***Heinäkuun hömpöttäjät***

marrr :hug:
LillaMy83: Toivottavasti tuo enteilis hyvää :) Peukut pystyyn!

Mä en nyt ihan tiedä pitääkö nuo mun kiertopäivät paikkansa ihan jo senkään takia, että tämä ensimmäinen kierto ilman pillereitä.
Muutama päivä sitten kirjoitin siitä, että oli niitä ihme jomotuksia ym. En ole lämpöjä sen kummemmin mittaillut muutakun silloin mittasin kun ajattelin josko olisikin kuumetta. Lämpö oli silloin 35.6 (normaalisti 36.1) ja nyt eilen ja tänään olen huvikseni mitannut ja lämpö ollut 36.7 molempina päivinä. Eli oliskohan ovis ollut sitten jo?
No, sen näkee sitten aikanaan minkä pituinen tästä kierrosta tulee.
Mies on ruisrockissa ja minulla näin ollen aikaa kuumeilla, ts. lukea kaikkea mahdollista raskauteen ja vauvoihin liittyviä juttuja :D
 
nan-nan-naa , musta tuntuu et vaan kuvittelen ku periaatteessa eihän vielä mitää oireita KAI pitäis tullakaan. Viikko pitäis vielä piinailla. Odotan et tilaamani testit tulis ehkä keskiviikkona. Tilasin apteekin oman ja gravidan. Gravidan ajattelin tehdä siis lauantaina ku se on herkempi. Tilasin myös foolihappoa ku oli sen verran edullinen, tais olla 6 e sata tabua.
 


Cladoceran...............kp 38/37(-51).....DPO 13....yk5
Ansku-82..................kp 36/30-35........................yk7
ÄitiysLomaIainen......kp 22/27-28.........................yk1
LillaMy83...................kp 21/25-30........DPO 6......yk3
sintsu78....................kp 17/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 14/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 12/28-30...........................yk1
Myrtle........................kp 6/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 6/28................................yk4
Neila..........................kp 6/28
marrr.........................kp 1/32.............................yk9


Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86
 
LillaMy83: Mulla tuli kun tuota neitiä odottelin, niin muutama päivä ennen kun kuukautisten piti alkaa, pientä tuhrua ja valkkaria normaalia enemmän. Myös sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa tuli pikkusen jotain rusehtavaa ja siitä jo arvasinkin että raskaana ollaan =) Mutta kaikkihan on yksilöllistä! Niin ja lisäksi jo viikko ennen kun menkkojen piti alkaa palelin varsinkin iltaisin ihan älyttömästi, sitten taisi olla jotain pieniä mahakipuja jne...
 
Tsuippadui, pikakuittaus: Huomenna testaan, tänään on podettu pahahkoa krapulaa ja vähän ristiriitaiset fiilikset. Toivon plussaa enemmän ku mitään, mutten haluaisi plussata nyt kun ehkä oon riskeerannut itsekkäällä juhlinnalla pienen ihmisen elämän... :ashamed:

Huomenna siis dpo 14 ja se suuri testipäivä. Oireita ei ole (ellen keksimällä keksi).
 
Cladoceran, toivotaan nyt vaan sitä plussaa =) Moni ei sun päivillä edes osaisi aavistaa olevansa raskaana joten eiköhän moni muukin ole juhlinut ja kaikki mennyt sitten ihan ok :p

ON: Menkkajuilintaa edelleen, tuntuu et menkat alkaa ja sit onkin valkkaria. Eli vatsajuilintaa ja selkäkipua. Yöllä oli järkyttävän paha olo, enkä saanu sit nukutuks. Eli nyt tasan viikko oviksesta ja kp 22, jännittää ihan törkeesti :x Jos tulee täti niin oon jo valmistautunut kesän ensimmäisiin perseisiin ilosaarirockin merkeissä mut toivottavasti ei tarttee :p
 
Ainiin oireista vielä! JA sisältää kakkahuumoria :saint: Eli mulle on tullu eilen ja tänään ummetus! Mulla on AINA vatsa hieman kuralla aamuisin, ja päivisinkin, kun juon kupin kahvia tyhjään mahaan mutta nyt kahtena aamuna ihan järkyttävä ummetus, tai kova vatsa.
 
Moikka, sen verran omaa napaa, että mulla on nyt menossa kp 21 ja ovislimoja tuli useampana päivänä siinä kp 12-15. Vaik en ole tarkkaillut mitenkään nyt, noita ei vaan voinut olla huomaamatta. Toisaalta mulla on pari edellistä kiertoa olleet sekavia, noita limapäiviä on ollut useammassa vaiheessa kiertoja mut mitään ei ole tapahtunut. Muniksella on yritystä mutta ei vaan kypsy tarpeeksi ja irtoa. Jatkan kesäloman viettoa, vielä viikko lomaa jäljellä =)
 
Huomenta!

Cladoceran Mitä se testi näytti? NIIIIIN toivon että plussaa! Kaikille muilleki tsemiä!

ON: Viime yö oli yhtä helvettiä suoraan sanottuna. Alaselkään sattuu niin paljo et mikään asento ei oo hyvä. Ainakaan kauaa... Kokeilin eilen huvikseni kohdunnipukkaa (tai ainaki yritin :LOL: ) ja se on ihan kova mut sillai "keskivälillä" eli ei ihan alhaalla mut ei nousseena myöskään "ulottumattomiin". Missäköhän kohtaa sen nipukan pitäis olla vai onko sekin yksilöllistä? Yleensä näihin aikoihin kiertoa mulla on ollu nipukka ihan pehmee. Lähinnä siellä on tuntunu "pehmeältä tyynyltä"! :LOL:

Yritän täällä kärvistellä vielä huomisen päivän ja keskiviikkona testailla. Ei vaan jaksaisi odottaa millään... :ashamed:
 
kiitos.. on niin helpottavaa, kun on joku paikka minne voi tulla purkamaan pahaa oloaan. täällä ei eilen täti tullutkaan kunnolla, ihme tuhrua vaan... no muuttuu varmaan tänään kunnon vuodoksi. vaikka salaa toivonkin, ettei muuttuis :D normaalisti tuollaista tuhrua tulee vain hetken. nyt jo 1 vrk..
 
plääää! Lämmöt oli tippuneet, joten säästin testin tulevaan. Ei tule vauvaa ei. Painun mökille piiloon kaikkia maailman lapsia ja raskaana olevia naisia.

Ansku ja LillaMy tän ketjun toiveet taitaa olla nyt teissä. Pidän peukkuja tuolla metsässä.

Palaan palstalle taas parin päivän päästä kun mieli on parempi.
 


Cladoceran...............kp 39/37(-51).....DPO 14....yk5
Ansku-82..................kp 37/30-35........................yk7
ÄitiysLomaIainen......kp 23/27-28.........................yk1
LillaMy83...................kp 22/25-30........DPO 7......yk3
sintsu78....................kp 18/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 15/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 13/28-30...........................yk1
Myrtle........................kp 7/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 7/28................................yk4
Neila..........................kp 7/28
marrr.........................kp 2/32.............................yk9


Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86
 
Cladoceran :hug: :hug: :hug: . Eihän vielä ole myöhäistä; niin kauan on toivoa, kun täti pysyy poissa. Vaikkakin ymmärrän, että tämä touhu tuntuu NIIIN toivottomalta jokaikinen kierto. Peukkuja, että joko tulisi se plussa, tai jos ei suostu tulemaan, niin saat rentoutua mökillä kunnolla.

LillaMy83, Ansku-82 Peukkuja teillekin!!
 
Cladoceran, pidetään vielä peukkuja et se vielä plussaks muuttuu :)

ON: Mua paleltaa ihan törkeesti!! Tää olo on ihan järkky. Alko eilen ja pahenee vaan. Sisällä siis 24 astetta lämmintä ja mulla miljoona paitaa ja vielä ajattelin villapaidan käydä ku tärisen. Lämmöt kuitenki vaan 37,2. KAuhee jomotus oikeella alavatsassa.

Tänään alko järkyt menkkajomotukset ja jossai vaiheessa töissä olin aivan varma et menkat alkaa. Koskee vatsaan ja selkään ja vituttaa ja väsyttää. Toivottavasti tää nyt on sit sitä ihteensä tai sit tää on kyllä ihan perseeeestä :D
 
Valeoireita. Varmaan psykosomaattisia! Tuntuu että olisi raskaana.
"Muka" oireita: yhtäkkinen vaikeus jo toista päivää niellä vitamiinitabletit, hermoilu, alavatsan nesteturvotus vaikka muualla ei turvotusta :-D
Saan tietää raskaustestillä vasta 17.7...
 
Heti omaan napaan... nyt on tosi tosi huono olo ja maha sekaisin. Joko vatsatauti on iskemässä päälle tai sit jotain paljon kivempaa. En oo taas saanu nukuttua kunnolla... Tädistä ei oo merkkiäkään. Viime kierto meni kp 37 nyt on jo kp 38 huomenna testaan jos tänään ei täti kurvaa paikalle (tai yön aikana). Laitoin "varmuudella" valkoiset alkkarit jos se auttais houkuttelemaan sen tädin paikalle jos on tullakseen! :LOL:
 
Ansku-82, mul on peukut ja varpaat pystyssä et tulis plussa sulle huomenna !! :wave:

Itellä ihan normiolo tänään. Kaikki oireet katos joo.. Tosin paleleminen nyt mahdotonta ku isäntä lämmitti eilen uunin ettei mua kylmä ja käytiin saunassa niin nyt on mökki niin pirun kuuma :kieh: Lämmöt vähä tippuneet joten oon iiiihan varma et täti tulee viikonloppuna viimeistää. Mulla ennen oli kierrot 23-26 päivää joten saattaa se täti tänäänkin tulla yllättäen :ashamed:
 
Varanikki, joo on jännää :) En vaan ymmärrä miten ne oireet vaan katos. Nyt aamul on vaan vähä nippaillu vatsasta ja selkä mulla lienee muutenkin kipee. Lämmöt 37.2. Sisällä on 26,5 astetta lämmintä joten ei kylmä ei :LOL:
 



Cladoceran...............kp 40/37(-51).....DPO 15....yk5
Ansku-82..................kp 38/30-35........................yk7
ÄitiysLomaIainen......kp 24/27-28.........................yk1
LillaMy83...................kp 23/25-30........DPO 8......yk3
sintsu78....................kp 19/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 16/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 14/28-30...........................yk1
Myrtle........................kp 8/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 8/28................................yk4
Neila..........................kp 8/28
marrr.........................kp 3/32.............................yk9


Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
Dreaming86
 
Voi, kun on jännät oltavat teillä monella!!

LillaMy83 Älä vielä luovuta.... Edelleen on kaikki mahdollista! :)

Ansku-82 Kuulostaa lupaavalta! Peukkuja huomiseen testiin!! ++++tuulia!


Mä menin tilaamaan testejä halpa-testistä.... Onko teistä kukaan tilannut sieltä? Tuovatko paketin kotiovelle vai haetaanko postista? Mietin, että pitääkö mun kykkiä kotona ja odottaa...
 

Yhteistyössä