***Heinäkuun hömpöttäjät***

Joops, kp 24/32-46 tässä eikä ihmeempiä kuulu. Ovislimoja oli kp 12-15 ja sit oli nännit kipeet pari päivää, mutta se tuntemus hävisi sitten. Seitsemän kierron perusteella keskiarvokiertoni on 37 päivää.

Nyt kun en sinänsä kuumeile ja hössötä, aika sama näiden kiertojen kanssa. Kunhan täti tulisi ennen kuunvaihdetta, jollon mennään Saksaan. Lomalla olisin mieluusti ilman tätiä. Se on vaa tylsää että aina siinä kp 30 jälkeen saa kuljettaa sidettä joka paikkaan, jos täti sitten jossain yllättäen tuleekin.

Saa nähdä ehtiikö homeopaattinen lääke vielä vaikuttamaan mitenkään tähän kiertoon kun aloitin sen kp 17. Olisi ainakin kiva että kierto lyhenisi ja itse vuoto olisi verekkäämpää "kunnollista". Viimeset kolme ovat olleet vaan tuhrua ja ruskeeta niukkaa vuotoa, sekin kertoo että jotain on pielessä.
 


ÄitiysLomaIainen......kp 26/27-28..........................yk1
sintsu78....................kp 21/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 18/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 16/28-30.........................yk1
Myrtle........................kp 10/28-29.........................yk7
Varanikki...................kp 10/28...............................yk4
Neila..........................kp 10/28
marrr.........................kp 5/32................................yk9
Cladoceran...............kp 3/37-42............................yk5
Ansku-82..................kp 2/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86



Plussanneet



LillaMy83.........8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
 
piprane ema Voi, tosi ikävä!! :hug: :hug: :hug: Paljon onnea uuteen yritykseen :heart: :heart:

LillaMy83 Paljon onnea!!! :flower: :flower: :flower: Ja tosi aikaiseen näkyi plussa, joten eiköhän se siitä nopeasti vahvistu ;)

Ella-83 Toivottavasti homeapatialääke auttaa ja saa menkat kohdalleen!
 
LillaMy83 Paljon paljon onnea :flower: :heart: Ihanaa eka plussa, jos niitä alkais taas ropisee tänne.

Mä taas turhautuneena mietin et voiskos sitä jo kohta mennä niitä testejä ostamaan :p Vaikka pakko myöntää, että oireen oirettakaan ei ole ilmaantunut :LOL: Mut onneksi mulla ei ole päivällä autoo ja lähiapteekissa ei mitään herkkiä testejä ole.Ja nyt en viitsi tilailla enää mitään!
Ja onneksi ainakin tälle päivälle on touhuamista niin ettei kerkeä tuollaisia miettimään.Huh!

Mua ei hirveesti nuo asunto asiat jännää (samanlailla ku miestä), työpaikan saanti kyllä jo hiukan.Ei ole kiva olla kotona päivät yksin, mut eiköhän sekin jotenki suttaannu...
Eniten mua ressaa meidän häät.Joita olis tarkoitus viettää vuoden päästä ja vauva antaa itseään odottaa.Ja mä en haluu olla noissa bileissä maha pystyssä.Joten vois se plussa jo tulla!Päivääkään en ole suostunut sopimaan ku ei tiiä.Lykkään niitä juhlia sitte vaikka vuodella eteenpäin jos sikseen menee, vaikka en millään haluais...
 
Piprane ema voihan nyyh keskenmenon johdosta... iso haliruttaus myös täältä. Toivottavasti mieli kuitenkin paranee ja jaksat lähteä uuteen yritykseen!

Hippuli joo tosiaan mulla ooli nyt toi kierto 39 d, eli palautunut taas "normaaliin" 37-42 välille. Tuo edellinen 51 d taisi aiheutua ihan stressistä.
 
Kiitos kovasti onnitteluista :heart: Oon ite vielä niin shokissa et ei oikein osaa ajatella mitään asiasta. Tänään tuli kellertävää valkkaria mut se ilmeisesti normaalia...Kauheet vatsajuilinnat aina välillä oikeella puolella vatsassa. KAuhee pelko et menee kesken ku niin aikaseen tein testin.. Mutta onnellinen nyt ku pikkuhiljaa alkaa tajuamaan :) En vielä minnekään odottajiin siirry ennen ku kunnon plussa et roikun kyllä täällä :kieh:
On kyllä ihana ku on saanu täällä avautuu ja ku ei kerrota vielä kenellekään muuten niin kiva ku jossai voi kertoa :heart:
 
Joo tänään tein aamulla one stepin testin ja se näytti puhdasta negaa, no paniikissa itku potku kohtauksen jälkeen kaivoin vielä apteekin oman ja se näytti vastaavaa viivaa ku gravida. One-tepiin tuli sit tooooosi hailee haamu mut lähinnä viivanpaikka. Mut apteekin omalla tuli sit selkee haamu. Jotenki taas pää sekaisin ku ei tiedä mitä ajatella. Ihan varma et kyseessä kemiallinen raskaus :'(
 
Joo no laitetaanhan sitten kuva tosta testistä vielä. Oli tohon one steppiinki tullu testiajan jälkeen selkee haamu, mut siihen nyt en luota. Toisaalta ajattelin et ku vertaa halpatestiä eilistä ja tän päivän apteekin omaa niin viiva on vahvistunu ja ne on vahvuudeltaan samat.. Yritän takoo päähäni et vasta dpo11 et haamu on ainut mitä voi odottaakaan. Ois pitäny testata vasta lauantaina niiin tältäkin olisi taas vältetty :headwall: :LOL:

 
LillaMy83: Odottele pari päivää ja testaile sitten uudelleen, eiköhän viiva ala siitä vahvistumaan! :)

Täällä nyt ainakin ovis on takanapäin, tietääkseni oli ehkä pari-kolme päivää sitten. Nyt jokatapauksessa ihan kuivaa, ei siis limoista tietoakaan. Eilen illalla ja tänään nyt aamulla mahaa nipistellyt, tiedä sitten mistä johtuu.
Rinnat, erityisesti nännit, on todella arat. Sehän taitaa olla aika yleistäkin ovulaation jälkeen.
 
Nä tuun tännekin hehkuttamaan, mulla alkoi menkat ja kierroksi tuli vain 25 päivää! Ikinä ei ole ollut näin lyhyttä luomusti. Homeopaattista lääkkettä oon ottanut vasta vajaat 2 viikkoa mutta ihan pakko sen on jo vaikuttaa B) Eli 9:s luomuilukierto tästä käynnistyi ja nyt kohosi toiveet taas luomuvauvasta.
 
Jeee Ella! :flower: Mikä homeopaattinen lääke sulla on käytössä? Pitäisköhän munki kokeilla... tän kierron kanssa tuntuu olevan odottavan aika vaan niiiiin pitkä. Mulle gyne tosiaan sanoi, että munasoluja vaan kypsyy mulla hitaammin, ku munarakkulat on sotkun sijaan rivissä. Voiskohan joku homeolääke edesauttaa asiaa? Mihin sen toiminta perustuu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Jeee Ella! :flower: Mikä homeopaattinen lääke sulla on käytössä? Pitäisköhän munki kokeilla... tän kierron kanssa tuntuu olevan odottavan aika vaan niiiiin pitkä. Mulle gyne tosiaan sanoi, että munasoluja vaan kypsyy mulla hitaammin, ku munarakkulat on sotkun sijaan rivissä. Voiskohan joku homeolääke edesauttaa asiaa? Mihin sen toiminta perustuu?

Homeopaattisen lääkkeen vaikutus perustuu siihen, että autetaan elimistöä itse korjaamaan itsensä. Mun tapauksessa ensikäynnillä (kesti melkein 2h) haastateltiin ja homeopaatti tuli siihen tulokseen, että mun hormonaaliset häiriöt voisivat johtua kilpirauhasen laiskasta toiminnasta. Mä sain valmisteen, joka tukee kilpirauhasen toimintaa, ja sitä kautta hormonitoimintaa. Eri ihmiselle sopii eri valmiste hoidoksi, koska homeopatia perustuu yksilölliseen hoitoon ja taudinkuvaan. Vaikka kahdella naisella olisi sama oire, niitä voidaan siis hoitaa eri valmisteella.

Kannattaa homeopaatille aikaa varatessaan varmistaa, että homeopaatti kuuluu johonkin homeopaattiyhdistykseen, jotta pääsee asiantuntijalle. Homeopaatti- nimike kun ei ole suojattu ja liikkeellä voi olla epäpäteviäkin.
 



ÄitiysLomaIainen......kp 27/27-28..........................yk1
sintsu78....................kp 22/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 19/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 17/28-30.........................yk1
Myrtle........................kp 11/28-29.........................yk7
Varanikki...................kp 11/28...............................yk4
Neila..........................kp 11/28
marrr.........................kp 6/32................................yk9
Cladoceran...............kp 4/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 3/35.................................yk8
piprane ema



Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86



Plussanneet



LillaMy83.........8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
 
Tänään soitin terkkarille ku olin mielettömän kipeeki aamulla ja kerroin et haamua haamun perään tulee enkä uskalla lääkkeitä käyttää. LAittoivat mut sitten verikokeeseen et otettiin hcg ja kohollahan se oli eli 44 eli ihan niinku 3+4 olettaa saattaa. Sain siitä jo mielenrauhaa ja äsken kotia tultua tein prisman halvan testin ja se näytti jo huomattavasti vahvempaa haamua. Joten täytyy se jo uskoa :heart:
 
LillaMy83: Ihanaa :heart:

Täällä järisyttävän kovaa menkkajuilimista selässä, maha myös kipeä. Taitaa olla kierto sekaisin ja menkat alkaa aikaisemmin kuin oletin. Toisaalta en ihmettelisi, tämähän on ensimmäinen luomukierto vasta, joten mitä ihmeellisimpiä oireita saattoikin olla odotettavissa.
 

Yhteistyössä