***Heinäkuun hömpöttäjät***

Voi ku tällä taas alkais plussa tuulet puhaltelee d =) b kaikille jännäilijöille.
Viikonvaihde meni meillä rillutellessa :saint: ja oviskin kait oli jossain siinä välissä.Ainakin kun aamulla lämpöjä mittailin ni ne oli 36,9. Ei kai ne nouse jos ei ovuloi? Tietääkö kukaan?
Onneksi mies on taas innostunut pupuilusta niin ei välii mikä päivä on ollu, ku on ahkerasti peitot heilunu.Nyt vaan toivotaan parasta :D
Mä alan olee kohta ihan pöpi koko touhun suhteen ku tuntuu et yritetään ja yritetään ja mitään ei tapahdu :headwall: Mut mulle tuli tänään hiukan olo et mieskin vähän jännää koko touhuu.Mietti aamulla jo ,et mihinköhän me sitte mahdutaan asumaan jos nyt vauva tulee?Siis hassua et nyt miettii ku ollaan melkein vuosi jo yritetty...
Kai ne sitte tuommoisia hermoilee ku olishan se asunnonvaihdon paikka ja autokin pitää sitte vaihtaa...Ja kuinka mä saan töitä ku niitä ei nyt ole.Ja sitte mä taas jään kotiin ja miehen palkalla mennään...Vaikka sanoi se, että haluaa.Ku mun oli pakko taas kysyy, et onko mieli sitten muuttunut :ashamed:
 
http://www.halpa-testi.fi/

Minna, lukeehan siinä kissankokosella alhaalla sivulla kera kuvan et kirje suhahtaa äänettömästi, hajuttomasti ja mauttomasti luukusta, eikä kukaan huomaa midn :D

( sori ihan pakko oli kun nauratti peräti joku minuaki )
 
Mulla hävis tänään kaikki oireet kokonaan. Ei minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen. Valkkaria ei o tullu yhtään, kirjaimellisesti kuiva kausi! Äh!! Miten ne oireet vaan katoaa! :headwall: Töissä vielä täällä yksikseni kulutan aikaa. Seiskalta pääsen kotia.
 
LillMy83 Ei oireiden katoaminen välttämättä tarkoita, ettei ole tärpännyt.... Pidän edelleen peukkuja!!!

Varanikki no, kiitos :ashamed: :LOL: Täytyi katsoa uudestaan, mut ei kyl siin sanota mitään postilaatikosta ainakaan etusivulla, sanotaan vaan ett on huomaamaton toimitus. Vai olenkoha ihan sokea... Noi paketit usein jää postiin ja kotiin tulee saapumisilmoitus. Paitsi, jos sen toimitta ups tai vastaava, jolloin se tulee ovelle. En kyl alkanut lukemaan toimitusehtoja ja muita sivuja sen enempää, vaan tilasin vaan heti...
 
Mä luulen, että "bongasin" oviksen tänään :) Ainakin limoista päätellen nyt on se hetki! Nouseeko lämmöt muuten heti sinä päivänä kun ovis on vai vasta sen jälkeen? Nimittäin tänään aamulla 37.1 enkä ole todellakaan flunssainen tai mitään sinne päinkään :)
 
Jotenki nyt on vaan sellainen olo ettei o tärpänny :(

nan-nan-naa, lämmöt muistaakseni nousee oviksen tapahduttua. Ennen ovista hieman laskee.

Minna77, ite oon halpatestiltä tilaunnu ja kotiin laatikkoon tulevat ja vieläpä suht nopeastikin

Kauhee selkäkipu on muute ollu tänään mut mul on aina ennen menkkoja
 
Nii ainut mitä oon ihmetelly nii ei o vielä tullu sitä päivän kestävää sekavaa vatsaa joka mulla tulee AINA viikko ennen menkkoja. Siis ihan kunnolla menee maha sekaisin. Ja kyl mua vieläkin välillä pakottaa tosi paljon alavatsaa oikealta mut se tulee vaan välillä. Oletan kuitenki et tää kierto on lyhyempi jos menkat tulee koska edellisessä kierrossa ovis oli vasta joskus kp 20 ja nyt kp 15. Mielialat vaihtelee muute koko ajan, niinku varmaan mun kirjoituksista saattaa huomata :LOL: Tänän tuli muute laatikkoon testit ja foolihappotabut eli niitä alan nyt napsimaan. Oli suht edulliset, 100 tabua jotai 6 euroa
 
Moikka! Oon täällä välillä käynyt kurkkimassa teidän kuulumisia. LillaMy:: Noin vajaa viikko ennen ku tein plussatestin, multa hävis totaalisesti kaikki "raskausoireet" ja olin aivan varma että menkat alkaa. Mutta ei ne sitten alkaneetkaan. Eli peukkuja sulle b =) d

Ja plussatuulia muillekin!

Nirppurotta rv 11+1
 
Mä oon varmaan aikaisempien kuukausien takia saanut henkisesti itteni siihen uskoon, että en plussaa tässäkään kierrossa. Ei oo menkat alkanu, ei oo tullu ees tuhrua vessa reissulla. Ei oo menkka kipuja. Mut silti mä en usko et se plussa vois tulla. Nänneissä tuntuu polttavaa viiltelyä välillä ja rinnat tuntuu "turpeilta", kn on ylhäällä ja kova, koko päivän ollu etova olo aamulla varsinki, maha on sekaisin ja lämmöt pysyny sen n. puoli astetta koholla. Mä tuun sit huomenna kertoon miten kävi. Negaa veikkaan kovasti... ikävä kyllä.
 
Moi. Vähän niinku epäilin. Nega. :'( Tuhruakin tuli sitten vähän. Vielä ei oo alkanu menkat mut kyllä ne sieltä tulee varmaan viimeistään huomenna. Ei ollu musta äidiksi siis vieläkään... Vituttaa! Anteeksi. Ei sais kiroilla...
 
Ansku-82 , no voi höh :hug: mie kurvasin aamukahvikuppi kädessä heti tsekkaa koneelle. On se vielä niin väärin kun on enemmän sääntö ku poikkeus et vuoto alkaa heti kun sen testin tekee :hug: :hug:

ON: Tänään taas enemmän ja enemmän uskon et plussaa ei tuu :( Mut toivotaan et toisin kävisi. Tänäänkään ei mitään oireita aamulla. Ainut et nyt alkaa tasainen jomotus oikeessa alhaalla vatsassa jo heti aamulla. Eilen väsytti ihan älyttömästi. Mut ei o tissit kipeet, ei mitään vuotoa, flunssainen olo taasen ja nenä tukossa aamuisin.

Tänään oli kauhee aamujäykkyys reuman takia niin oon kaikin puolin kipee eli todennäköisesti kaikki kolotus nyt menee reuman piikkiin
 



ÄitiysLomaIainen......kp 25/27-28.........................yk1
LillaMy83...................kp 24/25-30........DPO 9......yk3
sintsu78....................kp 20/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 17/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 15/28-30...........................yk1
Myrtle........................kp 9/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 9/28................................yk4
Neila..........................kp 9/28
marrr.........................kp 4/32................................yk9
Cladoceran...............kp 2/37-42.......................yk5
Ansku-82..................kp 1/35.................................yk8


Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86
 
Ansku-82 :( :hug: Voi mikä pettymys... En tiedä olenko turhan optimistinen, mutta toivotaan kuitenkin, että tulee myöhäinen plussa!!

LillaMy83 :hug: Mutta kannattaa odottaa ja katsoa.... Sullahan on vasta DPO 9, joten ei välttämättä ole yhtään outoa, jos ei ole vielä enempää oireita.

Kiitokset postivastauksista :) Mä sekosin, ja tilasin nimittäin sen CB Fertility monitorin... Ensi yk kun on jo kakslukuinen, 10, :headwall: niin iski epätoivo...

Oikein hyvää päivänjatkoa kaikille!!!! ++++tuulia!!!! :wave:
 
Huomenta kaikille =)

Mulla kans on jotenki toivoton olo.En tiiä johtuuko se siitä ku taas ootellaan ja mietitään, et josko nyt ois tärpänny.Niin tulee heti olo ,et ei kuitenkaa ja ei me ikinä sitä nyyttiä saada :headwall: Ja mä kun en malttais millään ootella et pääsis testaa...Nytkään en edes tiiä et mikä dpo olis niin pakko vaan yrittää olla kärsivällinen.En ole vielä edes tilannu mitään testejä (siis niitä herkkiä) Yksi cb:n testi on kaapissa ja toivottavasti pysyy siellä ainakin viikon vielä!

LillaMy83d =) b Milloin meinasit testaa? Jos nyt olis kuitenkin...
 
Kp 1/35 ja yk 8

hiljaiseksi vetää... No lomaa odotellessa ja sitä ensi kuussa olevaa lääkäri käyntiä jossa sit selviää mitä myrkkyjä ne meikäläiseen alkaa tunkemaan jotta saa yhden perhanan raskauden aikaiseksi. Miten se voi olla näin saakelin vaikeeta? :'( Sori "kevyt" purkautuminen... Ketuttaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Mä alan olee kohta ihan pöpi koko touhun suhteen ku tuntuu et yritetään ja yritetään ja mitään ei tapahdu :headwall: Mut mulle tuli tänään hiukan olo et mieskin vähän jännää koko touhuu.Mietti aamulla jo ,et mihinköhän me sitte mahdutaan asumaan jos nyt vauva tulee?Siis hassua et nyt miettii ku ollaan melkein vuosi jo yritetty...
Kai ne sitte tuommoisia hermoilee ku olishan se asunnonvaihdon paikka ja autokin pitää sitte vaihtaa...Ja kuinka mä saan töitä ku niitä ei nyt ole.Ja sitte mä taas jään kotiin ja miehen palkalla mennään...Vaikka sanoi se, että haluaa.Ku mun oli pakko taas kysyy, et onko mieli sitten muuttunut :ashamed:
Teillä taitaa olla aika sama tialnne kuin meillä. Meidän pikkukaksio jää kyllä auttamattoman pieneks, kun vauva tulee, mutta hitto, onhan siinä 9kk ja mammis päälle aikaa sitten järjestää asioita! Ja sopu sijaa antaa, niin kauan kun vauva ei tarvitse omaa huonetta, niin ei kiire minnekään. Mun määräaikainen työsoppari päättyy 1/2011, mutta turha sitäkään stressata. Mieluummin mä otan vauvan ja mietin sitten töitä kun sen aika on. Asioilla on tapana järjestyä.

Sitä itse kukin soutaa ja huopaa, kun on liikaa aikaa miettiä näitä asioita. Kai sitä alitajuisesti yrittää jotenkin suojella itseään pettymyksiltä kehittämällä syitä, miksei koko vauvaa kannattaisi yrittääkään. Mutta varmasti sitten kun sen oman pienen ihmeen joskus saa syliinsä, kaikki nää tän hetken huolet tuntuu ihan turhilta ja pieniltä. :heart:
 
Cladoceran, Ansku-82 :hug: :hug: :hug: :hug: ja voimia!! Se ainakin on hyvä, että aina on uudet mahikset uudessa kierrossa. Tilastollisesti ainakin, ei vielä mitään hätää, jos kerran suurin osa pareista raskautuu lähes kokonaisen vuoden yrityksen jälkeen. Mutta mitäköhän toi edes lohduttaa.... Tässä hommassa tarttee paljon kärsivällisyyttä. :/
 
Takaisin kuumeilijoihin palailen minä..
Keskenmenon myötä aloitamme alusta tämän vauvaprojektin.

Odottelemme yhdet varsinaiset kuukautiset tässä ennen " tositoimia", mutta kuume nousee taas :) Ensin tuntui ettei varmasti ihan lähiaikoina halua uutta vauvaa alkaa yrittämään, mutta mihinpä se kuume olisi kadonnut...
 
Cladoceran Mut eiks sulla tällä kertaa ollut lähes siedettävän pituinen kierto! Eiks se oo hyvä :). Mä arvon taas, että koskahan ois mitää mahiksia ovulaatiolle. Tässä kuukauden verran taas selvitellään ovista...

piprane ema Pahoittelut, että kävi ikävästi mutta äkkiäkös se siitä uudelleen tärppää! :flower:

Itsellä on niin kiire jatkuvasti, ettei kauheesti oo ehtinyt täällä käydä. Odottelen tosiaan varmaan taas kuukauden verran et koska ovulaatio tapahtuu ja sit ku jo luulen, et menkat on tulossa niin huomaan parin päivän päästä, että se olikin ovulaatio. Edellinen meni pieleen miehen kertausten takia... Mut toivottavasti tulee vielä paljon plussia tänne!!
 
Isot halaukset tippuneille :hug: :hug:

Piprane ema sinulle myös halauksia!! :hug:

Sitten oma napa: Mitä mieltä olette??



Pissa rakossa about 5 tuntia eli ei aamupissa. Mie en uskalla oikein ajatella vielä mitään mut kädet tärisee ja sydän lyö. Tänään tuli tippa taas ruskeeta tuhrua mut toooosi vähä eikä edes pyyhkiessä.
 
Arvatkaa kuka valvo viime yön :/ No kello kuusi säntäsin sit testaa ja ensin tein saman testin minkä eilen ja tulos oli sama eli hailee haamu. Kyseessä siis halpatesti vahvuudeltaa 25, eli ihme että edes mitää näyttää. Mielestäni tän aamun testi oli haileempi ku eilen, mut juoksin tosin yöllä vessassa ku en saanu unta, niin pissa oli rakossa saman minkä eilen ja lisäks join illal aika paljon.. No tein sit paniikissa vielä gravidan joka siis vahvuudeltaan kymppi ja sillä sit tuli jo "selkee" haamu. Siis näki jopa hämärässä makuuhuoneessa ku meinasin käydä näyttää miehelle mut en viittiny herättää :whistle:

Tässä nyt sitte kuvasaldoa gravidasta, luonnossa viiva taas tummempi





Oireita on nyt tullu eilen ja tänään et kai se pikkuhiljaa täytyy uskoo et mahassa jotain tapahtuu... Oon vaan tosi hysteerinen ku ekalla yrittämällä sain haamun myös ja seuraavana päivänä alko menkat mut nyt näyttää huomattavasti paremmalta sillä viivat on nyt vahvemmat ja olokin erilainen.. Huomenna varmaan testaan taas, tältä päivältä saa tikun uittaminen riittää :D Tänään ja huominen enää töitä ja sitten viikon loma. Päästään sulattelee asiaa, mikäli sinne asti selvitään :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä