis törmää, niin siitä sitten on 20 % todennäköisyys siihen, että raskaus alkaa.... :|

Musta se on aika vähän. Siihen nähden, että meidän viidestä takana olevasta yk:sta tähän mennessä ehkä yksi on osunut ajallisesti nappiin. Tällä tarkoitan, että ovisplussan jälkeen meni simpat illalla paikalleen ja seuraavana yönä-aamulla ovis ainakin nipistelyjen mukaan. Eli tähän mennessä voi ajatella, että meidän raskautumistodennäköisyys on ollut kerran 20 %. Vielä 4 samanlaista ajoituksen osumista, niin sitten pitäisi raskauden olla alkanut. :D

Mutta mikäs tässä pupuillessa. Tällä hetkellä ajattelen niin, että tuleepahan tosissaan odotettua raskautumista. Kertalaakista onnistuminen olisikin ollut ihan liian iisiä. Sääli vaan, että ite joudun aina oottelemaan tuskastuttavan pitkään, että aina on uudet tsäänssit... Vielä viikko, jos vanhat merkit paikkansa pitää, ennen kun alan ovista testailemaankaan. jtp kuitenkin mennään... B)
 
Joo kyllä meilläkin toi ajoitus on voinut olla kehnokin välillä kun ei aktiivisesti yritetä. Niissä kierroissa missä ajoitus ois ollut paras, en kai sit ovuloinutkaan. Viime kierrossa varmaan ovuloin mutta ku en ollut varautunutkaan vielä niin aikaseen ovikseen, ei siinäkään ajoitus ollut kohdillaan. Sepä se kun pitäsi simpat olla valmiina odottamassa.. Nyt on 2 päivän sisään ollut 3 pupuilua mutta arkiviikko kun alkaa taas, jää pupuilutkin kun ollaan kotona eri aikoihin.

Mut mä nyt oon mielissäni jo siitä jos tämäkin kierto jää alle 30:n niin olen täysin vakuuttunut homeopatian vaikutuksesta mun kroppaan. Jos kierrot pysyvästi lyhenee, pääsen odottamaan ovista ihan eri päiville kuin tähän asti ollut kp 20+. Tänään nipisti oikeaa kylkeä ja nyt on alaselkä kipeä..
 
Huomenta taas kaikille.Me häivyttiin pikasesti mökille lomailemaan...Ja kyllä ne menkat alkoi :kieh: just tietenkin taas mökillä.Nyt siis kp5 ja taas uutta yritystä...
Huomenna sitten häivytään sukuloimaan ja palaillaan sunnuntaina.
 


Hippuli-81..................kp 28/65..............................yk4
KS09.........................kp 27/33-36..........................yk1
Varanikki...................kp 20/28...............................yk4
Neila..........................kp 20/28
kaapo80....................kp 20/30...............................yk3
JääKyynel..................kp 19/30
marrr.........................kp 15/32................................yk9
HayLina.....................kp 15/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 13/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 12/35.................................yk8
sintsu78...................kp 6/30-33..............................yk7
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
sintsu78 :hug: :hug: :hug: Toivottavasti sukuloimiset menee mukavasti ja uudessa kierrossa myös ;)

Ella-83 Toivottavasti sulla tuo homeopatia auttaa.

Välillä nämä hdelmöitysjutut tuntuu olevan niin sattuman kauppaa. Toisilla tärpää heti ja toisilla ei, vaikka kuinka yrittää tikuttaa ja ajoittaa pupuilun ovikseen. Se tuntuu todella epäreilulta :/ Ehkä se todella auttaa, jos ei mieti tätä asiaa ollenkaan. Yrittää keksiä muuta puuhaa, harrastuksia jne, jottei edes ehdi ajattelemaan sitä. Kävikö meilläkin niin. Touko - ja kesäkuun ajattelin, että mahikset on ihan nolla, koska mies oli niin uskomattoman kiireinen töissä, sillä oli paljon ylitöitä, ettei me päästy sänkyhommiin kuin vain 2 kertaa toukokuussa ja 3 kertaa kesäkuussa :ashamed: (siis tosi noloa). Enkä edes tikuttanut ovista ollenkaan, joten se oli kaikki ihan sattumaa. Ilmeisesti se oli kuitenkin tarpeeksi.

Siis, mahiksia on aina!
 
uusi hömpöttäjä. kp tällä hetkellä jotain 27/tässä kuussa 33-36, yk1 ja toiveet kylläkin matalalla.. Pikkukakkosta "väsäillään" ja esikoista tehtiin 1,5vuotta.
Nyt kuitenkin tukkosuutta, pahoinvointia, lämpöilyä ja nippailua alamahassa. Toivottavasti olis oikea, eikä valeraskaus :attn:
Tosin meinaan olla malttamaton testien kanssa :headwall:
 
Mitä se Varanikki ilopilleri täällä oikein masistelee? Häntä pystyyn heti! :hug:

).( Viikonloppuna tuli la ilta - su ip paljon paksua, hajutonta valkkaria. Kummallista, dpo oli vasta 5 tai 6 kun alkoi, yleensä pikkunen vuoto alkanu 3-4 päivää myöhemmin. Tuskin se mikään pöpökään oli, petihommat oli vasta eilen ja sitä ennen useempi päivä taukoa. Enkä nyt ollut bikinirajojakaan huoltanut, siitä joskus ärtyy. (Kiinnostaa kaikkia kuin kilo P*skaa :D ) No nyt ei enää kamalasti valu mitään. Tuskin toikaan taas mitään tarkotti, vaikka kovastihan sitä näin piinaviikon käynnistyttyä kaikkea kyttää ja ihmettelee, VAIKKEI MUN PITÄNY! Perhana sentään..

Ja sit viel jäin duunikaverillekin kiinni vauvakuumeesta, kun surffasin jossain lapsettomuussivuilla. Toivottavasti tajuaa edes pitää päänsä kiinni, melkoinen juorukello kun on. Ei se mitään sanonut, mut ei se oikein voinut olla näkemättäkään.
 
Tervetuloa kaikille uusille! =)

Täällä ovis takana ja kivulias sellanen oli toden totta. No pupuiltua tuli kyllä ku halut oli ihan katossa koko ajan, nyt kait ei auta ku ootella vaan. Joo, kyllä ne tärppimahdollisuudet on alkanu tuntumaan niin pieniltä ja tuuripeliltäkin välissä. Sain juuri kuulla yhdestä vahinkovauvasta taas tutultani ja nyt tuntuu taas niin epäreilulta kun toiset yrittää ja yrittää ja toivoo ja haaveilee ja toisen ei tarvi ees yrittää niin sitten saakin kuulla olevansa raskaana. :/ Kateus on aina pahasta, mut eipä sille tunteellekaan voi oikein mitään. Toivoa vaan et se ilouutinen joskus osuu omallekin kohdalle. Tämä sadepäivä on saanut mun mielen taas vissiin aika synkäksi. Mukavempaa päivän jatkoa teille kaikille! :wave:
 


Hippuli-81..................kp 29/65..............................yk4
KS09.........................kp 28/33-36..........................yk1
Varanikki...................kp 21/28...............................yk4
Neila..........................kp 21/28
kaapo80....................kp 21/30...............................yk3
JääKyynel..................kp 20/30
marrr.........................kp 16/32................................yk9
HayLina.....................kp 16/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 14/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 13/35.................................yk8
sintsu78...................kp 7/30-33..............................yk7
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
hip! arvatkaas kuka tilasi kasan testejä kaappiin ja arvatkaas huutaako ne siellä :LOL: oikein plussakesä, jokainen kaveri tuntuu odottavan tai jakaantuvan..on vissiin aaltona vauvakuume ilmassa :) täällä vasta eka kierto pillereitten jälkeen menossa ja toiveet katossa mutta epäuskoa myös ilmassa...ei ole koskaan meikä kovin noeaan raskautunu, päinvastoin. esikoinenkin antoi odotella aikanaan itseään vuosia :headwall:

Onnea plussanneille! ja :hug: sitä tarvitseville

 
Cladoceran Mun ekat oireet, joiden takia älysin testata:
- hieman arat rinnat
- pieniä näppyjä nousi tosi paljon naamalle, otsaan ja poskille
- mahassa nipisti aivan kuin menkkoja edeltäen, mutta mua ihmetytti ku just oli ollut olevinaan menkat

Sitten seuraavalla viikolla, edellisten lisäksi
- kuiva suu, jano
- kamala nälkä joka 2. tunti
- nälän yhteydessä aavistuksen verran kuvotusta
- väsyttää ja haukotuttaa

Tuo nälä juttu tulee säännällisesti, kun taas muut oireet tulee ja menee. Ei siis ole päällä koko ajan.

Mun tänpäivänen ultra siirtyi huomiseksi, eikä mulla ole viikoista aavistustakaan, joten en voi ajoittaa vielä oireita eri viikoille.

Toivottavasti sun eikä muidenkaan tartte alkaa kehitteleen teko-oireita, vaan saatte aidot ;)
 

Yhteistyössä