***Heinäkuun hömpöttäjät***

Mikä mahtava plussa-aalto :eek: ;
nan-nan-naa Paljon paljon onnea!!! :flower: :flower: :flower:

Cladoceran Kiitoksia oikein paljon :heart: :heart: ! Joo, menkat tuli normaalinaikaan, mutta koska ne ei koskaan ole olleet mitkään runsaat ja aina lisäksi on ollut epäsäännölliset, oletin, että se on vain menkat. Ei edes aavistustakaan millon ovis on voinut olla. Heti menkkojen jälkeen lähdin lomalle ja mies jäi kotiin. Ei olla pupuiltu edes kolmeen viikkoon! Ja sitäkin ennen vain kerran/vk noin kuukauden ajan, miehen työkiireistä johtuvan uupumisen vuoksi:ashamed: Siten ajattelin, etten millään voi olla raskautunut vielä. Toivoa siis on aina! Tosi kurja tuollainen sun masentuminen!! Ei varmaan ole helppoa lukea näitä plussajuttuja nyt... Toivottavasti mieli kohoaa!! :flower: :flower: :heart: :heart:

Hemmi Kiitos :heart:

wannabemama Kiitos oikein paljon :heart: ! Mäkin muistan sut oikein hyvin. Onpa siitäkin aikaa nyt, mutta onhan aika mennyt nopeasti. Toivottavasti sinulla taas tärppää pikaisesti! Ja onnea oviksen metsästykseen!



ÄitiysLomaIainen Todellakin, mä olen ihan äimän käkenä... Aikaa on mennyt niin paljon, että tässä on alkanut epäilemään, onko kaikki kunnossa... Tätä on vaikea uskoa, enkä uskalla vielä iloita, ennen kuin menen lääkärille. Mäkin olen kertonut vain miehelleni ja tänne. Odotan sinne kolmeen kuukauteen, ennen kuin alamme kertomaan.

Mä kuitenkin ajattelin, jos sopii, pyöriä täällä siihen asti kun olen käynyt lääkärillä. Mä olen ulkosuomalainen, ollut jo useamman vuoden, enkä enää kuuluu Suomessa Kela:n järjestelmään. Siksi oletan, etten voi mennä normaalisti terveyskeskukseen, joten olen varannut ajan yhteen lääkärikeskukseen verikokeen ottoon. Olen kahden viikon päästä menossa Norjaan, oon asunut siellä, ja vaikka olen väliaikaisesti nyt Kiinassa, kuulun edelleen Norjan terveydenhuoltojärjestelmään. Siksi varaan sinne ajan, kun olen sinne menossa.

Toisaalta, mua on alkanut pelottamaan, että voiko tämä olla kohdunulkoinen raskaus... Mulla on melki ihan heti (vale?)menkkojen päättymisen jälkeen ollut niukkaa ruskeata tuhrua ja hieman myös alavatsakipuja, tosin ei enempää kuin olisi ovis tai menkat normaalisti. Kipuja on nyt kuitenkin harvemmin, vaikka ruskeata tuhrua on.

Voi, mikä vuodatus... :ashamed:
 
Minna77 oletko kysynyt Norjan kelasta onko heillä euroopan sisäistä kelakorttia? Tai onkohan siitä enää apua mitenkään. Mulla on suomen Kelasta saatu ( tilattu ) kortti jolla pääsen euroopassa terveydehuoltoon ( vastaavan kuin suomen ) ESim. Jos menisin Ranskaan niin voisin mennä sen turvin terveyskeskukseen. Käytäntöä en tosin ole kokeillut!. Vai onkohan se eu keskeinen.. En nyt suoraan muista:/

Tosta vuodosta.. Mulla oli edellisessä raskaudessa 2 ekaa kuukautta kuukautisten aikaan/ noin aikaan samanlaista vuotoa. Kuulemma se on ihan normaalia ja yleistäkin.

Niin ja minäkin taidan pysyä täällä siihen asti kun saan lääkärin varmistuksen. Menen yksityiselle ultraan elokuussa.
Tai saa nyt nähdä pysynkö. Tällaisia ajatuksia kuitenkin tällä hetkellä.
 
Ella niin kai sitä pitäis pissiä purkkiin, mutta ei mul oikee oo mitään purkkii... pitää kait syödä jugurttia ja ottaa sellanen, mut missä sellasta pissakuppiakin säilyttelee..=) Liuskatestit mulla siis on. Ootko ite onnistunut bongaamaan tikuilla tai liuskoilla oviksen?
 
ÄitiysLomaIainen Toivon, että olisi ihan normaalia, niin kuin kai useimmin on... Täytyy kuitenkin saada se lääkärintarkastus.

Tosiaan, Norja on Schengen-maa ja siellä on myös toi Euroopan "kela"-kortti. Mulla on se sattumoisin mukana, mutta mä olen siirtänyt kirjat Kiinaan, ja mulla ja miehellä on sellainen erityissopimus Norjan "Kelan" kanssa, ja sillä ei saa tuota Eurooppakorttia, mun käsittääkseni. Ja siinä kortissa kun mulla on, on väärä, edellinen, osoite Norjassa, joten se ei varmaan mene läpi.
 
EI VOI OLLA T-O-T-T-A MINNA
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Viimein sullekkin se plussa tuli :hug:
ONNEA!
Olen käynyt aina siloin tällöin kurkkimassa tänne :ashamed:

Ja muillekkin plussanneille Onnea!

Helmikuisista kurkkimaan tullut helmis ja kirsikka 10+4
 


sintsu78....................kp 25/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 22/65..............................yk4
Myrtle........................kp 14/28-29.........................yk7
Varanikki...................kp 14/28...............................yk4
Neila..........................kp 14/28
JääKyynel..................kp 13/30
marrr.........................kp 9/32................................yk9
Cladoceran...............kp 7/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 6/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
Helmiläinen Niinpä, tuntuu ihan uskomattomalta! Tätä on odotettu hartaasti.. Kiitos! :heart: :heart: :flower: Toivottavasti sinun odostuaikasi etenee hienosti ja hyvin!


Muuten, mä en varmaan pääse päivittämään listaamme huomenna, koska olen menossa ystäväporukan kanssa Kuopioon tänään. Voiko mahdollisesti joku päivittää huomenna...? :heart: :heart: Mä palaan keskiviikkona, mutta koska mä toivon mukaan pääsen siirtymään täältä eteenpäin, niin halukas ottaa päivittämishomman ihan kokonaan ja siis jatkaa, jos vain haluaa.

Oikein hienoa päivänjatkoa kaikille!! Toivottavasi jatkuu plussauutiset... :wave:
 
Pikaisesti onnea plussanneille, ja varsinkin Minnalle iso halipusupusurutistus ja lämmin käden puristus, mieletöntä!

Oma napa, ovista ootellessa, mutta en jaksa stressata. Tänään pitäis varmaan taas pupuilla kun pe viimeks, mutta ei jotenkin yhtään huvita, enkä kyllä väkisin ala. Katsoo illalla, mikä fiilis.
 
Kiitos teille kaikille onnitteluista :)
Itse en uskalla vielä kauheesti iloita, jotenkin en tiedä miten jo nyt näkyi ja niin pois päin. Kohta lähden lääkäriin ja otetaan se verikoe, kuinkahan nopeasti sen tuloksen saa...? No jokatapauksessa testasin eilen illalla vielä kotonakin ja heti siihen haalea punainen viiva tuli. Tuntuupa hassulta ja niin epätodelliselta!
 
wannabemama, kyllä mä sain liskatesteillä ovisplussia mutta niitä tuli vääriin aikoihin kiertoa myös niin sit lopetin koko homman. Nyt mulla on taas toivoa, että kroppa toimis itse kunnolla ni voisi taas kokeilla tikuttamista..
 
Heippa :wave:

Kuumeilin keväällä täällä ja nyt voisin palata taas kuumeilemaan. Se ensimmäinen uskomaton tärppi osottautui tuulimunaksi. Ekat menkat siis oli ja meni ja jos kroppa toimii niin ku pitäs, niin tärppipäiviä odotellessa. Tänään ei ainakaa tullu ovistestiin yhtään mitään. Ei tosin viimeksikään vielä tässä vaiheessa. Enhän tiedä saanko tässä kierrossa edes ovista bongattua (jos sellaista edes nyt on), mutta kokeillaan. Mulla siis nyt KP 13/30. Ton 30 pidän, koska se on mulla yleensä ollu ja toivon että olis jatkossaki, koska ekoja menkkoja odottaessa venähti kalenterin mukaan 35 päivään. Jooh, nyt turhat jaarittelut pois, liityn vain mukaan. Tosin en tällä hetkellä ihan kamalan aktiivisesti kirjota, mutt sillon tällöin :)

Ja ONNEA Minna77 kovasti, toivottavasti kaikki menee hyvin! :) :flower: :flower: :heart:

Ja onnittelut muilleki plussanneille :flower: :flower: :heart:
 
hei kaikille! lukemassa olen käyny melkeimpä päivittäin vaikka en olekkaan aina aikaiseksi saanu kirjoittaa...hieno plussatuuli puhaltaa ! WAU tässä kuussa jos joskus siis on mahdollista.. :D eka kierto ilman ehkäisyä siis menossa ja voipa olla kroppa sekasin, koppa ainakin on =) mieli heittää ja selkään särkee...oiskohan se nyt sitten oviksen merkki? ja päätäkin on särkeny ja pikästä aikaa olen uniakin nähny niin että aamullakin vielä muistan...pissihätä ei vaivaa tavallista enempää ja testejä on kaapissa, ihan vaan varmuuden vuoksi :LOL:
 
JääKyynel Voi kurjaa, :hug: :hug: Olipa todella harmittavaa. Kunpa teillä plussaisi taas pian! Kiitoksia oikein paljon onnitteluista :heart:

Myrtle, Sintsu78 Kiitoksia oikein paljon :heart: :heart: Kunpa teidänkin odottelu ja kuumeilu pian palkittaisiin!!

ÄitiysLomaIainen Oi, oi...
 
Huomenta.
Tein sitte tänään testin ja negaa näytti.Jos mun arvailut ei pahasti mene pieleen niin viikonlopuksi menkat alkaa.Kiva ku ollaan taas lähdössä mökille...
Aloitin sitte eilen laihdutus kuurin ku ei tästä näytä mitään tulevan niin yritetään sitten tehdä jotain "järkevää" Urheilla ja syödä terveellisesti :D
 
Sintsu78 Mä pistin kans kunto/laihdutuskuurin pystyyn ku ei vauvaa kuulu eikä näy! :LOL: Jos nyt muutaman sentin sais tuosta vatsan ympäriltä pois niin olis hyvä! Varsinaista laihduttamisen tarvetta mulla ei oo. Mut jos vaikka kiinteytyis.

Onnea vielä kaikille plussanneille!
 


sintsu78....................kp 26/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 23/65..............................yk4
Myrtle........................kp 15/28-29.........................yk7
Varanikki...................kp 15/28...............................yk4
Neila..........................kp 15/28
JääKyynel..................kp 14/30
marrr.........................kp 10/32................................yk9
Cladoceran...............kp 8/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 7/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Hemmi
Dreaming86



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
 
Tänään on palattu kotia kun käytiin molempien vanhempien luona viettämässä yötä sadan kilometrin päässä. Tänään sain sit vahvistusplussani eli apteekin omalla selvän plussan =) Soitin aamulla keskussairaalaan omalle reumalääkärilleni ja sit alko kauhee rumba ku mul on joku lääke ollu vaan vuosi ja 7kk poissa käytöstä ja sen ois pitäny olla vuosi jotta varmuudella voidaan sanoa ettei sitä enää kehossa ole. Tottakai määrä on pienentyny koko ajan ja voi olla ettei sitä enää kehossani ole. Lääke on kylläkin todella voimakas epämuodostumien ja kehityshäiriöiden aiheuttaja joten stressi on tänään ollu kova.

Huomenna meen sit verikokeeseen jossa ottavat lääkepitoisuuden, et onko sitä kehossa. Vastausta saa odottaa pitkään ku menee muistaakseni belgiaan tutkittavaksi. Todennäköisesti kaikki on ok mut kyl se vähän kolkuttelee tuolla takaraivossa... :/

Mutta onnea plussanneille!! Tehtiin aika hurja kuukausi taas plussien määrässä, ja kuukautta vielä paljon jäljellä joten muut tulee kans joo :heart:

Nyt uskallan siirtyä jo plussanneisiin :wave:
 
Alotin eilen oviksen bongailun. Eilen näytti tikku negaa ja tänään ihan olemattoman haalean viivan alku. Eli jos tässä kropassa sattus tässä kierrossa oleen ovulaatio, nii se lähenee. Ja on muute aikasemmin ku eka tärpissä. Sillon ei vielä tässä vaiheessa kiertoa näkyny mitään viivaa. Mutt toisaalta en voi tietää kui sekasi tää kroppa meni tosta tyhjennyksestä, kun kiertoki tavallaan venähti odottaessa ekoja menkkoja sen jälkeen. Vaa iha sama, kunhan tikussa näkyy jotain. Se on sit eri asia tärppääkö nyt vai ei :)

Saas nähdä hyödynnänkö tän nyt vai en, ku mulle tuli vaa nii epävarma olo. Mietin jo, että jätänkö tikut laatikkoon. Ihme asiat sit takaraivossa kummitelee, kun pelkää raskautumista....kai sen takia ettei sattus samaa uudestaan. Tosin on muitaki asioita jotka varmaa vaikuttaa, mutt en ala niitä nyt tässä tilittämään. No jää nähtäväks tän kuun lopussa miten on käyny, nyt en ala päässäni pyörittelee asioita se vaa pahentaa sitä. Joo, nyt loppu tää sekava jaarittelu!
 

Yhteistyössä