vauvan tarjonnasta:Täällä on pääasiassa oltu rt/taikka viistossa, eilen käännyttiin tosin pylly alaspäin, ja niin on siitä asti pysytty, kaveri kun ei ole mikään jättiläinen ja mulla varmaan hyvin venytetty yksiö, niin mahtuu vielä hyvin kääntymään, mutta toisaalta ei sillä niin väliä edes nyt kumminpäin on taikka asettuu loppujen lopuksi, kun se sektio kuitenkin edessä.
Ehkäisystä: sepä se...Mä olin melko varmasti sterilisaation kannalla, mutta mies ei sitä halua sitten ei mitenkään päin, elättelee vielä muutaman vuoden kuluttua toiveita iltatähdestä, vaikkakin ymmärtää senkin, että mun kroppa ei välttämättä sitä enään kestä. Tuo sterilisaatio päätös on kuitenkin niin iso, että toivoisin kummankin olevan sen takana 110%, joten se jäänee nyt ainakin vielä väliin. Tuon jalassa olevan veritulpan takia en varmaankaan tule saamaan helposti hormonivalmisteisia ehkäisy juttuja(hormonikierrukka olisi ollut toiveena, kun mulla ollut sellainen aiemminkin), ja sitten taas normi kierrukkaa en voi ottaa tosi runsaiden kuukautisten ja anemian takia :/. Ja tuo kumi puoli tuntuu meistä kummastakin vähän epämiellyttävälle...Joten nähtäväksi jää, mutta se nyt on kuitenkin varmaa, että joku ehkäisy ilman muuta otetaan, nämä 2 nuorimmaista on saaneet alkunsa kutakuinkin katseesta, ja vahinkojen varaan ei nyt lasketa.
Tipetsu: tiedätkö, kyllä mäkin olen itkenyt, kerran jos toisenkin sitä, kuinka mun kroppaa ei ole luotu synnyttämään "normaalisti", saatika edes kantamaan näitä lapsia vaivoitta, kuten luonto on varmaan sen joskus meinannut, olen potenut huonoa omatuntoa, ja mietinyt, että miksi edes sitten tulen raskaaksi, nyt on kolmas sektio edessä ( 2 ekaa kiirreellistä ja tämä suunniteltu), mutta loppupeleissä, ei se ole ollut mun äitiydestä yhtään pois, taikka suhteestani lapsiini. Ja kyllä mä damn oon ollut joka kerta tuosta leikkauksesta niin kipeä, että kyllä se ihan synnytyksestä, ja rankemmastakin sellaisesta menee.
Ulkomailta tilailusta: Mä olen tilaillut vaikka mistä ja vaikka mitä, visalla oon maksanut, kerran vaiko pari myös pankkisiirrolla. Hotelleja varannut/maksanut, tavaroita, vaatteita jne, aina on perille löytäneet ja ei ole ollut hankaluuksi, mutta toki mä nyt vähän katson että mistä tilailen ja mitä jne.
JA & 33+6