***Heinäkuun hömpöttäjät***

Heippa Ella!

Minä olen myös päättänyt, että hormoniehkäisyä en enää käytä ennen kuin olen varma, etten enää lapsia tee. Jotenkin vaan niitä pillereitäkin syyttää siitä, että raskautuminen kestänyt... Seitsemän vuotta tuli niitä popsittua kuitenkin.
 
Chikakaa Tervetuloa hömpöttelemään meidän seuraan :flower:

Muuten, mä olen poissa lauantain internetin äärestä. Kiinnostaako jotakuta päivittää silloin, siis lauantaina, mun puolesta? Mahdollisesti, jos ei teitä haittaa, voidaan olla myös päivittämättäin se yksi päivä.
 
Hei naiset! :heart:

On ollu kiva pinoilla teidän kanssa; vaihdella kuulumisia, jännäillä omasta ja muiden puolesta, ja vertailla "oireita", mutta taidan tästä nyt silti siirtyä taustalle seurailemaan...

Täti tuli ryminällä tänään ja usko oman vauvan saantiin alkaa heitteleen, joten päätin että parempi etten pinoile muutamaan kuukauteen..

Toivotan teille kaikille paljon plussatuulia ja mukavaa kesän jatkoa!! Pitäkää lippu korkeella!!
 
Dreaming86, tuut sit heti kertoo jos ja KUN se plussa sit pärähtää tulla ;)

Varanikki, mulla tänään vähä vastaava olo vaik tätiä ei oo tullukkaan mut iski ihan hullu masennus ja ajattelin en mä kuitenkaan o raskaana. Tuli jotenkin epäusko siitä et ku koko vuosi on menny huonosti, olin muun muassa polvileikkauksessa jne, et ei mulle koskaan satu kuitenkaa mitää ihanaa. REumakipua vaan päivästä toiseen :/ Mut kai sitä pitäis yrittää piristyy. Tää flunssa ja väsymys vaan tekee tepposiaan..

Oon muute pari päivää ollu turvoksissa ja maha pinkeenä. Ja mulla sen huomaa heti ku oon tosi pikkinen 157 cm ja 45 kg, eli tosi laiha ja nyt mun maha on ku ilmapallo. En voi käsittää... Jee huominen kitkutetaan vielä töissä ja sit viiiikonloppu, here i come!! :wave:
 



Cladoceran...............kp 36/37(-51).....DPO 11....yk5
Ansku-82..................kp 34/30-35........................yk7
marrr.........................kp 27/32.............................yk8
ÄitiysLomaIainen......kp 20/27-28.........................yk1
LillaMy83...................kp 19/25-30........DPO 4......yk3
sintsu78....................kp 15/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 12/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 10/28-30...........................yk1
Myrtle........................kp 4/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 4/28................................yk4


Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86
 
LillaMy ettei vaan olis jo kiinnittymisestä kertovaa vuotoa??? Tässä vaan kun noita sun kiertopäiviä kattelin... ;) Pidän peukkuja.

Ansku Mikä meininki?

Mä tarkkailen itseäni ja pohdiskelen uskallanko juopotella hiukan lauantaina. Ollaan lähdössä kavereiden kanssa kimppareissulle huvipuistoon, hotelliin yöksi, hyvin syömään ja niin edelleen. Testin tai tädin aika olisi siis maanantaina ja rajoilla mennään. Jänskättää kyllä. Välillä tuntuu, ettei mitään tapahdu/ole menossa, välillä taas kaikenlaista vekkulia vääntöä tuolla alavatsassa. Jänskää on, vaikka en kovin(?) korkealta tipukaan maanantaina sitten... kait...
 
Cladoceran Kiitos kysymästä ihan kivasti menee! =) Oireina on nyt viimeisen 3 yön aikana ollu armoton vessahätä. Oon nyt tosiaan viimeisenä kolmena yönä heränny aikavälillä 00:30-1:30 vessaan. Viime yönä heräsin jopa kahdesti. Ja en oo kuitenkaan normaalia enempää juonu... Vähän on pääsärkyä ollu. Vatsassa painetta ja nippailua. Mut sehän nyt ei vielä takaa mitään. Välistä etoo ihan tosissaa. Lämmöt on korkeella. Aikaisempina päivinä vähintään 36.5 ja eilen ku mittasin niin oli 36.8. Normilämpö mulla on 35.8. Testiä en tee ennen ku ens viikon puolella aikaisintaan. Jos pääsen kp 38 niin sitte testaan. Tuo kp ihan sen takia et kp 37 on pisin kierto mitä mulla on ollu. :) Mites sulla? Sullaki näyttää päivät olevan aikalailla täynnä. Tuntemuksia?

Dreaming86 Toivottavasti törmäillään sit pienen palsta taukoilun jälkeen tuolla odottavien puolella mihin koko hömppä jengi siirtyy! Eiks juu tytsyt! =)

LillaMy Mä kans veikkailen ja toivon kovasti, et olis ollu kyse kiinnittymisvuodosta. Pidetään peukkuja! d :) b

Kaikille hömppääjille oikein hauskaa viikonloppua! Eikö oo ihanaa ku on perjantai!
 
Ai niin. Mies kävi eilen antamassa siemennestenäytteen, mä kävin jo viime kuussa antamassa verinäytteet horm.kokeisiin johon lääkäri mut määräsi. Toivotaan, että tässä kierrossa on tärpänny niin ei tarvi alkaa mihinkään hoitoihin. :)
 
Ansku sun oireethan kuulostaa lupaavilta B)

Mulla tosiaan vaihtelee fiilikset tunnista toiseen. Välillä etoo ja sitten on taas ihan normiolo. Viime päivinä huonon olon vois selittää myös mansikat, mitä oon nauttinut kohtuudella noin 1-2 litraa päivittäin :LOL: Mansikat selittäis myös tota yöllistä vessaramppausta, jota on siis täälläkin ollut. Toiveita on, koska ovisbongaus ja jumppailu osui kerrankin kohdilleen täydellisesti (siis iltajumppa, yöllä nipistelyt, aamulla tipahtanut lämpö ja seuraavana aamuna lämmöt ylös). Yritän kuitenkin pysyä realistina vielä maanantaihin, jolloin on dpo 14 ja pitäis jotain näkyä tai tapahtua... jänskää siis on...
 
Jep toivotaan et olis kiinnittymisvuotoa =) Vuotoa tuli siis tosi vähän joten en mitenkään huolissaan ole. Tänään alkanu menkkamainen selkä ja mahakipu. Ensin aamulla ajattelin et kuvittelen, mut töissä oli ihan ÄLYTTÖMÄN kiire ja en ehtiny ajatella koko vauvá-asiaa ja sit huomasin jossain vaiheessa et koski aika kovaakin et ihan havahduin siihen. Et ihan todellista kipua, lähinnä jomotusta :p

Ihana ku on viikonloppuvapaa. Tänään oon jo neiti aurinkoinen ku tuli vaan yhtäkkiä parempi mieli, flunssakin jo parempi. Johtunee liene et mies on ensi yön jo kotona taasen tai itse asiassa seuraavat neljä viikkoa ku on lomalla :D

JA plussatuulia listan yläpäähän!!
 



Cladoceran...............kp 37/37(-51).....DPO 12....yk5
Ansku-82..................kp 35/30-35........................yk7
marrr.........................kp 28/32.............................yk8
ÄitiysLomaIainen......kp 21/27-28.........................yk1
LillaMy83...................kp 20/25-30........DPO 5......yk3
sintsu78....................kp 16/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 13/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 11/28-30...........................yk1
Myrtle........................kp 5/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 5/28................................yk4


Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86
 
marr. Kyl se varmaan liian aikaista vielä testi on tehdä joten älä vielä murehdi. Mutta on se aina hirveä tunne kun puhdas nega tärähtää ruutuun :hug:

Meil on varanikki varmaan sama siivousrytmi ku mie alan kans kohta imuria heiluttaa :D

ON: ei ihmeellistä. Nukuin pitkäään niin sain univelkoja poies. Menkkajomotus väheni.. Ja jee mie siirryin jo kp 20 :wave:
 
elikkäs pillerit sai jäädä ja vauva ois tervetullut..kuumetta on pukannu hieman molemmille ja tässä sitä oltas..kp ja oiskohan kp5/28 ? hieman meinaa aina kierto venyä ilman pillereitä mutta tähän saakka siis ollu tuon 28..katsotaan kuinka tulevaisuudessa sitten menee =) mutta mukana siis ollaan...hoitoalan koulutus ja perheen 4 lapsi ois kyseessä...=)
 
Moro. Tänne ei kummempia. Samat oireet jatkuu. Toivo siis elää vielä. :heart: Sellaisen oon vaan huomannu, et mulla ei oo sitä sellasta v-mäistä turvotusta mitä on ennen menkkoja n. viikon. Alavatsaa nippaa ja nivusissa paukkuu. No jos keskiviikkoon asti päästään (kp39) niin sillon aamulla testaan. Tsemppiä kaikille!
 
Tervetuloa Neilalle :flower: Kiva saada taas lisää porukkaa.

Minä vaan katselen ja kuuntelen ku pojilla on pleikalla peluu ilta ja lähden kohta viemään poitsut vielä baariin. Taidan tilata netistä raskaustestit kun en jaksa lähtee keskustaan ajamaan. Saa nähdä meneekö mulla maha sekaisin ku yleensä mulla on tasan viikko ennen menkkoja maha sekaisin. Eli kohta kait se tulee jos on tullakseen...

Tänään ei minkään sortin oireilua. välillä nippailee ja vihloo mut se nyt todennäköisesti jotain muuta..
 
täällä menkkamaisia vihlontoja :( eilen illalla oksensin.. rinnat kipeänä. kuvittelen varmaan tai sitten täti kurvaa paikalle huomenna! ajattelin malttamattomana testailla huomenna uudestaan taas. kun huomenna 29 päivä ja kierto monesti ollut sen 30.. alkaa positiivinen asenne olla kadonnut, olen niin väsynyt tähän koko hommaan !
 
tänään se täti sitten kurvasi paikalle kovaa vauhtia.. eli kp 1. ajoissa oli sentään tällä kertaa. ja yk 9 lähtee käyntiin :( testasin aamulla negan, olin tosin näkeväni siinä haamujen haamujen haamun :/
 

Yhteistyössä